AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #1 Skrevet 26. august 2024 Kjøpte sånne mr freeze her om dagen, bare sånne enkle saftpinner som man putter i fryseren. I sted skulle jeg ta en. Klippet opp kanten og puttet den i munnen. Kjente med en gang at det var noe galt, spyttet ut, skylte godt, gikk rett på badet og pusset tennene i sikkert 10 min kombinert med gurgling. Tror ikke jeg svelget noe. Så etterpå at det var et lite hull i plasten, så den har nok ligget ubeskyttet og gjæret siden produksjonsdato 🙄 Det var så sykt j*vlig smak!!! Føltes som å få i seg gift! Så nå sitter jeg her da og er livredd for å bli dårlig? Skal egentlig ut på noe i ettermiddag, men vet ikke om jeg tør? Anonymkode: b5069...67a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #2 Skrevet 26. august 2024 Hva ser du for deg skal skje egentlig? Hadde vi mennesker vært så sarte så hadde menneskeheten vært utdødd for lenge siden. Anonymkode: 7d26a...d00 7
Hoppetaujenta Skrevet 26. august 2024 #3 Skrevet 26. august 2024 Det var triste greier å høre, for is skal være 100% nydelig. 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #4 Skrevet 26. august 2024 Ok, takk for informasjonen. Anonymkode: ca147...3cc 1
lillevill Skrevet 26. august 2024 #5 Skrevet 26. august 2024 Hva slags smak var det da? Alkohol? Du dør ikke av det.
jaromei Skrevet 26. august 2024 #6 Skrevet 26. august 2024 (endret) Uff, vi hadde nettopp en lik hendelse med mr. freeze. Vi gav en til ungen på 4, som spiste nesten halve før han turte å si ifra at han "ikke likte smaken". Jeg tenkte at da spiser jeg den, men smakte med en gang at det smakte høgg, og unnskyldte tusen ganger til barnet og kastet isen og fant en ny som ikke smakte dritt. Er mulig de har en batch som er ødelagt, kanskje vi burde si ifra så de kan tilbakekalle isen? Btw, verken barnet eller jeg ble dårlig av den, men det smakte jo DRITT Endret 26. august 2024 av jaromei
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #7 Skrevet 26. august 2024 lillevill skrev (7 minutter siden): Hva slags smak var det da? Alkohol? Du dør ikke av det. Ja, følte jeg nesten ble full bare av lukta! jaromei skrev (2 minutter siden): Uff, vi hadde nettopp en lik hendelse med mr. freeze. Vi gav en til ungen på 4, som spiste nesten halve før han turte å si ifra at han "ikke likte smaken". Jeg tenkte at da spiser jeg den, men smakte med en gang at det smakte høgg, og unnskyldte tusen ganger til barnet og kastet isen og fant en ny som ikke smakte dritt. Er mulig de har en batch som er ødelagt, kanskje vi burde si ifra så de kan tilbakekalle isen? Btw, verken barnet eller jeg ble dårlig av den, men det smakte jo DRITT Sant? Ja, da bør vi jo si ifra! Tenker jeg går innom butikken etterpå. De kan jo ikke ha sånt i hyllene. Tror seriøst aldri jeg har kjent en jævligere smak! Uff, stakkars liten! Tenkte faktisk tanken at jeg var glad det var jeg som tok den isen og ikke guttungen min! Godt å høre dere ikke ble dårlige! ❤️ Anonymkode: b5069...67a
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #8 Skrevet 26. august 2024 Du blir nok ikke syk når du spyttet ut med en gang, nei. God ide å si fra til butikken når dere er flere som har opplevd det samme. Anonymkode: b3b78...a9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå