AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #301 Del Skrevet 4. desember 2024 Hei Oppreist ♥️ Håper du er tilbake etterhvert. Jente 35 her, Rogaland. Jeg har det veldig dårlig. Skal snart til å føde mitt første barn. jeg savner min tidligere åndelige veileder noe ekstremt. Forsøkte å sende henne en melding her, uten svar. Det går greit. Respekterer at mennesker ikke alltid ønsker å svare. Men jeg fikk vertfall fortalt at hun er savnet. Jeg føler sveket å dolket i ryggen av den venninna jeg tidligere nevnte her inne. Sannheten her er at hun har gått inn for å ødelegge min relasjon til denne veilederen, og det har hun klart på en eller annen måte. Tydeligvis med løgn og vri om på ord. Jeg var aldri fortalt noe slemt om denne veilederen til henne. Så hvor hun har det fra aner jeg ikke. hun er covert narsissist slik jeg ser det. Tok tid å finne ut dette. Flere ansikter. Helt desperat å spør meg ut hver dag, hvordan går det! Det går fint skriver jeg! Selv om jeg er helt knust. Å kommer med gaver i etterkant å tær seg helt merkelig. Å virker livredd for at dette skal komme ut. For min del klarer jeg ikke ha en relasjon til denne venninnen lenger. Jeg jatter kun med for å bevare roen foreløpig. jeg skal snart bli mor, å ønsker kun mennesker som vil meg vel i livet. Virker som hun kun vil ha kontakt for å spørre meg ut. Hun for ikke informasjon lenger. Jeg har lært at man skal ikke dele alt med alle. Jeg er for det meste for meg selv. Tillitt til andre er liten. Hadde jeg konfrontert henne hadde hun løyet videre å benektet. ikke alle ser denne siden hennes. Det er trist...jeg har aldri før følt meg så såret av noen. Å hun visste hvor mye den veilederen betydde. Her sitter jeg igjen med knust hjerte og det virker som om andre venner og vet om dette uten å fortelle meg dette. at hun har kontakt med denne veilederen, å har vært så slem mot meg igjennom hele svangerskapet å nesten fått meg til å få selvmordstanker pga at hun har ødelagt en fin relasjon jeg hadde med denne veilederen. Jeg sitter igjen å gråter hver dag for dette. Det er sannheten. Jeg sendte melding men uten svar. Med andre ord den venninna har enda kontakt med henne... Jeg syns det er helt forferdelig at jeg skal oppleve dette å ikke få renvasket meg for løgn og manipulasjon. Jeg er alene stort sett hver dag. Jeg klarer ikke ha noe vennskap med noen akuratt nå. Jeg håper du er tilbake her etterhvert å ser om det kan dukke opp noe positivt snart i mitt liv og om jeg blir å høre fra denne veilederen ♥️ ?for henne var sannheten viktig. Og å være ett godt menneske. Anonymkode: 1a818...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2024 #302 Del Skrevet 4. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hei Oppreist ♥️ Håper du er tilbake etterhvert. Jente 35 her, Rogaland. Jeg har det veldig dårlig. Skal snart til å føde mitt første barn. jeg savner min tidligere åndelige veileder noe ekstremt. Forsøkte å sende henne en melding her, uten svar. Det går greit. Respekterer at mennesker ikke alltid ønsker å svare. Men jeg fikk vertfall fortalt at hun er savnet. Jeg føler sveket å dolket i ryggen av den venninna jeg tidligere nevnte her inne. Sannheten her er at hun har gått inn for å ødelegge min relasjon til denne veilederen, og det har hun klart på en eller annen måte. Tydeligvis med løgn og vri om på ord. Jeg var aldri fortalt noe slemt om denne veilederen til henne. Så hvor hun har det fra aner jeg ikke. hun er covert narsissist slik jeg ser det. Tok tid å finne ut dette. Flere ansikter. Helt desperat å spør meg ut hver dag, hvordan går det! Det går fint skriver jeg! Selv om jeg er helt knust. Å kommer med gaver i etterkant å tær seg helt merkelig. Å virker livredd for at dette skal komme ut. For min del klarer jeg ikke ha en relasjon til denne venninnen lenger. Jeg jatter kun med for å bevare roen foreløpig. jeg skal snart bli mor, å ønsker kun mennesker som vil meg vel i livet. Virker som hun kun vil ha kontakt for å spørre meg ut. Hun for ikke informasjon lenger. Jeg har lært at man skal ikke dele alt med alle. Jeg er for det meste for meg selv. Tillitt til andre er liten. Hadde jeg konfrontert henne hadde hun løyet videre å benektet. ikke alle ser denne siden hennes. Det er trist...jeg har aldri før følt meg så såret av noen. Å hun visste hvor mye den veilederen betydde. Her sitter jeg igjen med knust hjerte og det virker som om andre venner og vet om dette uten å fortelle meg dette. at hun har kontakt med denne veilederen, å har vært så slem mot meg igjennom hele svangerskapet å nesten fått meg til å få selvmordstanker pga at hun har ødelagt en fin relasjon jeg hadde med denne veilederen. Jeg sitter igjen å gråter hver dag for dette. Det er sannheten. Jeg sendte melding men uten svar. Med andre ord den venninna har enda kontakt med henne... Jeg syns det er helt forferdelig at jeg skal oppleve dette å ikke få renvasket meg for løgn og manipulasjon. Jeg er alene stort sett hver dag. Jeg klarer ikke ha noe vennskap med noen akuratt nå. Jeg håper du er tilbake her etterhvert å ser om det kan dukke opp noe positivt snart i mitt liv og om jeg blir å høre fra denne veilederen ♥️ ?for henne var sannheten viktig. Og å være ett godt menneske. Anonymkode: 1a818...23f Forsøkte å sende henne en melding - sms skulle det stå. Beklager skrivefeil. Håper du har det bra ♥️ Anonymkode: 1a818...23f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #303 Del Skrevet 29. desember 2024 Hva kan du se på denne fronten her da mon tro? Dame, 38 år, i et av og på forhold, har barn Anonymkode: 4ae62...ff8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå