Gå til innhold

Rare ting du syns er ekkelt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

- Mikrofiber sengetøy! Jeg er ekstremt tørr i huden, så når jeg legger meg med sånt sengetøy er det som borrelås.
- Føtter, tær og generelt tånegler
- Hull, mange hull tett i tett. Søk opp Trypophobia
- Hår under armene. Samma om du er mann eller dame. Klarer det ikke. Må gjerne ha hår alle andre plasser
- Mennesker med overproduksjon av "vorter". Er vel egentlig føflekker, men noen har veldig utstikkende føflekker og det ser ut som vorter. Får alltid lyst å klippe de av.
- Maggots, marker, snegler osv
- Ekstremt tynne hender, eller egentlig hender generelt. Aner ikke hvor de har vært. Hater å håndhilse. 
- Mennesker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

-liker ikke tær.

-liker ikke nakne lyse mennesker,(altså naturlig lyshåret), ser ut som nyskrellede reker før de blir kokt. Har de klær på er de som alle andre.

-lys blå øyenskygge, vet ikke hvorfor men blir kvalm av det uansett hvor fint den er lagt

Anonymkode: cc600...141

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 18.9.2024 den 13.40):

-liker ikke tær.

-liker ikke nakne lyse mennesker,(altså naturlig lyshåret), ser ut som nyskrellede reker før de blir kokt. Har de klær på er de som alle andre.

-lys blå øyenskygge, vet ikke hvorfor men blir kvalm av det uansett hvor fint den er lagt

Anonymkode: cc600...141

Jeg har også en greie med veldig hvite mennesker....spes de som faktisk kan bli brune men de velger å ikke være i sola overhodet på sommerhalvåret. Alltid påkledd og alltid i skyggen.  Merkelig.....folk ser bedre ut når de ikke er melkehvite i huden. 

Anonymkode: bbe65...900

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Jeg har også en greie med veldig hvite mennesker....spes de som faktisk kan bli brune men de velger å ikke være i sola overhodet på sommerhalvåret. Alltid påkledd og alltid i skyggen.  Merkelig.....folk ser bedre ut når de ikke er melkehvite i huden. 

Du hadde nok ikke tålt å være i nærheten av meg da 😂Er ikke slik at jeg aktivt unngår sol. Men soler meg aldri, verken i solarium eller vanlig soling. Er litt morsomt nå som jeg straks er 34 år gammel og ser betydelig yngre ut enn mange av mine venner som var/er glade i å sole seg. Ved siden av Alkohol og sigaretter er vel soling det som elder en raskest

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flipit skrev (1 time siden):

Du hadde nok ikke tålt å være i nærheten av meg da 😂Er ikke slik at jeg aktivt unngår sol. Men soler meg aldri, verken i solarium eller vanlig soling. Er litt morsomt nå som jeg straks er 34 år gammel og ser betydelig yngre ut enn mange av mine venner som var/er glade i å sole seg. Ved siden av Alkohol og sigaretter er vel soling det som elder en raskest

Det er nok gener som spiller mest inn. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flipit skrev (7 timer siden):

En av mine beste venner rundet 60, sitter stadig i solen, drikker mye alkohol, ser yngre ut enn de fleste 50- åringer. 

Anonymkode: fedc2...c27

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Sex med klær på er jo ofte ganske turn on… 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fersken.....takler ikke det dunete skinnet. 

Anonymkode: ba6e9...cc0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk som tygger tyggegummi. Viser tyggien i tillegg blir jeg helt fra meg. Klarer derfor ikke sitte sammen med folk sim tygger tyggegummi😆

Anonymkode: 402f0...48a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Listen er lang., Edderkopper, insekter som flyr, fugler i måkestørrelse, svettelukt, løklukt! Skjønner ikke hvordan folk kan tilberede løk hjemme, det lukter gammel svette i dagevis. Lange negler på menn, tånegler. Gjester som går barbeint. Alt annet enn hvite tenner. Hals og håndledd er no go sone. Store føflekker, utstående føflekker og ikke minst « klumper» i ansiktet, ser ikke folk at de har det selv? 

Anonymkode: 4c429...6ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ananas… ufyselig frukt, lukten, smaken og konsistensen….

Og det å se noen som deler flaske/kopp/bestikk… (om noen tar min flaske så kastes flaska…)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utestående føflekker og vorter... Folk bør operere dem vekk. Beklager. 

Anonymkode: cbacf...154

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Falske vipper

Fuktighetskrem og alle kremer som man smører inn hendene med. Takler det ikke. Må vaske hendene hvis jeg har hatt på meg solkrem. 

Tyggelyder

Lyder når man knekker opp ledd. Det er en trigger for meg. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At noen biter i klær og lager «gnisselyd»

Edderkopper

Navler 

Anonymkode: 41ed6...3ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

En av mine beste venner rundet 60, sitter stadig i solen, drikker mye alkohol, ser yngre ut enn de fleste 50- åringer. 

Vel, som den andre AB'en sier så spiller nok gener en rolle her. Men det betyr ikke at soling i store mengder  ikke eldrer huden. Det er godt dokumentert, samme går for alkoholen da den tørker deg ut. Så venninna di er nok heller ett unntak fra regelen 

Endret av Flipit
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke det er for mye bær i jordbær syltetøy glasset , liker mest moset jordbærsyltetøy 😂, er mye av mat jeg heller ikke liker, synes er ekkelt å se på det hvite som er inni kyllingene, senene, må jeg ta bort før jeg steker filetene, synes også det er ekkelt med den lille hvite klumpen som er inni egget før jeg steker det....

Anonymkode: 42cb4...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.9.2024 den 19.39):

Damer som kler seg i dyremønstrede klær ala leopard, zebra og slangeskinn... Noe av det ekleste jeg ser. 

Anonymkode: 92f3d...f45

🤣🤣🤣

Anonymkode: 42cb4...d7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg som et forferdelig menneske,da jeg sitter å leser denne tråden å bare sier "Ja,Ja,JA,Jaaaaaaaa" til alt som er skrevet. 

Men svært sjelden jeg sier noe høyt om det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...