AnonymBruker Skrevet 26. august #41 Del Skrevet 26. august Jeg får helt frysninger av menn med ringer på fingrene eller i ørene. Og menn med lange negler. Det er så ekkelt at jeg nesten spyr. Jeg aner ikke hvorfor. Anonymkode: 0ad4f...98f 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #42 Del Skrevet 26. august Menn med hår under armene. Jeg brekker meg hver gang jeg ser det. Anonymkode: cd0a3...3e1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stor pike Skrevet 26. august #43 Del Skrevet 26. august Rumpe fra mat. Fx skalken på tomat og potet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #44 Del Skrevet 26. august Havregrøt kokt på vann. Det ser bare ekkelt ut. Derfor spiser jeg jo ikke det, men husker de hadde det i kantina på vgs. Samme med havresuppe, fruktsuppe osv... Ekkel konsistens. Anonymkode: df291...332 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #45 Del Skrevet 26. august Hårstrå. Type løse. Redd for å få de på meg. Freaker ut om jeg oppdager et på kroppen etter dusjing eller får det mellom fingrene når jeg fikser håret 😱 Anonymkode: 92f3d...f45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #46 Del Skrevet 26. august AnonymBruker skrev (3 timer siden): Brekking er jo ekkelt, ekkel lyd🤢 Anonymkode: a1737...7d6 Men gjør altså ingenting. Anonymkode: f4b65...b77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #47 Del Skrevet 26. august Hater å ta på papp eller aviser 🫣Eller ta på hund/katt med våte hender. Hater å være klissete på hender 🤮🤢 Anonymkode: 4abcd...ccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august #48 Del Skrevet 26. august Sår som er sydd, eller piercing gjennom tunga. Det er kanskje ikke så rart jeg synes det er ekkelt, men det har hendt at jeg har besvimt når jeg har sett det. Anonymkode: 4a58e...3d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #49 Del Skrevet 27. august Menn med smykker. Jeg klarer ikke å se på dem engang. Anonymkode: 450b2...779 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #50 Del Skrevet 27. august Folk som snyter seg, eller snørrer (på trening), offentlig. Anonymkode: 7146e...89d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #51 Del Skrevet 27. august 1) Hunder. De har ekkel væremåte, ekle personligheter og generelt bare veldig ekle/grisete dyr. 2) Gamle hus, bruktbutikker osv. Liker ikke gamle brukte ting, det er så ekkelt at jeg unngår å ta i det. Anonymkode: 5c159...000 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hattoverhatt Skrevet 27. august #52 Del Skrevet 27. august Hvis føttene er tørre på hælene, og jeg ved et uhell drar dem mot f.eks et polyester-teppe, og kjenner at huden blir dratt i/fester seg til teppet. ÆSJ, samme følelse som å ta på mikrofiber! 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
micromaya Skrevet 27. august #53 Del Skrevet 27. august Jeg har også den greia med navelen, klarer verken å ta på den selv eller at den blir tatt på! Det aller, aller verste jeg vet er folk som tygger tyggis, spesielt om de slafser med den. Jeg blir kvalm og uvel, og må fjerne meg selv fra situasjonen. Har flere ganger måttet flytte meg på toget, feks – jeg takler det rett og slett ikke. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #54 Del Skrevet 27. august Stor pike skrev (17 timer siden): Rumpe fra mat. Fx skalken på tomat og potet. Skalk på potet?Hvor sitter den? Anonymkode: dd583...066 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #55 Del Skrevet 27. august Gravide som stryker seg over magen. Tenker bare på filmen Aliens. Anonymkode: 8bd83...d91 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #56 Del Skrevet 27. august Store kvinneføtter/tær friker meg ut,ser ut som lange fingre,er det hår på de er det enda værre. Anonymkode: dd583...066 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #57 Del Skrevet 27. august Reker. Særlig om jeg må skrelle den. Lyden og følelsen får meg til å kaste opp🤮Krabber og alt annet av sjømat med skall er også utrolig kvalmt. Unngår alltid skalldyrfest for å si det slik🤣 Egg gir meg også grøssninger, kan likevel spise eggerøre og egg i mat, om det er stekt nok😅 Anonymkode: 15e23...f33 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kratt_ Skrevet 27. august #58 Del Skrevet 27. august Feite folk som lager mat. Er noe med de tykke fingrene som berører mat direkte som er ekkelt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august #59 Del Skrevet 27. august Tenner. Er faktisk nakent skjelett vi har i munnen Anonymkode: adaa9...357 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
senior Skrevet 27. august #60 Del Skrevet 27. august Ring i nesa . . . . . . Orker ikke se på . . . Jeg har aversjon mot pircinger generelt, men på noen kroppsdeler er det verre enn på andre. Har heldigvis aldri sett det på kjønnsorganer. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå