Gå til innhold

Rare ting du syns er ekkelt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føtter er motbydelig. Selv når de er velpleide. Kan heller ikke fordra å bli berørt på føttene. Takler heller ikke at noen skal kose med mine ører. Som har fått det for seg at det er en erogen sone. Får grøssninger av å tenke på det. Makrell i tomat, ansjos, sursild ol er motbydelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 20.9.2024 den 2.59):

Utestående føflekker og vorter... Folk bør operere dem vekk. Beklager. 

Anonymkode: cbacf...154

Føflekken til Stine Bredal Oftedal har alltid irritert meg.

Sport, Håndball | Etterlengtet comeback for Oftedal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 31.8.2024 den 0.16):

Føler meg helt grusom som reagerer på dette, men..

Amputerte folk/medfødte manglende lemmer. Spesielt hender, hatt det hele livet, måtte slutte å se på Newton på grunn av programlederen som var da. Blir helt uvel, selv om noen kun mangler ytterste leddet på en finger.

Kvinner uten midje, altså slanke kvinner som er bygd som tømmerstokker.

Tannkjøttsmil 😬

Kviser, selv bare ordet er ekkelt.

Mye lukter, men typisk rå/våt kjellerlukt/innsiden av trebåter takler jeg ikke. 

Ellers vanlige ting som leverpostei/lungemos/blodpudding/sterk parfymelukt osvosv.

Anonymkode: 336f5...7ec

Makan til bodyshaming. Om helt vanlige, naturlige kroppsdeler av mennesker vekker så mye avsky i deg, kanskje forsøk å jobb litt med deg selv? For å ikke snakke om kvalmt å snakke slik som amputerte folk og folk med medføste manglende lemmer.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Lange tånegler som skraper borti meg 🤮🤮 

*Rumpehull 🤢🤢🤢 

*bite i en ullsokk 😭🤢🤮😳 (jeg vet ikke hvorfor det er en ullsokk, men har alltid tenkt det slik. Det knirker jo 😭🤢🤮😳

Anonymkode: 97125...9e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Telt! Spesielt det uidentifiserbare rusket som samler seg i alle hjørnene, får bare totalt grøssninger av tanken. Klarer det bare ikke. I tillegg til fukt, kulde, varme, insekter etc.

Anonymkode: 4592c...ffc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PURE/HONEY skrev (På 8.11.2024 den 23.47):

Makan til bodyshaming. Om helt vanlige, naturlige kroppsdeler av mennesker vekker så mye avsky i deg, kanskje forsøk å jobb litt med deg selv? For å ikke snakke om kvalmt å snakke slik som amputerte folk og folk med medføste manglende lemmer.

Du bør jobbe med deg selv og slutte å bli krenket på andres vegne!

Anonymkode: df291...332

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 19.28):

Hårstrå. Type løse. Redd for å få de på meg. Freaker ut om jeg oppdager et på kroppen etter dusjing eller får det mellom fingrene når jeg fikser håret 😱

Anonymkode: 92f3d...f45

Det er spesielt ekkelt om de lange, våte hårstråene har floket seg samme til en knute med laaange bein som en edderkopp. Og så klistrer de seg rundt fingrene hvis man f.eks går opp fra badekaret. 😖

Anonymkode: caae7...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.9.2024 den 17.17):

Å pirke i tennene ved spisebordet. Det gjelder tannpirker også. 
Å klippe tånegler …

Anonymkode: 92a74...bbb

Jeg foretrekker faktisk at man bruker en diskret tannpirker (med munnen lukket) enn å glise med masse mat mellom tenna. Husker en klassekamerat som gapte og lo mens en slik, hvis salami-slintre strakk seg mellom tenna i over- og underkjeven. Det er forresten noe jeg misliker sterkt og grunn til at jeg ikke spiser særlig med salami enda jeg synes det er godt. Noen ganger så sitter man igjen med en slik slintre i ganen eller mellom tenna og det er jævla ekkelt.

Anonymkode: caae7...223

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...