AnonymBruker Skrevet 7. september #141 Del Skrevet 7. september Løse tenner! Når ungene viser frem sine løse tenner blir jeg uvel 😅 Anonymkode: 71fbb...a82 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #142 Del Skrevet 7. september Føtter og tannbørstelyden når en pusser tenner Anonymkode: c2eea...724 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. september #143 Del Skrevet 7. september Folk som spiser suppe, grøt og lignende. Anonymkode: df291...332 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #144 Del Skrevet 9. september Grøsser når jeg ser folk forlate toalettet og gå rett ut uten å vaske hender. Og særlig om de går til matbordet, eller til å lage mat. Husker en gang vi skulle hente take away fra en kjent restaurantkjede, og jeg så kokken stå like innenfor med verdens skitneste forkle. Da tenker jeg at han antagelig ikke er så nøye med annen hygiene heller. Anonymkode: d3908...bed 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. september #145 Del Skrevet 9. september Kittykat skrev (På 4.9.2024 den 15.46): * Sjømat * Lukten av kokt/stekt fisk. Enkelte typer fisk gjør at jeg nesten brekker meg pga lukten * Røyklukt, særlig når lukten har satt seg i håret og på klærne mine, og at jeg f eks etter et familiebesøk/samling/treff hvor det er mange som røyker, må hive klærne rett til vask og hoppe i dusjen pga lukten. * Folk som spytter på gaten * Folk som ikke vasker hendene etter å ha vært på do (egentlig ikke så rart) Her er vi på nesten-brekking. Anonymkode: f4b65...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #146 Del Skrevet 11. september Bananfluer Anonymkode: ca8ee...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cleangal Skrevet 11. september #147 Del Skrevet 11. september Saft! Juice er helt greit, men jeg takler ikke saft, spesielt ikke rød. Og bananer som har fått brune flekker klarer jeg ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #148 Del Skrevet 11. september Damer som kler seg i dyremønstrede klær ala leopard, zebra og slangeskinn... Noe av det ekleste jeg ser. Anonymkode: 92f3d...f45 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. september #149 Del Skrevet 11. september Gravide mager 🤢 Smatting 🤢 bløte sokker🤢 Anonymkode: 6003f...205 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trallalala Skrevet 11. september #150 Del Skrevet 11. september Parfyme, lukter stort sett ikkje godt og er kvalmende om for mykje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #151 Del Skrevet 13. september - Epler og bananer. Takler ikke lukten og lyden når folk spiser det. - Fruktsalat med krem. Sånn som jeg fikk da jeg var liten. Så mye rart og forskjellig oppi, som jeg ikke synes passer sammen. - Gele. Synes det er ekkelt å spise. Jeg tror det er det jeg har som er rart å synes er ekkelt. Anonymkode: 21d54...971 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september #152 Del Skrevet 13. september AnonymBruker skrev (På 1.9.2024 den 9.45): Igjen denne brekkingen. Anonymkode: f4b65...b77 Er det et nytt "moteord"? Som "ekstrem"? Det neste blir vel "ekstrem brekking"😄 Anonymkode: ed3d2...ae0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #153 Del Skrevet 14. september Hoppetaujenta skrev (På 7.9.2024 den 9.27): Tja...om en tenker på hvor ganske mange menneskers tunger (og hender) har vært, så stiller det ganske likt syns jeg. De fleste jeg kjenner spiser ikke bæsj, eller slikker en hundetiss… Ikke som jeg vet om i alle fall… Anonymkode: fedc2...c27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #154 Del Skrevet 14. september Eller spiser sokker og gnager på sko, og slikker føtter. Anonymkode: fedc2...c27 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kleppmelk Skrevet 14. september #155 Del Skrevet 14. september Amputerte kroppsdeler. Blir helt uvel 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september #156 Del Skrevet 14. september - Folk som går innendørs med brodder, på hardt gulv - Artister som synger i kursiv og vrenger stemmen. Feks Dance Monkey. Jeg får vondt i sjelen av den sangen. Anonymkode: 3fad4...8fd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 14. september #157 Del Skrevet 14. september Folk som har matrester i trynet 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #158 Del Skrevet 18. september Skolisser! 🥴 Anonymkode: a382b...d99 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. september #159 Del Skrevet 18. september Hoppetaujenta skrev (På 7.9.2024 den 9.27): Tja...om en tenker på hvor ganske mange menneskers tunger (og hender) har vært, så stiller det ganske likt syns jeg. Hunder sutter på analkjertler dagen lang. Ingenting er eklere enn det. Anonymkode: 5c159...000 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 18. september #160 Del Skrevet 18. september AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Hunder sutter på analkjertler dagen lang. Ingenting er eklere enn det. Anonymkode: 5c159...000 Hunden ville nok si seg uenig i akkurat det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå