AnonymBruker Skrevet 26. august #1 Del Skrevet 26. august Aktiv jobbsøker som har fått godkjent studieplan for et år hos Nav (men som forhåpentligvis finner jobb innen den tid). Kan jeg også søke stipend hos lånekassen? Anonymkode: 96836...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #2 Del Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Aktiv jobbsøker som har fått godkjent studieplan for et år hos Nav (men som forhåpentligvis finner jobb innen den tid). Kan jeg også søke stipend hos lånekassen? Anonymkode: 96836...fa8 Du får vel ikke dagpenger når du studerer? Anonymkode: 9b0d9...ede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #3 Del Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du får vel ikke dagpenger når du studerer? Anonymkode: 9b0d9...ede Kommer helt an på situasjonen Anonymkode: 96836...fa8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #4 Del Skrevet 26. august Dersom du har fått godkjent at du kan studere mens du mottar dagpenger, så kan du motta lån og stipend fra lånekassen. Men sannsynligvis vil dagpengene gjøre at du ikke kvalifiserer til stipend hos lånekassen, dvs at inntekten blir for høy til at stipendet blir omgjort til lån. https://lanekassen.no/nb-NO/stipend-og-lan/inntekt-og-formue/ Anonymkode: e88b5...74b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #5 Del Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Du får vel ikke dagpenger når du studerer? Anonymkode: 9b0d9...ede I noen tilfeller kan man det jo Anonymkode: d8d15...9e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juliv Skrevet 27. august #6 Del Skrevet 27. august AnonymBruker skrev (20 timer siden): Kommer helt an på situasjonen Anonymkode: 96836...fa8 Ja, du kan søke lån i Lånekassen. Og du for selvsagt dagpenger når du har fått studie godkjent av Nav. ( jeg studere med en som går på aap og får lån i Lånekassen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå