Gå til innhold

Spør - og jeg vil prøve å veilede/lese situasjonen ❤️

Anbefalte innlegg

Har lagt merke til trådene dine, og håper du en gang har tid til meg.

Jeg er en dame på 46, som lever et passe rolig liv med familie og hund. Sitter litt fast i en jobb som fremdeles utfordrer meg, og som jeg egentlig liker. Problemet er at den krever mye av overskuddet mitt, og av og til kunne jeg ønsket å prioritere mer fritid. Alt i alt fornøyd med det meste, og glad i å være utendørs.

Hva får du opp på jobb med meg? Bør jeg flytte litt på meg? Før jeg blir for gammel?

Hva får du opp på meg og mannen? 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Molly 4.5 år skrev (1 time siden):

K 49 år. Vil livet bli lettere fremover. Hatt et veldig tungt år ❤️

Tungt er bare forbokstaven. Du har opplevd mer enn nok på en stund. Og du vil oppleve at det lysner men det vil ta litt tid og det går ikke fra mørke til lys på kort tid. Ha litt is I magen. Hvis du klarer huske på det med sier nå: om en måned fra nå, sett deg ned og kjenn etter og skriv ned - hvilke positive ting har skjedd siden sist? (siden I dag) hva har gjort at du kan si at du har det LITT bedre? Fortsett slik. For jeg tror du ser deg blind på det positive fordi det har vært så mye tøft. Noen ganger trenger du å se deg tilbake for å innse fremgangen. Og den vil komme mer og mer. Ha troen! 

Alt godt. ❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har rotet til økonomien i det siste, lurer på om det blir bedre snart og eventuelt hva jeg kan gjøre for å endre det? Finner ingen utvei sånn som ting er nå.

En mann jeg har holdt på med i noen år og jeg har gått hvert til vårt, burde jeg bare gå videre eller finner vi sammen igjen?

Kommer jeg til å fortsette med de studiene jeg driver med nå eller er en annen retning bedre for meg?

Hilsen kvinne 29 ☺️

Anonymkode: b45e6...ecb

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (20 minutter siden):

Å dette kjente jeg I hjertet! Som en varme som brer seg. Gir sikkert ikke mening for deg men for meg vet jeg hva det handler om :her er det håp, legedom og mye kjærlighet i vente. Svaret er ja men ikke enda. Du setter ord på det du selv allerede vet : du trenger litt lenger tid før du er helt klar for et nytt forhold. Jeg tror du vet hvor skoen trykker og hva som skal til. Oppleves som om du trenger gråte litt mer? Har du sørget nok? Få det ut, for tårer renser opp. Og så, min venn, er du klar. 2025 blir ditt år. Du skal blomstre.

Alt godt🌹

Tusen tusen tusen takk! Herregud, ser du skrev innlegget for ca 20 minutter siden, for ca 45 min siden stod jeg og laget middag og tårene bare flommet. Det var som en gråt fra noe inni meg som gråt seg selv, jeg har ikke følt på sånn gråt før tror jeg. Du har virkelig gaver og både ser og føler. Takk for at du ville se på meg, takk for det fine du skriver, og du har rett, jeg trenger litt mer tid det føler jeg selv. Takk. ❤️❤️

Anonymkode: 4cb78...8e8

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei 😊 Jeg er kvinne, 46 år. Har familie, barn hvor ene trenger ekstra oppfølging. Går bra med ham nå, men har vært tøft. Jeg interesserer meg for mye forskjellig i tillegg til familien: har studert forskjellige ting, og jobbet med forskjellig. Kunst, litteratur, musikk, pedagogikk, historie, natur og politikk er noen av mine lidenskaper.

Det jeg lurer på, dersom du har mulighet: hvor og hvordan går ferden videre jobbmessig? Er i tvil. 

Tusen takk for tiden.

❤️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei! :blomst2: Kvinne 34 år. Jeg lurer på kjærligheten, jeg ❤️ Tar han snart kontakt, og hvis ja, kanskje noen tips når det skjer fordi jeg er veldig nervøs:sjenert: Han er 41 år.

Anonymkode: 5ccc5...ba5

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei ts, takk for at du deler gaven din med oss her på kg!

Litt bakgrunn. K36. Jeg har nylig fått en diagnose på autismespekteret. Jeg sliter med å være i jobb og er straks på AAP.

Jeg har alltid vært svært dyktig med hendene mine og driver med en del «husflids» hobbyer. Lurer på om jeg kunne laget meg mitt eget arbeid ut ifra dette?

På den annen side har jeg også evner på den spirituelle siden som jeg holder på å utforske. Kunne tenke meg å hjelpe mennesker med disse evnene.

Er det en av vriene som peker seg ut som en mulig fremtid for meg?

Anonymkode: 6f90d...e36

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 36 år. Har tatt mange dårlige valg i livet, men forsøker å rette opp i dette via studier og ta livet mer seriøst. Jeg var arbeidsledig i mange år og har hatt mye vondt pga det.

Det jeg lurer på er om jeg kommer til å få jobb som er relatert til studiene? Skal ha praksis i høst og lurer veldig på hvordan det kommer til å gå. Kommer jeg endelig til å få meg en "skikkelig" jobb? 😊

Lurer også på om en gammel eks tenker noe på meg, men jobb er selvsagt viktigst 😊

Anonymkode: dd9c1...6fb

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Oppreist ❤️

Jeg blir så imponert over mennesker som deg som bruker dine evner til å hjelpe andre så uselvisk - det rører meg dypt.

Jeg lurer på om du kan si noe om hvordan min flytteprosess vil arte seg? Jeg har kjøpt bolig, men ennå ikke fått solgt den nåværende. Trodde det skulle bli enkelt...men er akkurat nå litt "nede" og redd for at det ikke skal bli noe av 🥹

Jeg ønsker så inderlig å komme meg nærmere mine barnebarn. Klarer du å se noe? 

Ønsker deg all mulig velsignelse og styrke i din gjerning 

Anonymkode: 85ca6...44a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 år, småbarnsmor, utbrent. Vil jeg noensinne finne en jobb jeg liker, og som ikke sliter meg ut? Hvilken retning skal jeg gå? Pedagog i dag. 

Anonymkode: 03120...f60

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 32. Har jobb som jeg mistrives i, og gruer meg til de nye oppgavene jeg får tildelt når jeg er tilbake etter permisjon. Vil det dukke opp en ny jobbmulighet før den tid som passer meg, eller vil jeg måtte si opp og ta tilfeldige vikariater?

Anonymkode: b5c9f...a6f

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei k42 her. 
Jeg er i et godt forhold med med mann og barn. jeg har oppført meg dårlig og gått over streken med å være emosjonell utro med en mannlig bekjent. Ingen vet noe om dette og det er avsluttet. Det er avklart mellom oss at vi ikke skal holde på sånn igjen. Det jeg lurer på er hvilke følelser han har for meg. Er det mulig vi kan gå tilbake til å ha et platonisk vennskapelig forhold som før, eller vil det bare skli ut i flørting igjen. Har han følelser som ikke kan kombineres med vennskap. Tusen takk for svar❤️

Anonymkode: 1fe38...f22

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist! Du er tilbake!🙏

Litt bakgrunn: Etter flere år med ekstremt tøffe tak så tror jeg at ting endelig begynner å løsne for meg!

MEN tør jeg og vil jeg klare å stole på det?!? Det er vanskelig om dagen og føles som en stor prosess. Ting sitter ganske dypt, men jeg tror jeg er på vei. Er bare så redd for å åpne opp og knytte meg til f.eks nye mennesker. Er spesielt en person jeg på en måte vil knytte meg til nå, men jeg er samtidig redd. Det føles litt «hva er vitsen, alle forsvinner på et tidspunkt allikevel og jeg går tilbake til mitt lille trange liv»…

Så ja… jeg sliter med å stole på mennesker og på å virkelig tro at også gode ting kan og VIL skje med meg. At jeg har gode mennesker rundt meg nå.

Jeg håper å tørre å åpne opp, og at det ikke skal bli for vondt den dagen noe evt skjer… Og at jeg skal klare å skape MITT liv selv om jeg bla må ta hensyn til at jeg har barn.

K41

Anonymkode: 8e026...159

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinne 45 sammen med mann 50. 

Har jeg funnet min livspartner? 

Anonymkode: eff63...7f4

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig dette går som juridiske spørsmål, men prøver likevel 😊

Jeg har oppdaget rotter under gulvet.
Vil forsikringen dekke utgiftene jeg får? 

Jeg er en kvinne på 44 år 😊 

Anonymkode: 07eec...3e3

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Oppreist! 

Setter veldig stor pris på om du får tid til meg, men ser det er mange her i tråden så har forståelse om det blir for mye å gape over.❤️

Jeg er en kvinne på 34 år, gift, glad i dyr og natur. Liker kreative hobbyer. Hatt en spesiell barndom som har preget meg mye, og som fortsatt gir meg utfordringer.

Lurer egentlig på hvordan de neste årene blir? Både med tanke på familie, vennskap, økonomi, og generell tilfredshet med livet. Lurer også på om vi kommer til å flytte, og om vi evt kommer til å trives når vi flytter? 

Anonymkode: c17d9...90e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei,

Kvinne 39. 

Får jeg kjøpt huset jeg har sett for meg?

Finner jeg en ny jobb?

Anonymkode: d0787...1ab

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 41.

Jeg har etter mange år med belastninger funnet noe jeg liker å drive med. Er det smart av meg å velge den veien? Vil jeg få suksess innen det feltet? Jeg venter på et svar som har med dette å gjøre, vil det være et positivt eller negativt svar?

Anonymkode: a8efb...4ce

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne, 31 år, østlandet. Har en jobb jeg mistrives i, står uten utdanning og er bekymret for økonomi og jobbmuligheter i framtiden. Har trang økonomi. Søker jobber men så langt ikke fått noe napp. Vil situasjonen min bedre seg? Og vil jeg klare å finne en ny jobb snart?

Anonymkode: 60e8f...3ed

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (2 timer siden):

Kjenner på sorg. Som en slags "livssorg" om du forstår begrepet? Mye har gått tapt for deg, mye utfordringer og jeg ser deg på avstand stå og betrakte andre og lure på hvorfor det tilsynelatende ser ut som du får så mye mer enn andre? For du har opplevd mye men vet du hva? Det har gjort deg klok, raus og varm. Du har mye å bidra med og ja det vil bli bedre for deg. Det oppleves som om det kan være utfordrende med mørket og kulden for deg. Mulig jeg tar feil men som om du påvirkes av det, enten fysisk eller psykisk. Så vær føre var denne gang når vi går mot mørketid. Finn gode aktiviteter, gode personer og bruk kreativiteten din til å få utløp for smerte. 

Jeg ser en lys vår. Det går så absolutt mot lysere tider og du kommer deg gjennom disse neste mnd også. Sakte men sikkert vil du oppleve at ting faller litt på plass for deg. Ha håp! 

Alt godt! 

Tusen takk🩷

Anonymkode: 3b940...164

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...