Gå til innhold

Hvor er det barna går på forball i Sandefjord? Går de fleste på ballklubben?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en skolestarter jeg grubler på skal starte på forball. Jeg var så så på fotballtreningen til RUNAR sin fotballgruppe for 5-6åringer og det var nesten ingen barn der. Er alle på ballklubben som er i Bugården isteden ? Jeg vil han skal gå sted det stor sjangs vi møter flere fra klassen med tanke på miljø og det sosiale 

Anonymkode: e4bff...d41

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i Sandefjord hører dere hjemme da ? Har selv en på Runar , i hans gruppe er det masse barn , flest fra mosserød , men også mange fra Haukerød og noen fra fevang . 

Anonymkode: fbd61...133

Skrevet

Hvis du vil at han skal gå med gutter fra klassen burde du jo høre med de andre foreldrene , dere har kanskje en Facebook gruppe eller noe sånt ? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hvis du vil at han skal gå med gutter fra klassen burde du jo høre med de andre foreldrene , dere har kanskje en Facebook gruppe eller noe sånt ? 

Vi er innflyttere så kjenner ikke så mange ennå eller kulturen i Sandefjord . Jeg bare stusset over at det var så få barn på Runar sin fotballtrening . De sa det var trening for rekrutter for 2018/2019

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi er innflyttere så kjenner ikke så mange ennå eller kulturen i Sandefjord . Jeg bare stusset over at det var så få barn på Runar sin fotballtrening . De sa det var trening for rekrutter for 2018/2019

Det er jo akkurat derfor du burde spørre i en foreldre gruppe for klassen til sønnen din , hvor de andre går . 

Skrevet

Sandar er litt bedre på å få med flere flest mulig enn det en del andre klubber er..

Har to i Sandar 

Anonymkode: cfbed...c73

Skrevet

Kan jo bære treningen var avlyst den dagen så derfor så du ingen.

Anonymkode: 88f7a...c43

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...