NinaLisa Skrevet 26. august 2024 #1 Skrevet 26. august 2024 I dag tidlig tok jeg taxi for en time på sykehuset. Idet jeg åpner bildøren slår svettelukt mot meg å idet sjåføren åpner munnen en ånde som nesten slo meg i bakken. Jeg er syk å litt følsom for lukter å holdt på å kaste opp under turen. Det var en helt grusom stank å jeg håper jeg slipper å oppleve dette igjen. Er det noen steder man kan melde fra om dette? Jeg kunne jo snudd i døra men det torde jeg ikke. Jeg betaler ikke en gang til for en slik taxitur🤢 1
Million Skrevet 26. august 2024 #2 Skrevet 26. august 2024 Du kan melde i fra til taxiselskapet du brukte, selvfølgelig. Ringe sentralen eller kundeservice der, nummeret finner du sikkert på nett. Du bør si i fra. Skal man ha en jobb der man sitter tett på kundene (i en trang bil) bør man ha et minimum av kroppshygiene og bruke tannbørsten daglig. Vet du hvilket nummer taxien hadde? Det står på kvitteringen, dersom du tok vare på den. Da kan de kanskje rette det til riktig taxisjåfør. Det er noe vedkommende definitivt bør få beskjed om å skjerpe seg på. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå