Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2002 #1 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg har bekkenløsning og har fått henvisning/rekvisisjon til fysioterapeyt for behandling og bassengtrening, tilsammen 24 ganger. Hvor mye koster dette? Frykter det er veldig dyrt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 14. november 2002 #2 Del Skrevet 14. november 2002 Hvis du er gravid så slipper du å betale noenting. Utenom så vet jeg ikke.... Tror prisen for en fysioterapi-time ligger på rundt 350 kroner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. november 2002 #3 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg er gravid. Så da er det gratis?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Janna Skrevet 14. november 2002 #4 Del Skrevet 14. november 2002 Ja Men du må finne fysioterapeut selv! (som tar imot rekvisisjon fra lege) :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 15. november 2002 #5 Del Skrevet 15. november 2002 jeg er også under fysse behandlig p.g.a bækkenløsning, min fysse sagde at lægen må skrive gang vanskelighedder på rekvisitationen ellers må man betale en andel på tror det var 200 kr pr gang. så tjæk din rek fra lægen og se hvad der står på den, jeg fik min læge til at skriv gang vansker på den, vralder jo rund som en gås i øjeblikket... lykke til vidre ( manuel teapi er utrolig godt for bækkenløsning jeg mærkede forskel straks efter første time ) får både manuel teapi og varme massage behandlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. november 2002 #6 Del Skrevet 15. november 2002 et står bare "Ustabilt bekken. Halter." Er ikke dette nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Forup Skrevet 15. november 2002 #7 Del Skrevet 15. november 2002 jo det må det være der står jo du halter og det er jo det samme som gang besvær :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motorrypa Skrevet 16. november 2002 #8 Del Skrevet 16. november 2002 hvis du er ghravid så er fysioterapi gratis. men til vanlig så må man som regel åsså ha rekvisisjon. da ligger egenandelen på 130-140 kr pr time Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cleopatra Skrevet 17. november 2002 #9 Del Skrevet 17. november 2002 Egenandelen varierer veldig, selv med rekvisisjon fra lege. Spør om de er medlem av NFF (Norsk Fysoterapi Forbund, eller hva det nå heter). Er de medlem koster det fra 90 -130 alt etter hva slags behandling du får. Er de ikke medlem kan de bestemme prisen selv. Jeg visste ikke om dette, men fikk vite det etter to behandlinger. Byttet dermed over til noen andre med en gang. Skulle jeg ha fortsatt der jeg var ville dette ha kostet meg 6-700 kr ekstra for 12 beh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 18. november 2002 #10 Del Skrevet 18. november 2002 Hei! Det er veldig nøye hva legen skriver på rekvisisjonen. Jeg fikk først en rekvisisjon. "Mulig bekkenløsning, gangvansker". Dette sto ikke skrevet under feltet diagnose, så da måtte jeg betale selv (145,- pr. gang). Neste gang jeg var hos legen, fortalte jeg legen hva fysioterapauten hadde sagt: Det må stå bekkenløsning med store gangvansker (e.l. )under diagnosen. Og nå får jeg behandlingen gratis :o) Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå