Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nettopp hatt en større operasjon og fikk en kosepakke med blant annet en 200 grams sjokolade, som jeg i dag fant ut at mannen min har prøvd å gjemme for meg. "Ville bare hjelpe deg å holde deg slank", sa han. Jeg er nesten undervektig som det er. Burde jeg være bekymret?

Anonymkode: e0944...eab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rødt flagg ja

Anonymkode: 6bfd9...ea8

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Burde jeg være bekymret?

JA!

Anonymkode: 85ce4...694

• Liker 2
Skrevet

For en idiot. Er det første gangen han har gjort det? Jeg ville åpnet øynene og sett etter flere slike "tegn". 

Lov å være idiot av og til, men dette kan utvikle seg negativt 

Anonymkode: 791eb...e92

• Liker 1
Skrevet

Høres veldig rart ut. Kan det være en nødløgn fordi han ble tatt i å ta noe som var ditt? 

Anonymkode: 49932...10d

Skrevet

Klart du bør være bekymret. Må jo komme som et sjokk på deg at du er så blind at du ikke har oppdaget dette om mannen din før nå.

Anbefaler øyelege, psykologtimer og kommunikasjon med mannen din(i den rekkefølgen) 

Anonymkode: 4fd33...1a6

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har nettopp hatt en større operasjon og fikk en kosepakke med blant annet en 200 grams sjokolade, som jeg i dag fant ut at mannen min har prøvd å gjemme for meg. "Ville bare hjelpe deg å holde deg slank", sa han. Jeg er nesten undervektig som det er. Burde jeg være bekymret?

Hva tenker du at du bør være bekymret for? 

Anonymkode: e4a3c...543

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Haha, han mente ikke at han ville ha sjokoladen da? Her spiser mannen alltid opp sjokolade som ligger gjemt i skapet… 

Anonymkode: ed636...4db

Skrevet

Har han dårlige sosiale antenner ellers? Altså, jeg er mann, og ville selv reagert på en slik kommentar, for det er garantert ikke bare omsorg bak det han sa. Han er redd for at du blir stor så han mister lysten på deg

Anonymkode: fa21c...7e8

• Liker 1
Skrevet

Merkelig kommentar, men hvor "krise" dette er, kommer vel an på hvordan han er ellers (til de som ber deg om å kaste ut fyren basert på denne ene kommentaren). Kommer han ofte med sånne kommentarer, eller er det første gang?

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...