Gjest Gjest Skrevet 20. februar 2006 #1 Skrevet 20. februar 2006 Jeg vurderer å begynne på p-ringen, og vil gjerne høre andres erfaringer med denne. alt jeg bør vite!!
Gjest itla Skrevet 20. februar 2006 #2 Skrevet 20. februar 2006 Jeg er superfornøyd! Hadde masse problemer med p-piller, som humørsvingninger og soppinfeksjoner, men alt dette har gått over etter at jeg begynte med p-ring i stedet. I tillegg synes jeg det er greit å bare måtte tenke på den 2 ganger i måneden...
Gjest Qlio Skrevet 20. februar 2006 #3 Skrevet 20. februar 2006 Jeg spilte "ringspill" når vi hadde "kost oss litt". Dvs. den fallt ut...
Shoegal Skrevet 20. februar 2006 #4 Skrevet 20. februar 2006 For meg fungerer den kjempefint. Greit å slippe og være avhengig av å ha pillene tilgjengelig til rett tidspunkt. Ingen problemer i senga - verken før, mens det står på eller etterpå
Replica Skrevet 21. februar 2006 #5 Skrevet 21. februar 2006 Jeg fikk vondt av den, så jeg måtte fjerne den.
Mrs. B Skrevet 21. februar 2006 #6 Skrevet 21. februar 2006 Veldig fornøyd. Brukt det i 2-3 år. Søk i forumet her så finner du masse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå