Tomas77 Skrevet 31. august 2024 #101 Del Skrevet 31. august 2024 Kan ikke utstå regntøy. Lyden og gnissingen og alt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #102 Del Skrevet 31. august 2024 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Føler meg helt grusom som reagerer på dette, men.. Amputerte folk/medfødte manglende lemmer. Spesielt hender, hatt det hele livet, måtte slutte å se på Newton på grunn av programlederen som var da. Blir helt uvel, selv om noen kun mangler ytterste leddet på en finger. Kvinner uten midje, altså slanke kvinner som er bygd som tømmerstokker. Tannkjøttsmil 😬 Kviser, selv bare ordet er ekkelt. Mye lukter, men typisk rå/våt kjellerlukt/innsiden av trebåter takler jeg ikke. Ellers vanlige ting som leverpostei/lungemos/blodpudding/sterk parfymelukt osvosv. Anonymkode: 336f5...7ec Å ja, tannkjøttsmil, det klarer ikke jeg heller! Anonymkode: ba6e9...cc0 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #103 Del Skrevet 31. august 2024 Gullsmykker og folk med gullsmykker eller gullkjokker. Anonymkode: 831bd...3f7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 31. august 2024 #104 Del Skrevet 31. august 2024 Å ta på andre folks hår. Dvs, jeg kan stryke over håret til både mann og barn her hjemme, men å ta på andres hår er utrolig ekkelt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2024 #105 Del Skrevet 31. august 2024 Å stå rett med bare bein på hardt underlag. Kjenne helbeinet svuppe rundt i kjøttet og gnage. Enig i lukten i trebåter, den er sur og klaustrofobisk. Anonymkode: 30044...41e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
m00na Skrevet 31. august 2024 #106 Del Skrevet 31. august 2024 Yoghurt, rømme kesam o.l. Melk som har tørket på huden. Klarer ikke lukta. Parfyme, skyllemiddel eller lukt fra fuktighetskrem. Snerk på kakao. Tykt lag med smør på brødskiva. Tykt lag med syltetøy. For sterk saft. Egg der hviten ikke er helt stivna. Å ta på bleier med tørre fingre. Lukta som blir i klær om man har brukt for mye vaskepulver over tid. Wunderbaum. Og sikkert masse mer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #107 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Surklelyd i halsen på gamle mennesker. Brekker meg av lyden. Siste skinka i en skinkepakke, siste melken i kartongen, for mye ketchup eller dressing på en gang. Yoghurt-lukt (særlig den greske). Anonymkode: 65781...143 Igjen denne brekkingen. Anonymkode: f4b65...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #108 Del Skrevet 1. september 2024 Å ta på andre sine hunder og katter. Vet ikke hvor rene de er, og det gjør det så ufattelig ekkelt. Jeg elsker dyr. Har 2 katter og 3 hunder selv 😅 forguder mine egne og koser med dem hver dag. Jeg må vaske hendene før mat om jeg tar på dem (normal hygiene i mitt hode). Jeg liker ikke at de sleiker på meg, spesielt ikke i ansiktet. Men jeg synes ikke mine egne er skitne og ekle. Elsker når kosete hunden min ligger oppå brystet mitt og hviler ansiktet sitt mot mitt. Det er andre sine hunder jeg synes er så ekle at jeg vil ikke ta på dem 😅 Anonymkode: 0f371...a8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #109 Del Skrevet 1. september 2024 Kom på en annen ting. Lukten av bleier. Det er et merke som stinker og jeg kjenner den på butikken gjennom pakken. Den er grusom! Husker ikke hvilken det er. Kan kjenne det på tilfeldige barn jeg møter, og har spurt bekjente og venner om de bruker det merket flere ganger før, og det har alltid stemt at det er det merket de bruker. Den lukter ekstremt bleie. Veldig ekkel lukt. Anonymkode: 0f371...a8c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #110 Del Skrevet 1. september 2024 Østers og blekksprut som mat. Anonymkode: 54f2a...209 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. september 2024 #111 Del Skrevet 1. september 2024 Ørene mine! Bare hold dere unna: Det gjelder både menn og katter. Tydeligvis har mange menn fått med seg at ørene er erogene soner. Jeg har ikke tall på alle jeg har skjøvet fra meg i vemmelse etter at de har prøvd å slikke meg i øret. Det er bare helt grusomt! Nå har vi fått oss kattunge. Også han synes det er spennende å slikke mamma i øret. Ææææsj. Fikser det ikke. Anonymkode: 606ca...bc3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 1. september 2024 #112 Del Skrevet 1. september 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Å ta på andre sine hunder og katter. Vet ikke hvor rene de er, og det gjør det så ufattelig ekkelt. Jeg elsker dyr. Har 2 katter og 3 hunder selv 😅 forguder mine egne og koser med dem hver dag. Jeg må vaske hendene før mat om jeg tar på dem (normal hygiene i mitt hode). Jeg liker ikke at de sleiker på meg, spesielt ikke i ansiktet. Men jeg synes ikke mine egne er skitne og ekle. Elsker når kosete hunden min ligger oppå brystet mitt og hviler ansiktet sitt mot mitt. Det er andre sine hunder jeg synes er så ekle at jeg vil ikke ta på dem 😅 Anonymkode: 0f371...a8c Jeg tror det er sånn for mange. Jeg elsker å klappe og kose med min hund og synes pelsen hans er perfekt 😁 Men klapper jeg andre hunder, så synes utelukkende alle har ekkel og fettete pels 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #113 Del Skrevet 2. september 2024 20 hours ago, AnonymBruker said: Igjen denne brekkingen. Anonymkode: f4b65...b77 Haha så du mener man bare skal fortsette å utsette seg for det ekle og brekke seg til man kaster opp? For det er jo det «denne brekkingen» fører til. Ikke farlig nei, men veldig ekkelt å føle seg kvalm da Anonymkode: 65781...143 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #114 Del Skrevet 2. september 2024 Har fullstendig noia for tyggegummi som dras ut av munnen med fingrene, samt "ferdigtygd" tyggegummi. Noen plasserer jo slike rundt om kring, eller holder dem og putter det inn igjen. Får lyst å spy. Anonymkode: c6e3e...4f7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #115 Del Skrevet 2. september 2024 Jævla spytteklyser på vegen. Ka faen, folk går der. Kvinneguiden: "Ja, ikke rart du synes det, ingen liker jo det." "Hark twii." Anonymkode: 6ffb4...031 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pawn Hearts Skrevet 2. september 2024 #116 Del Skrevet 2. september 2024 On 9/1/2024 at 9:45 AM, AnonymBruker said: Igjen denne brekkingen. Anonymkode: f4b65...b77 Igjen denne kommentaren om at det er greit å brekke seg. Kanskje du burde søke hjelp? https://www.helsenorge.no/sykdom/psykiske-lidelser/spiseforstyrrelser/bulimi/ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #117 Del Skrevet 2. september 2024 Daddy long legs «edderkopper». Dreper alle jeg ser. Nakne føtter. Få på deg noe sokker! Æsj! Høylytt tygging Navler Hud Store føflekker og vorter Matrester i vasken Matrester i kjøleskapet Anonymkode: 7b1b0...03c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #118 Del Skrevet 2. september 2024 Jenter som sikler og lager kvelningslyder når de utfører oralsex. Anonymkode: 7a98d...c30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #119 Del Skrevet 2. september 2024 AnonymBruker skrev (På 1.9.2024 den 14.35): Ørene mine! Bare hold dere unna: Det gjelder både menn og katter. Tydeligvis har mange menn fått med seg at ørene er erogene soner. Jeg har ikke tall på alle jeg har skjøvet fra meg i vemmelse etter at de har prøvd å slikke meg i øret. Det er bare helt grusomt! Nå har vi fått oss kattunge. Også han synes det er spennende å slikke mamma i øret. Ææææsj. Fikser det ikke. Anonymkode: 606ca...bc3 Dette gjør katten min også 😸 Skal absolutt inn i øret mitt med tunga når vi har lagt oss om kvelden 😼 Han vil slikke meg i ansiktet også 😾😹 Anonymkode: df291...332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. september 2024 #120 Del Skrevet 2. september 2024 Skammer meg nesten av å si det, men jeg blir fysisk uvel av å se amming, det vekker traumer fra da jeg selv ammet. Snur meg som regel bort eller blir plutselig opptatt med noe «viktig» Anonymkode: 5918b...cec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå