Gå til innhold

Ignorerte en kompiss

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en liten vennekrets der en av dem har jeg kjent i mange år. Valgte å ignorere fyren for en stund tilbake noe som han vet fordi folk snakker jo..

Føler liksom ingen ting godt med han lengre. Fyren har satte meg på kanten mange ganger sosialt, og brukt meg som en del av hans toxice humor bland folk i lang tid. Han er jo bare litt sånn egentlig, ikke bare meg han gjør det med heller. På tomanns hånd er han veldig dyp og hyggelig å snakke med, men når vi møtes sosialt med andre er han rett og slett en kuk. Han har også backstabbet meg flere ganger ved å nevne blandt andre mine «svakheter» på en «morsom» måte. Han forteller meg også de dypeste og kjøre sidene av andre han kjenner noe som får meg til å tenke om det faktisk går Ann å stole på han.

Synes selv at å ignorere folk blir litt feigt og barnslig, men nå har det gått såpass med tid at det føles så rart å måtte ringe han nå å forklare. Hadde på en måte ønsket å kunne opprettholde vennskapet også med tanke på at jeg er litt mentalt svak for tiden noe som jeg jobber med.

Anonymkode: d1958...790

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du behøver ikke forklare noe som helst syns jeg, det er ikke unormalt at man kutter kontakten med venner som er toxic uten å forklare hvorfor. Finn deg venner som heller er med på å bygge deg opp.

Anonymkode: 64881...cdb

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vennskap skal være positivt, og det er helt greit å kutte ut de du ikke har det noe bra med.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et eget fenomen det det, at noen oppfører seg hyggelig på tomannshånd, men må tøffe seg og er ubehagelige i grupper. Det er som Avril Lavigne synger i complicated. 

Anonymkode: a2601...b58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...