Gå til innhold

Spør - og jeg vil prøve å veilede/lese situasjonen ❤️


Anbefalte innlegg

 

Da oppretter jeg en ny tråd. Les mine retningslinjer her,  FØR DU SPØR:

* 💡Det kan være krevende å koble seg på mennesker jeg ikke har rett overfor meg. Vennligst gi meg noe info om deg selv/situasjonen. Trenger I det minste kjønn, alder... Og jeg trenger IKKE stjernetegnet ditt, da jeg ikke interesserer meg for/tror på astrologi. Dersom du feks bare spør "hva skjer i morgen" eller "liker hun meg?", så velger jeg å ikke svare. Jeg trenger noe mer info. Bruk din egen magefølelse ift hvor mye du ønsker dele. 

* Spørsmål eller kommentarer som er utenfor det jeg er komfortabel med, blir ikke besvart. 

* Jeg kommer IKKE til å bruke tid på oppfølgingsspørsmål med mindre noe er svært uklart for deg og jeg ser at klargjøring er nødvendig. Vennligst spør om det du lurer på i ditt innlegg, innenfor rimelighetens grenser. Max 3 spørsmål ! Stiller du flere, velger jeg ut hvilke 3 jeg ønsker svare på. 

* ☝️Hva kan du IKKE spørre om? Graviditet, sykdom, død, juridiske saker, vinnertall i Lotto o.l, noe som har som formål å skade et annet menneske. 

* ❤️ Jeg bruker mye tid og krefter på dette. Forventer derfor en tilbakemelding av deg på om jeg treffer noe hos deg. Det holder med et hjerte eller en tommel opp, altså, da vet jeg at det falt i god jord. Når du svarer, kopier gjerne inn svaret mitt i meldingen, slik at jeg vet hvilken situasjon det er jeg får tilbakemelding om (så slipper jeg lete etter tallkoder for å se hvem som responderte) 

* 😉 IKKE mas på meg, jeg svarer når jeg kan og vil. 

*🥴 Jeg kan ta feil! Vis forståelse. 

* 🫴 IKKE styr livet ditt etter det svaret du får. Jeg vil ikke holdes ansvarlig dersom utfallet ikke blir slik jeg antok. Husk at vi er ansvarlige for eget liv og kan i stor grad påvirke (rote til) utfallet selv. 

* ✉️ Vennligst ikke send meg pm med spørsmål. Disse besvares ikke. Jeg har mer enn nok med å jobbe med her. 

 

🔍Lurer du på hvordan jeg jobber og hvem jeg er? Et helt vanlig menneske. Kvinne eller mann betyr ikke noe. Jeg opplever at jeg har blitt gitt en gave fra Gud som jeg bruker for å hjelpe og veilede andre. Det er en svært krevende gave å ha, vennligst ha respekt for det. Og jeg tar feil mange ganger. Bær over med meg. Jeg bruker aldri tarot, andre kort, pendler, osv. Er ikke interessert i astrologi. 

Jeg blir gitt bilder, "ser" ting, fornemmer og føler på ting. Noen ganger er alt veldig klart, andre ganger er det litt vagt. Da pleier jeg si fra. Har en ekstrem intuisjon, innlevelse og har dyp respekt for mennesker. 

Jeg gjør dette ene og alene for å hjelpe da jeg er nokså trygg på min gave og har fått den for å bruke den. 

 

Endret av Oppreist
La til noe
  • Liker 2
  • Hjerte 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Litt bakgrunn: 32 år kvinne, utbrent, utenfor arbeidslivet, bor med partner, liker dyr men har ingen, liker å fargelegge, skogen, drikker ikke kaffe, liker ikke politikk. 

Har en konflikt med foreldrene mine, emosjonelt umodne foreldre, svikt i barndommen, vanskelige å forholde seg til, jeg synes det er vanskelig å gå videre uten dem, hvordan vil den situasjonen utvikle seg fremover, kommer jeg til å endelig bli møtt eller vil jeg mest bli skuffet? Hvilken retning vil det gå, kan vi få noe hyggelig samme, vil jeg greie å stå støtt i meg selv når de er som de er? 

Anonymkode: 76fe5...a1e

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk ts for at du lager en teåd og er villig til å bruke energien din på oss! ❤️

Jeg lover en tilbakemelding på svaret ditt om du svarer meg. 

Hei kvinne 36.

Jeg lurer på om jeg kommer til å havne i et forhold igjen? Om jeg har jobbet med meg selv nok til å ha et dint forhold? Jeg har noen traumatiske opplevelser bak meg, noen tap og større sorger, jeg har vært opptatt med det noen år, men kanskje det snart er håp for meg og? Takk! 

Anonymkode: 4cb78...8e8

  • Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei er en kvinne 63 som har opplevd mye  utfordringer i livet. Ber ikke om noe ang helse. Men vil det bli lyspunkter?

Anonymkode: 3b940...164

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg vil først og fremst si at du er veldig flink til å sette grenser for deg selv i den jobben du gjør. Det er viktig.

Og  også si noe om at oppkoblinger aldri tar feil. Det er kun tolkninger av hva man får inn som en sjelden gang kan bli feil. Og det er menneskelig. 🩷 

Jeg er en kvinne på 47 år. Og jeg lurer bare på hvordan jeg kommer meg litt videre i livet.   Hva ligger i mitt potensiale?   Jeg kommer meg ikke videre før jeg vet litt mer rundt hva som ligger i hjertet mitt - og hva hjertet mitt ønsker. Det er ikke så mye som appellerer til  hjertet (for å si det på det viset) så det må være noe her jeg ikke ser. 

Min situasjon er at jeg føler at jeg har litt lite mål og mening. Livet er på vent.  Det har vært slik i mange år. Og det skal mye til for at jeg blir trigget av ting.

Har ingen forventninger til at du svarer meg. Håper bare at spørsmålet var for kryptisk eller rart.  

 

Anonymkode: ef38b...e92

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, Same, 52år. Skal ta synstest om 1 uke. Hvordan kommer det til å gå?

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

K 49 år. Vil livet bli lettere fremover. Hatt et veldig tungt år ❤️

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Takk for at du laget ny tråd. Jeg skrev i den forrige tråden din og ønsker gjerne å stille oppfølgingsspørsmål. Kopierer litt tekst fra den andre tråden. 
 

M 33, K 30 

Vi har nært vennskap. Det har vært en romantisk interesse omtrent hele veien for min del, tror også det har vært slik for han, men usikker på hva han føler nå. Jeg har utviklet følelser for han. Vi har hatt en samtale. Han er klar over mine følelser, men han er usikker på hva han egentlig føler og sier selv han er forvirret.  Jeg har gjort et par ting i den tiden vi har kjent hverandre som han har reagert på. Jeg har ikke gjort det med vond intensjon, men vi kjente ikke hverandre så godt da og jeg visste ikke at han ville reagere som han gjorde. Bare for å poengtere så har jeg ikke rotet med andre eller lignende, men han har følt seg avvist og mistet tillit. Jeg vet ikke om han tidligere har hatt følelser for meg på denne måten, men har en følelse av at han har hatt en interesse romantisk sett uten at jeg vet hvor dypt der har vært. Men nå er han som sagt usikker og vet ikke om han kan komme «over» det som har skjedd. Klarer du å se noe angående dette? Er det mulighet for at han vil klare å komme over det og at han får bygget opp tillit igjen? Er det noe annet du klarer å «plukke opp» angående vår fremtid sammen? Vil vi ende opp som kjærester eller er det håpløst? 

 

Anonymkode: 0cdaf...535

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne 28 år

Jeg lurer på om det kommer til å ordne seg for meg med jobb snart? Jeg jobber småjobber, tilkalling her og der. Har søkt på faste stillinger en periode nå, men har ikke fått noe fast enda. Er bekymret for økonomien framover om det ikke løser seg 😕

Anonymkode: f113c...1ae

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Oppreist 😊

K49. Lurer først og fremst på om det blir noe mer med M33. Kommer han på banen igjen og er det noe håp om å bli bedre kjent eller at det kan bli et forhold. Det var en tilttekning jeg ikke har opplevd før så har lyst til å utforske det videre, men vet ikke om han tør/vil. 

Om det ser helt håpløst ut med M33 så lurer jeg på om du kan se når eller om det evt dukker opp en ny mann snart som er mer enn "grei å ha". Vil gjerne oppleve tiltrekningen som jeg har/hadde med M33 en gang til med en mann ❤️

Takk 🥰

Anonymkode: 7ebae...d8f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hei Oppreist❤️ Jeg er Anonymkode: 661bb...35a fra den forrige tråden din. Svaret du ga meg der stemte så godt! Jeg glemte å nevne at jeg også har tenkt på det at han må ha en unnvikende tilknytningsstil, og det rare er at etter at jeg tenkte den tanken for en stund siden, har jeg sett utrolig mange Instagram-reels ang dette temaet, og det stemmer så veldig det de sier! Jeg må finne en måte å nærme meg han på, på en god måte som gjør at han vil forstå at han er trygg sammen med meg. Ut fra disse Instagram-reelsene, har jeg skjønt at jeg kanskje har en litt «anxious» tilknytningsstil (egentlig bare i dette forholdet, fordi han skaper litt usikkerhet i meg) og han har en«aviodant» tilknytningsstil. Ingen av oss i voldsom grad, men forskjellene er der, så det leste du veldig godt❤️

 

Jeg vil gjerne spørre et par spørsmål i samme forbindelse:

Ser du om vi noen gang kommer til å flytte sammen? Han er litt unnvikende når temaet kommer opp, selv om jeg bare har tatt det opp et par ganger på hypotetisk vis. Jeg er dessuten usikker på om vi finner en felles bolig og bosted vi begge vil bli fornøyde med, for vi har litt ulike tanker om dette, har jeg skjønt. Får du opp noe om dette?

Jeg lurer også på om han vil bli flinkere til å gi meg bekreftelser, bedre på å vise kjærlighet, bedre på å validere følelser? For det har han ikke vært så flink til, og spesielt det å validere følelser ser jeg på som et stort og viktig behov i et forhold. Får du opp hva han ser i meg og liker ved meg? Pr nå føler jeg meg ikke trygg på at det er plass til hele meg og alle mine følelser som måtte oppstå, føler ofte jeg møter en vegg når jeg deler noe sårbart. Jeg skjønner at han ikke mener å gi meg den følelsen, men at det dreier seg om at han ikke vet bedre. Men vil han vokse og bli bedre på disse tingene? 

Alt godt til deg, og tusen takk for at du kom tilbake og startet denne tråden🥰❤️

 

Anonymkode: 79b80...d4f

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

K42. Jeg har en kollega som hater meg i så stor grad at jeg blir helt satt ut. Jeg vet selv ikke helt hva jeg har gjort.  Men hun har liksom sett seg ut meg, mobber meg og hakker på meg. Hun kan være krass mot alle, men aller mest meg, som om hun har bestemt seg for at jeg er null verdt. Hvorfor er hun sånn mot meg, hva gjør det med meg, hvordan kan jeg løse det om jeg blir? ( Ja jeg ser etter ny jobb, men det er vanskelig for tiden )

Anonymkode: d18a0...19c

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei😊

Jeg er en kvinne på 46 år. Jeg eksen har et barn sammen og vi gikk fra hverandre for 3 år siden. Vi samarbeider godt og snakkes ofte. Tror du det er noen mulighet for at vi finner sammen igjen?

Anonymkode: 4dc3e...a21

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har et nabopar som jeg lurer på om du kan se om blir boende lenge eller om de kommer til å flytte? Jeg har prøvd å hilse på de, men særlig hun, ser helst en annen vei når jeg møter henne. De breier seg, tar seg veldig tilrette og det føles veldig innvaderende sel om det er et gjerde mellom eiendommene. De kan spille høy musikk men gjør jeg det samme eskalerer det bare. Nå har de valgt å flytte uteplassen sin nærmest mulig min terasse selv om det ikke er naturlig at den der da huset deres ligger lenger unna. Orker snart ikke å være ute 🤷‍♀️.

Hjelp! 😩

K49

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Litt bakgrunn: 32 år kvinne, utbrent, utenfor arbeidslivet, bor med partner, liker dyr men har ingen, liker å fargelegge, skogen, drikker ikke kaffe, liker ikke politikk. 

Har en konflikt med foreldrene mine, emosjonelt umodne foreldre, svikt i barndommen, vanskelige å forholde seg til, jeg synes det er vanskelig å gå videre uten dem, hvordan vil den situasjonen utvikle seg fremover, kommer jeg til å endelig bli møtt eller vil jeg mest bli skuffet? Hvilken retning vil det gå, kan vi få noe hyggelig samme, vil jeg greie å stå støtt i meg selv når de er som de er? 

Anonymkode: 76fe5...a1e

Vondt å høre hvordan du har og har hatt det. Kjenner på en slags smerte /uro her. Vet ikke hva det er men lurer på om situasjonen du står i gir deg angst? 

Kjennes som om dere står og trekker i hver sin side av et tau og ingen gir seg. Stemmer det, at det er som om ingen velger møte hverandre i et kompromiss eller prøve forstå hverandre? 

Jeg tror  skuffelsen vil vedvare en stund  for dette oppleves ganske låst pr nå. Men får opp en tredjeperson i bildet her som vil være avgjørende ift å "kutte tauet" om du skjønner. Det er først da du vil oppleve å kunne bli møtt. Jeg tror noe løsner før jul og at dette kan bli bedre. Men forbered deg på en Litt krevende høst ift dette og ha øynene åpne for denne tredjepersonen. 

Det vil forøvrig være en del andre positive ting som skjer i livet ditt denne høsten som vil være oppmuntringer som er med på å styrke deg i dette du står i. Ha håp! 

Alt godt ❤️

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Tusen takk ts for at du lager en teåd og er villig til å bruke energien din på oss! ❤️

Jeg lover en tilbakemelding på svaret ditt om du svarer meg. 

Hei kvinne 36.

Jeg lurer på om jeg kommer til å havne i et forhold igjen? Om jeg har jobbet med meg selv nok til å ha et dint forhold? Jeg har noen traumatiske opplevelser bak meg, noen tap og større sorger, jeg har vært opptatt med det noen år, men kanskje det snart er håp for meg og? Takk! 

Anonymkode: 4cb78...8e8

Å dette kjente jeg I hjertet! Som en varme som brer seg. Gir sikkert ikke mening for deg men for meg vet jeg hva det handler om :her er det håp, legedom og mye kjærlighet i vente. Svaret er ja men ikke enda. Du setter ord på det du selv allerede vet : du trenger litt lenger tid før du er helt klar for et nytt forhold. Jeg tror du vet hvor skoen trykker og hva som skal til. Oppleves som om du trenger gråte litt mer? Har du sørget nok? Få det ut, for tårer renser opp. Og så, min venn, er du klar. 2025 blir ditt år. Du skal blomstre.

Alt godt🌹

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei er en kvinne 63 som har opplevd mye  utfordringer i livet. Ber ikke om noe ang helse. Men vil det bli lyspunkter?

Anonymkode: 3b940...164

Kjenner på sorg. Som en slags "livssorg" om du forstår begrepet? Mye har gått tapt for deg, mye utfordringer og jeg ser deg på avstand stå og betrakte andre og lure på hvorfor det tilsynelatende ser ut som du får så mye mer enn andre? For du har opplevd mye men vet du hva? Det har gjort deg klok, raus og varm. Du har mye å bidra med og ja det vil bli bedre for deg. Det oppleves som om det kan være utfordrende med mørket og kulden for deg. Mulig jeg tar feil men som om du påvirkes av det, enten fysisk eller psykisk. Så vær føre var denne gang når vi går mot mørketid. Finn gode aktiviteter, gode personer og bruk kreativiteten din til å få utløp for smerte. 

Jeg ser en lys vår. Det går så absolutt mot lysere tider og du kommer deg gjennom disse neste mnd også. Sakte men sikkert vil du oppleve at ting faller litt på plass for deg. Ha håp! 

Alt godt! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppreist skrev (3 minutter siden):

Vondt å høre hvordan du har og har hatt det. Kjenner på en slags smerte /uro her. Vet ikke hva det er men lurer på om situasjonen du står i gir deg angst? 

Kjennes som om dere står og trekker i hver sin side av et tau og ingen gir seg. Stemmer det, at det er som om ingen velger møte hverandre i et kompromiss eller prøve forstå hverandre? 

Jeg tror  skuffelsen vil vedvare en stund  for dette oppleves ganske låst pr nå. Men får opp en tredjeperson i bildet her som vil være avgjørende ift å "kutte tauet" om du skjønner. Det er først da du vil oppleve å kunne bli møtt. Jeg tror noe løsner før jul og at dette kan bli bedre. Men forbered deg på en Litt krevende høst ift dette og ha øynene åpne for denne tredjepersonen. 

Det vil forøvrig være en del andre positive ting som skjer i livet ditt denne høsten som vil være oppmuntringer som er med på å styrke deg i dette du står i. Ha håp! 

Alt godt ❤️

Tusen takk!!! Dette kjente jeg traff meg og betød mye her jeg er i livet, føler meg bønnehørt. 🥹

Mye angst, uro, sorg og smerte, mistillit til meg selv. Og ja, stemmer den tautrekkingen. Og vet du hva, jeg har nettopp vært i kontakt med en slags parterapeut for meg og min mor, så kanskje det er han som er tredjepersonen. 

Tar med meg håpet du ga meg nå. Må bare gjenta, dette betød mye! 

Alt godt til deg også. ❤️ 

Anonymkode: 76fe5...a1e

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei. Jeg vil først og fremst si at du er veldig flink til å sette grenser for deg selv i den jobben du gjør. Det er viktig.

Og  også si noe om at oppkoblinger aldri tar feil. Det er kun tolkninger av hva man får inn som en sjelden gang kan bli feil. Og det er menneskelig. 🩷 

Jeg er en kvinne på 47 år. Og jeg lurer bare på hvordan jeg kommer meg litt videre i livet.   Hva ligger i mitt potensiale?   Jeg kommer meg ikke videre før jeg vet litt mer rundt hva som ligger i hjertet mitt - og hva hjertet mitt ønsker. Det er ikke så mye som appellerer til  hjertet (for å si det på det viset) så det må være noe her jeg ikke ser. 

Min situasjon er at jeg føler at jeg har litt lite mål og mening. Livet er på vent.  Det har vært slik i mange år. Og det skal mye til for at jeg blir trigget av ting.

Har ingen forventninger til at du svarer meg. Håper bare at spørsmålet var for kryptisk eller rart.  

 

Anonymkode: ef38b...e92

Takk 🌹

Kjenner på vakuum. Kanskje er det det du selv beskriver som at livet er på vent. Her får du en øvelse av meg: hvis jeg ber deg skrive ned tre ting du tror du "venter på", hva ville det være? Klarer du komme på noe eller du tom? Hvis du ikke kommer på noe hva tror du at du lengter etter for at livet skal være bedre? 

Og hvis du faktisk klarer komme på noen ting du venter på, så er neste spørsmål: hva skal til for at du kan oppnå det? 

Jeg lurer også på om du er en type som har opplevd enten mobbing, kritisering eller å bli snakket ned/ikke verdsatt? Enten i oppvekst eller i en relasjon? For det er som om noe blokkerer ditt fulle potensiale. Vet du feks at du er kreativ? Finn det frem. Og du kan være morsom og gøy å være rundt men du driver og lytter til noen indre stemmer som ikke bygger deg opp. 

Jeg håper dette kan være en start på at du går litt inn i deg selv og prøver finne ut av disse stengslene som gjør at du blir værende i vakuum. 

Det var det jeg fikk. Og det kan godt tenkes jeg tar feil men uansett så kjente jeg det slik. Lykke til. Alt godt 🙂

Endret av Oppreist
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valeriouz skrev (1 time siden):

Mann, Same, 52år. Skal ta synstest om 1 uke. Hvordan kommer det til å gå?

Dette oppleves som en test. Ikke sikkert det er slik men jeg ser ikke hensikten med å besvare noe du kommer til å få svar på om en uke. Det hjelper ikke noe fra eller til slik jeg ser det, og dette er i grenseland for hva jeg går innpå (sykdom/helse). Hold ut 😉

Alt godt. 😊

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...