Gå til innhold

Sliter med å få orgasme

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kvinner 35 år. Alltid slitt med å komme. Både alene og med partner. Det er mye jobb og liten gevinst. Jeg må spenne hele kroppen til nesten krampe før jeg får en orgasme som varer i 2 sek. 

Prøvd litt forskjellige klitoris stimulerende leker, men med mindre jeg spenner kroppen kan jeg ha på max styrke så lenge jeg gidder uten at det er i nærheten av å gi meg en orgasme. Nåværende partner får meg til å sprute, men kun hvis jeg bestemmer meg for det og flytter benet i en bestemt vinkel. Hvis jeg bare slapper av kan han fingre og styre til armen faller av. Ingen respons whatsoevet utenom at det etterhvert blir vondt fordi det tørker. 

Noen som kjenner seg igjen og har tips til hva jeg kan gjøre for å forbedre dette? Å få orgasme blir for meg ett jag og stress. 

Anonymkode: 55c88...9b9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

mommyaka skrev (29 minutter siden):

Får du orgasme alene med vibrator?

Ikke uten å spenne hele kroppen som beskrevet i innlegget 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Å få orgasme blir for meg ett jag og stress. 

Her fant du selv ut hva som forhindrer deg orgasmen👏fordi stress og jag er orgasmens værste fiende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du lar det bli et jag og stress blir det en ond sirkel. Test ut måter å stimulere på, klitoris er stor og går rundt vagina også. Les deg opp, prøv deg frem uten å stresse med at du skal komme....

Jeg liker godt å ri, bruker hoftene å vrikke meg frem og tilbake mens jeg sitter helt nedpå...kuken er ganske tykk i tillegg...kniper samtidig....tar bare etpar min når jeg er på den kåte uka mi etter mens :) 

Ellers på rygg med puta under rumpa, så penis slår mer opp mot magen/g-punkt...også en vinner...

Anonymkode: 81f0d...5d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...