AnonymBruker Skrevet 28. august #141 Del Skrevet 28. august Oppreist skrev (16 timer siden): Det stemmer, jeg har ikke svart deg. Hvorfor? fordi jeg ikke er kommet så langt. Jeg tar for meg melding for melding, en etter en - og nå skal jeg til på side 4. Jeg setter et hjerte på alle dem jeg har valgt å svare, (og som en respons på at jeg har lest tilbakemeldinger jeg får) så langt har jeg svart alle. Noen ganger sier jeg kort og tydelig i fra at vedkommende har gitt meg for lite å gå på. Merk det jeg skrev som et punkt i mine retningslinjer: "* 😉 IKKE mas på meg, jeg svarer når jeg kan og vil. " Jeg liker ikke å bli mast på, da jeg faktisk bruker enormt mye energi på dette - og gjør det ene og alene fordi jeg har en gave jeg ønsker hjelpe andre med. Da nytter det fint lite å komme med krav/mas. Når det er sagt, så skjønner jeg ikke hva du mener med at du er på jakt etter et spor og at jeg skal se hva det sporet er. Så ønsker du svar, må du 1) være tålmodig og 2) utdype hva du mener. Hei igjen. Jeg beklager, det var ikke meningen å mase. Jeg trodde du hadde svart andre som skrev etter meg, derfor tenkte jeg at du kanskje hadde gått glipp av innlegget mitt eller at jeg hadde gitt deg for lite informasjon. Som jeg skrev så prøver du jo bare å se meg om du vil, jeg forventer ingenting. Men blir selvsagt takknemlig om du gir det et forsøk. Med spor så tenker jeg veien videre, hva jeg bør gjøre i hverdagen min, arbeid. Jeg har flere begrensninger i livet mitt som hindrer meg i å fortsette i de yrker jeg har, så nå står jeg fast. Jeg har flere gode egenskaper men jeg mangler de ressursene jeg trenger for å klare å stå i det. Anonymkode: 514b9...732 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #142 Del Skrevet 28. august Oppreist skrev (På 26.8.2024 den 15.18): Da oppretter jeg en ny tråd. Les mine retningslinjer her, FØR DU SPØR: * 💡Det kan være krevende å koble seg på mennesker jeg ikke har rett overfor meg. Vennligst gi meg noe info om deg selv/situasjonen. Trenger I det minste kjønn, alder... Og jeg trenger IKKE stjernetegnet ditt, da jeg ikke interesserer meg for/tror på astrologi. Dersom du feks bare spør "hva skjer i morgen" eller "liker hun meg?", så velger jeg å ikke svare. Jeg trenger noe mer info. Bruk din egen magefølelse ift hvor mye du ønsker dele. * ⛔ Spørsmål eller kommentarer som er utenfor det jeg er komfortabel med, blir ikke besvart. * ❓ Jeg kommer IKKE til å bruke tid på oppfølgingsspørsmål med mindre noe er svært uklart for deg og jeg ser at klargjøring er nødvendig. Vennligst spør om det du lurer på i ditt innlegg, innenfor rimelighetens grenser. Max 3 spørsmål ! Stiller du flere, velger jeg ut hvilke 3 jeg ønsker svare på. * ☝️Hva kan du IKKE spørre om? Graviditet, sykdom, død, juridiske saker, vinnertall i Lotto o.l, noe som har som formål å skade et annet menneske. * ❤️ Jeg bruker mye tid og krefter på dette. Forventer derfor en tilbakemelding av deg på om jeg treffer noe hos deg. Det holder med et hjerte eller en tommel opp, altså, da vet jeg at det falt i god jord. Når du svarer, kopier gjerne inn svaret mitt i meldingen, slik at jeg vet hvilken situasjon det er jeg får tilbakemelding om (så slipper jeg lete etter tallkoder for å se hvem som responderte) * 😉 IKKE mas på meg, jeg svarer når jeg kan og vil. *🥴 Jeg kan ta feil! Vis forståelse. * 🫴 IKKE styr livet ditt etter det svaret du får. Jeg vil ikke holdes ansvarlig dersom utfallet ikke blir slik jeg antok. Husk at vi er ansvarlige for eget liv og kan i stor grad påvirke (rote til) utfallet selv. * ✉️ Vennligst ikke send meg pm med spørsmål. Disse besvares ikke. Jeg har mer enn nok med å jobbe med her. 🔍Lurer du på hvordan jeg jobber og hvem jeg er? Et helt vanlig menneske. Kvinne eller mann betyr ikke noe. Jeg opplever at jeg har blitt gitt en gave fra Gud som jeg bruker for å hjelpe og veilede andre. Det er en svært krevende gave å ha, vennligst ha respekt for det. Og jeg tar feil mange ganger. Bær over med meg. Jeg bruker aldri tarot, andre kort, pendler, osv. Er ikke interessert i astrologi. Jeg blir gitt bilder, "ser" ting, fornemmer og føler på ting. Noen ganger er alt veldig klart, andre ganger er det litt vagt. Da pleier jeg si fra. Har en ekstrem intuisjon, innlevelse og har dyp respekt for mennesker. Jeg gjør dette ene og alene for å hjelpe da jeg er nokså trygg på min gave og har fått den for å bruke den. Hei Oppreist😊 Jeg driver å avvikler bedriften min da det offentlige er i mot meg. Er det riktig å gi seg? Hvordan går det med foreldrene mine som bor i et hus jeg eier og barna mine som bor med mora og sliter litt? Vil jeg trives og få meg jobb dit jeg flytter? Jeg er ved god helse, tror jeg, mann 58 år. På forhånd takk. Anonymkode: 04325...edc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flintis Skrevet 28. august #143 Del Skrevet 28. august Slettet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #144 Del Skrevet 28. august Artig tråd. Kanskje er det rett og slett råd til noen som vil ut av virkeligheten for en stund? Så jeg prøver meg på en vri: hvordan stå i usikkerhet i livet? vokser en mer som mennesker ved å stå lenge i usikkerhet? og når en har stått lenge i det, hvordan ikke falle for noen som kommer lett slentrende, på overflaten, som en potetsekk, for lett tilgjengelig? uten å søke tilflukt? tror du på kjærligheten? hvordan vil den vise seg?? Anonymkode: 69dec...057 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #145 Del Skrevet 28. august Oppreist skrev (På 27.8.2024 den 18.09): Noen ganger koster det enormt mye å våge å gjøre seg sårbar. Men det er på den måten du vil vokse og lære deg at det ikke alltid er like skummelt. Det er heller ikke slik at alle vil svikte deg selvom det er din erfaring. Du skal stole på den gløden du kjenner på nå og holde det håpet og den troen du har høyt. Det er det grunn til. Våg å åpne deg for dette mennesket du nevner, jeg tror du vil bli positivt overrasket. Du har hatt en tøff tid. Og det er en tid for alt. Du har tatt tak i mye av det vanskelige og nå er du på et annet sted. Du kommer til å gå inn i en helt ny fase nå. Men våg å gi slipp på frykten. Du har vært venn med den lenge nok nå. Alt godt og lykke til, det vil gå bra med deg ❤️ Tusen takk igjen for dette❤️ Du treffer veldig. Jeg skal virkelig øve meg på å åpne opp for personen jeg nevnte, selv om frykten er sååå sterk. Men du har helt rett i at jeg har vært venn med frykten lenge nok. Det må bli noe annet framover. Tusen takk for godheten din enda en gang❤️ k41 Anonymkode: 8e026...159 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 28. august Forfatter #146 Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 22.44): K48 , mor tii 3, med en noe turbulent periode som voksen, og ikke minst ung. Livsglad og nysgjerrig, utfordrende og sosial. I det siste har jeg begynt å rydde litt blant venner og klarer ikke lenger å se den store relasjonen lenger, og merker at jeg plutselig ikke har overskudd, jeg som orket alt før. Jeg har fått et veldig godt forhold til min mann, og møter stadig vekk mennesker jeg trives bedre med enn gamle venner. Jeg lurer på hva som foregår? Har jeg endret meg såpass mye at jeg ikke passer inn med de tidligste vennene? Jeg føler de også kanskje ikke har vært så ekte heller, og mistenker at de har snakket negativt om meg bak min rygg over lang tid. Nei. Jeg lurer på om jeg er i en fase? Vil dette vare? tusen takk Anonymkode: f1f5d...5b1 Tenker det du gjør er helt naturlig. Du er inni en tid hvor du begynner forstå hva som er viktigst i livet, at du ikke skal bruke energi på mennesker som gir deg lite tilbake, at du innser mer og mer hvem du er, hva du står for og hva som gir deg påfyll. Det er lurt å rydde litt i venner av og til. Og det er lurt å finne ut hvor og hos hvem du vil ha fokus, som det at du har fått et nærere forhold til mannen, det er jo en veldig god ting. Du har nok også endret deg de siste årene, enten gjennom ting du har opplevd og kjent på kroppen eller ved å se hvordan andre lever livet sitt og ikke ønske være en del av det. Å klare å skille mellom ekte og falske mennesker er en utrolig god kvalitet å ha, vær bare stolt av deg selv og fornøyd med den ransakingen du gjør nå. Det er av det gode. Alt godt ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 28. august Forfatter #147 Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 22.48): Kvinne, 45, i forhold/samboerskap, har barn/tenåringer. Bor i Hedmark. Født i vårmåneden april. Mange utfordringer siste årene, både sykdom og økonomi, barn med utfordringer. Har bodd på et sted i mange år og mistrivdes, eldre enebolig og utenfor sentrumskjernen. Partner var økonomisk uærlig for noen få år siden som ødela mye.. Men Mulig jeg ser lys i tunnelen økonomisk for oss nå etterhvert. Vil jeg kunne få drømmen oppfyllt om nyere og flottere bolig? Blir det noe bedring ift helsen min? Anonymkode: 1dd5d...f11 Kjenner på en litt sliten kropp. Er du mye sliten, trett? Oppleves slik. Kan dessverre ikke gå for mye inn på det med helse, men jeg tenker det er grunn til å være optimist. Når det gjelder nyere, finere bolig,så ser jeg at det blir en flytting i løpet av de neste to årene (omtrentlig). Jeg tror du skal holde på drømmen din og å se frem til det som kommer. Tenker du har en god magefølelse og har du en tro på at ting vil snu, så lytt til det og hold fast på det. Jeg er enig Alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 28. august Forfatter #148 Del Skrevet 28. august AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 23.11): Ikke spurt før, men prøver meg. Kvinne 48 år, voksne barn. Har vært alene i snart 10 år og føler jeg er blitt "emosjonelt avstengt" og lever et kjedelig og ensformig liv som består stort sett av jobb og lite sosialt. Føler det er vanskelig å "lese" det annet kjønn etterhvert. Er det genuin interesse som i lett flørt, eller er det bare vanlig dagligdags prat ? Har et godt øye til en jevngammel kollega, han er veldig lett å prate med og vi føles som gamle kjente når praten er igang. Har hørt fra andre kolleger at han han er lei av å være alene og ønsker seg en partner. Jeg lurer på om jeg bør gjøre meg mer synlig og håper han kanskje har et godt øye til meg? For ca 1 år siden ifm med en firmasamling og da under alkoholpåvirkining, sa han at han ofte hadde lyst å stoppe opp ved kontoret mitt for en prat, men følte seg litt teit. Vi hadde en fin kveld, vi satt tett sammen og danset, men ingenting utover det. Føltes veldig naturlig og komfortabelt å være så nær, men samtidig "anstendige". Vi skilte lag og møttes igjen på jobb, uten at noen av oss fulgte opp videre. Så er usikker på om det bare var "fyllesnakk" eller om det ligger noe uforsløst mellom oss...kan han være interessert? Jeg er usikker selv, men har en hemmelig crush. Bare redd det skal bli pinlig på jobb om det viser seg at jeg bommet helt. Vi jobber i ulike roller, så det er ingen interessekonflikt eller personalmessige hindringer for et evt. forhold. Anonymkode: 0bebb...404 Det er på tide med en endring i livet ditt og det du kjenner på selv, samsvarer med hva jeg får opp, Det føles som det kommer et slags skifte. Og jeg kjenner på en slags ensomhet som har hengt over deg nokså lenge. Du tar ikke feil. og det var ikke bare "fyllesnakk". Han har et godt øye til deg men har aldri oppfattet deg som interessert. Så din plan er god, gjør deg selv mer tilgjengelig, går han forbi kontoret eller er i nærheten, så rop på han så dere får pratet litt. Ikke gå for hardt ut, men vis deg tilgjengelig. Dette kommer til å skje helt naturlig og med tiden, gi det tid ikke rush noe. Jeg heier og du skal ha håpet i ditt hjerte ❤️ alt godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 28. august Forfatter #149 Del Skrevet 28. august puselusen skrev (På 26.8.2024 den 23.14): Hei! Først vil jeg bare si at det er så fint av deg å hjelpe ❤️ Jeg er kvinne på 38 år, har en tidligere mannlig samboer på 38 år. Vi har felles barn og de siste årene har vært utrolig krevende. Livet mitt ble bokstavelig talt snudd opp ned for 1,5 år siden, og jeg føler mye er ødelagt. Jeg lurer på hvilken fremtid vi to har sammen? Og har vi i det hele tatt noe mer å bygge på? Har mistet helt troen på gleden og motivasjonen til fremtiden, ser du noe der fremme for meg? Jobbrelatert, hvor starter jeg? På forhånd stor takk Klem ❤️ Kjenner på smerten din. Mye uro, fortvilelse og nedstemthet. Har du opplevd å bli sviktet, mon tro? Kjennes på en måte slik....og nettopp derfor vil jeg si at jeg dessverre ikke ser så veldig mye håp for dere. Det har vært/er mye mellom dere som har gjort veldig vondt, noe som trenger lang tid dersom dere skal klare finne en fremtid sammen. Jeg tror det er følelser der, men det er også mye smerte. Jeg vil, for din egen del, anbefale deg å gå videre. Fremtiden er lysere enn de siste årene du har bak deg. Du må bare våge å gå mot den, fremover, ikke se deg for mye tilbake. Hvis du kan klare å tenke at nå skal du entre et nytt kapittel i livet og tenk, hvor spennende er ikke det? Gå med forventning, for det ligger mye fint foran deg. Også kjærligheten. Kanskje du skal gjøre deg selv litt mer tilgjengelig? vise deg fra din beste side igjen? Når det gjelder jobb, så kjenn etter. Hva vil du egentlig i livet ditt? Hva er du skikkelig god på og hvor tror du at du aller best vil blomstre? ta det derfra - men søk på det som treffer deg, det er slik du finner ut av veien videre. dette vil løse seg selv om du ikke har tro på det nå. alt godt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #150 Del Skrevet 28. august 41 minutter siden, Oppreist said: Det er på tide med en endring i livet ditt og det du kjenner på selv, samsvarer med hva jeg får opp, Det føles som det kommer et slags skifte. Og jeg kjenner på en slags ensomhet som har hengt over deg nokså lenge. Du tar ikke feil. og det var ikke bare "fyllesnakk". Han har et godt øye til deg men har aldri oppfattet deg som interessert. Så din plan er god, gjør deg selv mer tilgjengelig, går han forbi kontoret eller er i nærheten, så rop på han så dere får pratet litt. Ikke gå for hardt ut, men vis deg tilgjengelig. Dette kommer til å skje helt naturlig og med tiden, gi det tid ikke rush noe. Jeg heier og du skal ha håpet i ditt hjerte ❤️ alt godt. ❤️❤️takk for at du tok deg tid til å svare! Anonymkode: 0bebb...404 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #151 Del Skrevet 28. august On 8/26/2024 at 8:40 PM, Oppreist said: Tiltrekningen var gjensidig men av en eller annen grunn kjennes det som om det var litt "der og da" for han. Som om han ikke er helt innstilt på noe mer pr nå. Om det kommer i fremtiden, ja kanskje, men jeg tror ikke det er han du skal ha og bli gammel med. Jeg tror det venter en annen du ikke har møtt enda. Ja jeg vet dette er kjipt å høre men gled deg over at det er gjensidig tiltrekning mellom dere og at det KAN skje med dere igjen men det er ikke tiden nå... Og son sagt tror jeg du møter en annen du vil oppleve det minst like sterkt med OG som er klar når du er klar. Skjønner du? Han finnes der ute for deg. Vær litt obs på en handy litt "rufsete" (håret) fyr. Og du? For å bli sikker ift han du nevner her så skader det absolutt ikke å ta en prat med han om han vil noe mer. Så får du bekreftet eller avkreftet og slipper gå og lure. Ha håp, for kjærligheten kommer ! Ønsker deg alt godt! ❤️ Tusen takk for svar ❤️ Av grunner jeg ikke skal gå inn på her er det uaktuelt å ta kontakt med han per nå. Ballen ligger litt hos han. Mistenker at han lider av unnvikende tilknytning på et vis og at etter mnd med flørting og intens tiltrekning så tok frykten overhånd når det ble litt mer alvor. Tror han har stengt helt av for tiden dessverre, men skal se han kommer på banen når jeg har mistet interessen 😅 Er nok enig i at han ikke er den jeg skal bli gammel med både pga aldersforskjell og at han er litt vinglete og jeg trenger en som er litt mer stabil ❤️ Men han vekket følelser jeg ikke har følt på mange år så litt kjipt å ikke utforske det videre også. Anonymkode: 7ebae...d8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august #152 Del Skrevet 28. august Kvinne 34, to barn, samboer/gift i 16 år. Ute av arbeid og mangler egentlig livsgnist. Det jeg lurer mest på er egentlig om han elsker meg? Han har gjort så mye dumt i løpet av disse årene som har såret meg og satt spor som sjelen min enda ikke har greid å tilgi. Han har egentlig aldri stilt opp når jeg har trengt han. Er det mulig for han å utvikle mer empati og omsorg, eller er det slik jeg må finne meg i å leve med? Finnes det noen bedre der ute for meg? Klarer du å finne hvilken retning jeg skal ta videre i livet? Jeg føler selv jeg ikke er kompetent til noe, og ingenting som virkelig interesserer meg. Jeg er egentlig helt lost, på alle områder. Anonymkode: d7d5f...e05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smascha Skrevet 28. august #153 Del Skrevet 28. august Oppreist skrev (På 26.8.2024 den 15.18): Da oppretter jeg en ny tråd. Les mine retningslinjer her, FØR DU SPØR: * 💡Det kan være krevende å koble seg på mennesker jeg ikke har rett overfor meg. Vennligst gi meg noe info om deg selv/situasjonen. Trenger I det minste kjønn, alder... Og jeg trenger IKKE stjernetegnet ditt, da jeg ikke interesserer meg for/tror på astrologi. Dersom du feks bare spør "hva skjer i morgen" eller "liker hun meg?", så velger jeg å ikke svare. Jeg trenger noe mer info. Bruk din egen magefølelse ift hvor mye du ønsker dele. * ⛔ Spørsmål eller kommentarer som er utenfor det jeg er komfortabel med, blir ikke besvart. * ❓ Jeg kommer IKKE til å bruke tid på oppfølgingsspørsmål med mindre noe er svært uklart for deg og jeg ser at klargjøring er nødvendig. Vennligst spør om det du lurer på i ditt innlegg, innenfor rimelighetens grenser. Max 3 spørsmål ! Stiller du flere, velger jeg ut hvilke 3 jeg ønsker svare på. * ☝️Hva kan du IKKE spørre om? Graviditet, sykdom, død, juridiske saker, vinnertall i Lotto o.l, noe som har som formål å skade et annet menneske. * ❤️ Jeg bruker mye tid og krefter på dette. Forventer derfor en tilbakemelding av deg på om jeg treffer noe hos deg. Det holder med et hjerte eller en tommel opp, altså, da vet jeg at det falt i god jord. Når du svarer, kopier gjerne inn svaret mitt i meldingen, slik at jeg vet hvilken situasjon det er jeg får tilbakemelding om (så slipper jeg lete etter tallkoder for å se hvem som responderte) * 😉 IKKE mas på meg, jeg svarer når jeg kan og vil. *🥴 Jeg kan ta feil! Vis forståelse. * 🫴 IKKE styr livet ditt etter det svaret du får. Jeg vil ikke holdes ansvarlig dersom utfallet ikke blir slik jeg antok. Husk at vi er ansvarlige for eget liv og kan i stor grad påvirke (rote til) utfallet selv. * ✉️ Vennligst ikke send meg pm med spørsmål. Disse besvares ikke. Jeg har mer enn nok med å jobbe med her. 🔍Lurer du på hvordan jeg jobber og hvem jeg er? Et helt vanlig menneske. Kvinne eller mann betyr ikke noe. Jeg opplever at jeg har blitt gitt en gave fra Gud som jeg bruker for å hjelpe og veilede andre. Det er en svært krevende gave å ha, vennligst ha respekt for det. Og jeg tar feil mange ganger. Bær over med meg. Jeg bruker aldri tarot, andre kort, pendler, osv. Er ikke interessert i astrologi. Jeg blir gitt bilder, "ser" ting, fornemmer og føler på ting. Noen ganger er alt veldig klart, andre ganger er det litt vagt. Da pleier jeg si fra. Har en ekstrem intuisjon, innlevelse og har dyp respekt for mennesker. Jeg gjør dette ene og alene for å hjelpe da jeg er nokså trygg på min gave og har fått den for å bruke den. Kva er det beste for meg å gjere framover no for å betre helsa mi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
puselusen Skrevet 28. august #154 Del Skrevet 28. august Oppreist skrev (1 time siden): Kjenner på smerten din. Mye uro, fortvilelse og nedstemthet. Har du opplevd å bli sviktet, mon tro? Kjennes på en måte slik....og nettopp derfor vil jeg si at jeg dessverre ikke ser så veldig mye håp for dere. Det har vært/er mye mellom dere som har gjort veldig vondt, noe som trenger lang tid dersom dere skal klare finne en fremtid sammen. Jeg tror det er følelser der, men det er også mye smerte. Jeg vil, for din egen del, anbefale deg å gå videre. Fremtiden er lysere enn de siste årene du har bak deg. Du må bare våge å gå mot den, fremover, ikke se deg for mye tilbake. Hvis du kan klare å tenke at nå skal du entre et nytt kapittel i livet og tenk, hvor spennende er ikke det? Gå med forventning, for det ligger mye fint foran deg. Også kjærligheten. Kanskje du skal gjøre deg selv litt mer tilgjengelig? vise deg fra din beste side igjen? Når det gjelder jobb, så kjenn etter. Hva vil du egentlig i livet ditt? Hva er du skikkelig god på og hvor tror du at du aller best vil blomstre? ta det derfra - men søk på det som treffer deg, det er slik du finner ut av veien videre. dette vil løse seg selv om du ikke har tro på det nå. alt godt. Takk for svar ❤️ en del svik, og jeg klarer ikke stole helt på han. Men vi har barn sammen, noe som gjør alt så veldig komplisert. Jeg tror ikke jeg klarer en ny partner i livet. Så tilfelle må det være når barna er voksne. Jeg ønsker ikke å være mer tilgjengelig, nettopp for å skåne barna ❤️ Er veldig nedstemt ja, den biten jobber jeg veldig med 🙏🙂 Søker på det som faller meg inn, men har ikke truffet eller følt at noe har vært rett til nå. Håper deg dukker opp noe i fremtiden 🙂 Igjen, takk for tiden din! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #155 Del Skrevet 29. august Kvinne på 40år, vært samboer/gift i 16år, har 2 barn og stabil jobb over mange år. Vært en vond periode på snart 1år med ekteskapet og det er mye detaljer, men i bunn og grunn er det mye svik, tillitsbrudd, kontrollbehov, sjalusi da det har kommet en tredje person inn i bildet. Det er ikke snakk om utroskap, men denne tredje personen har skap følelser som ikke har vært der før. Jeg vet ikke hvor livet mitt går herfra - alt er bare vondt. Kan du se noe på dette? Anonymkode: b9986...090 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 29. august Forfatter #156 Del Skrevet 29. august Minner om at jeg har stoppet tråden for nye spørsmål (nederst på side 7). Det blir for mye for meg dersom jeg hele tiden svarer men hele tiden også får nye spørsmål 😅mye mulig jeg gjenåpner men enn så lenge så går jeg gjennom alt frem til og med side 7. ❤️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #157 Del Skrevet 29. august 13 minutter siden, Oppreist said: Minner om at jeg har stoppet tråden for nye spørsmål (nederst på side 7). Det blir for mye for meg dersom jeg hele tiden svarer men hele tiden også får nye spørsmål 😅mye mulig jeg gjenåpner men enn så lenge så går jeg gjennom alt frem til og med side 7. ❤️ Problemet er at folk ikke leser gjennom, men kun første siden. Du må redigere første innlegget om du vil at folk skal slutte 🫢 Anonymkode: cb863...f1e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #158 Del Skrevet 29. august Oppreist skrev (17 timer siden): Kjenner på en litt sliten kropp. Er du mye sliten, trett? Oppleves slik. Kan dessverre ikke gå for mye inn på det med helse, men jeg tenker det er grunn til å være optimist. Når det gjelder nyere, finere bolig,så ser jeg at det blir en flytting i løpet av de neste to årene (omtrentlig). Jeg tror du skal holde på drømmen din og å se frem til det som kommer. Tenker du har en god magefølelse og har du en tro på at ting vil snu, så lytt til det og hold fast på det. Jeg er enig Alt godt. Tusen takk for svar 🌸 Du treffer veldig godt 👍🏻 Ja, det stemmer, er mye sliten /utmattet pga fysisk sykdom. Det høres bra ut 😊🙏🏻 Anonymkode: 1dd5d...f11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august #159 Del Skrevet 29. august Oppreist skrev (På 26.8.2024 den 15.18): Da oppretter jeg en ny tråd. Les mine retningslinjer her, FØR DU SPØR: * 💡Det kan være krevende å koble seg på mennesker jeg ikke har rett overfor meg. Vennligst gi meg noe info om deg selv/situasjonen. Trenger I det minste kjønn, alder... Og jeg trenger IKKE stjernetegnet ditt, da jeg ikke interesserer meg for/tror på astrologi. Dersom du feks bare spør "hva skjer i morgen" eller "liker hun meg?", så velger jeg å ikke svare. Jeg trenger noe mer info. Bruk din egen magefølelse ift hvor mye du ønsker dele. * ⛔ Spørsmål eller kommentarer som er utenfor det jeg er komfortabel med, blir ikke besvart. * ❓ Jeg kommer IKKE til å bruke tid på oppfølgingsspørsmål med mindre noe er svært uklart for deg og jeg ser at klargjøring er nødvendig. Vennligst spør om det du lurer på i ditt innlegg, innenfor rimelighetens grenser. Max 3 spørsmål ! Stiller du flere, velger jeg ut hvilke 3 jeg ønsker svare på. * ☝️Hva kan du IKKE spørre om? Graviditet, sykdom, død, juridiske saker, vinnertall i Lotto o.l, noe som har som formål å skade et annet menneske. * ❤️ Jeg bruker mye tid og krefter på dette. Forventer derfor en tilbakemelding av deg på om jeg treffer noe hos deg. Det holder med et hjerte eller en tommel opp, altså, da vet jeg at det falt i god jord. Når du svarer, kopier gjerne inn svaret mitt i meldingen, slik at jeg vet hvilken situasjon det er jeg får tilbakemelding om (så slipper jeg lete etter tallkoder for å se hvem som responderte) * 😉 IKKE mas på meg, jeg svarer når jeg kan og vil. *🥴 Jeg kan ta feil! Vis forståelse. * 🫴 IKKE styr livet ditt etter det svaret du får. Jeg vil ikke holdes ansvarlig dersom utfallet ikke blir slik jeg antok. Husk at vi er ansvarlige for eget liv og kan i stor grad påvirke (rote til) utfallet selv. * ✉️ Vennligst ikke send meg pm med spørsmål. Disse besvares ikke. Jeg har mer enn nok med å jobbe med her. 🔍Lurer du på hvordan jeg jobber og hvem jeg er? Et helt vanlig menneske. Kvinne eller mann betyr ikke noe. Jeg opplever at jeg har blitt gitt en gave fra Gud som jeg bruker for å hjelpe og veilede andre. Det er en svært krevende gave å ha, vennligst ha respekt for det. Og jeg tar feil mange ganger. Bær over med meg. Jeg bruker aldri tarot, andre kort, pendler, osv. Er ikke interessert i astrologi. Jeg blir gitt bilder, "ser" ting, fornemmer og føler på ting. Noen ganger er alt veldig klart, andre ganger er det litt vagt. Da pleier jeg si fra. Har en ekstrem intuisjon, innlevelse og har dyp respekt for mennesker. Jeg gjør dette ene og alene for å hjelpe da jeg er nokså trygg på min gave og har fått den for å bruke den. Hei, Kvinne 49 år her. Så heldig du er som har slike gaver💜 Jeg skulle ønske å vite noe om kjærlighetslivet mitt❤️ Jeg skulle også ønsket å vite om min drøm angående jobbskifte og framtiden🤍 På forhånd takk🥰 Anonymkode: 2ed67...27d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppreist Skrevet 29. august Forfatter #160 Del Skrevet 29. august AnonymBruker skrev (5 timer siden): Problemet er at folk ikke leser gjennom, men kun første siden. Du må redigere første innlegget om du vil at folk skal slutte 🫢 Anonymkode: cb863...f1e Takk for lurt råd! Jeg har fikset det nå ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå