AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #1 Skrevet 26. august 2024 Hvorfor er det tilsynelatende så mange homofile menn som får fokus i media fremfor lesbiske kvinner? Det ar massevis av homofile i særlig underholdningsbransjen som får mye oppmerksomhet og som tydelig spiller på homoseksualiteten sin. Lesbiske kvinner er det lite av. Er det fordi homofile menn er fargerike, kule og artige og at det (i mange tilfeller) er femininiteten som gjør dem attraktive for media? Nå vet jeg at mange homofile er maskuline også, men de som "markedsføres" gjerne er litt/mye outrerte. Anonymkode: 22cf1...983 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #2 Skrevet 26. august 2024 Disse homsene har jo et ekstremt eksponeringsbehov. Anonymkode: e45b0...9e6 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #3 Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Disse homsene har jo et ekstremt eksponeringsbehov. Anonymkode: e45b0...9e6 Det er mulig, men det er først og fremst media som ser attraktiviteten i dette. Det er som regel en eller flere homofile med i alt av realityer og konkurranser. Det er sikkert lesbiske med også, men de synes svært sjelden. Det kan være at den utpregede oppførselen til en del homofile gutter/menn gjør dette severdig. Det ser også ut til at homofile menn har erobret visse arenaer. Som feks MGP hvor heterofile menn nærmest er fortrengt. Anonymkode: 22cf1...983
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #4 Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 11.17): Hvorfor er det tilsynelatende så mange homofile menn som får fokus i media fremfor lesbiske kvinner? Det ar massevis av homofile i særlig underholdningsbransjen som får mye oppmerksomhet og som tydelig spiller på homoseksualiteten sin. Lesbiske kvinner er det lite av. Er det fordi homofile menn er fargerike, kule og artige og at det (i mange tilfeller) er femininiteten som gjør dem attraktive for media? Nå vet jeg at mange homofile er maskuline også, men de som "markedsføres" gjerne er litt/mye outrerte. Anonymkode: 22cf1...983 Hvorfor så sykelig opptatt av kjønn og legning? Anonymkode: c98dc...108
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #5 Skrevet 27. august 2024 Det er jo et individspørsmål. Jeg kjenner overraskende mange skeive av begge kjønn og alle er helt vanlige "kjedelige" familiemennesker. Ser ikke for meg at noen av de tar fullstendig av i verken Pride eller media. Anonymkode: da475...2bd
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #6 Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Hvorfor så sykelig opptatt av kjønn og legning? Anonymkode: c98dc...108 Hva får deg til å tro det? Det er et helt legitimt spørsmål. Anonymkode: 22cf1...983 2
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #7 Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva får deg til å tro det? Det er et helt legitimt spørsmål. Anonymkode: 22cf1...983 Nei, det er jo ikke det. Aldri i mitt liv har det brydd meg hvilken legning underholdere har. Jeg skal da ikke se på dem ha sex! Anonymkode: c98dc...108
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #8 Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Det er jo et individspørsmål. Jeg kjenner overraskende mange skeive av begge kjønn og alle er helt vanlige "kjedelige" familiemennesker. Ser ikke for meg at noen av de tar fullstendig av i verken Pride eller media. Anonymkode: da475...2bd Det er da stadig programmer med tydelige homofile menn. Det er ikke slik med lesbiske kvinner. Privat er noe helt annet og da er det visstnok langt jevnere fordelt. Anonymkode: 22cf1...983
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #9 Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei, det er jo ikke det. Aldri i mitt liv har det brydd meg hvilken legning underholdere har. Jeg skal da ikke se på dem ha sex! Anonymkode: c98dc...108 Alle spørsmål behøver ikke å ha noe med deg å gjøre, vet du. Selv om du ikke bryr deg så kan det interessere andre. Anonymkode: 22cf1...983 4
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #10 Skrevet 27. august 2024 Aldri tenkt over det, men det stemmer jo det, det er homofile menn som tar størst plass i media og populærkultur. Anonymkode: b6470...ebe
jaeols Skrevet 27. august 2024 #11 Skrevet 27. august 2024 Homofile krever enormt med oppmerksomhet, alt skal dreie seg om de. Ufattelig egoistisk holdning. Tror de er noe vi skal se opp til. 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #12 Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Aldri tenkt over det, men det stemmer jo det, det er homofile menn som tar størst plass i media og populærkultur. Anonymkode: b6470...ebe Nettopp! Jeg sier ikke at det er noe galt med det, men det er likevel slik det er. Jeg tror det skyldes at de kan være godt tv. At det blir artig tv av å se feminine menn med tidvis bisarr oppførsel. Anonymkode: 22cf1...983 1
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #13 Skrevet 27. august 2024 Homofile er kanskje overrepresentert i den typisk underholdningsindustrien. Lesbene finner vi i idretten. Det har nok mest med interessen til den enkelte å gjøre. Anonymkode: 2814b...bfd
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #14 Skrevet 27. august 2024 jaeols skrev (30 minutter siden): Homofile krever enormt med oppmerksomhet, alt skal dreie seg om de. Ufattelig egoistisk holdning. Tror de er noe vi skal se opp til. Du har en ufattelig dømmende holdning. De du refererer til,en liten brøkdel av de homofile, er i hverfall hyggelige, du er ufyselig. Tror du skal feie for egen dør først. Anonymkode: fcab3...cee
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #15 Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Alle spørsmål behøver ikke å ha noe med deg å gjøre, vet du. Selv om du ikke bryr deg så kan det interessere andre. Anonymkode: 22cf1...983 Ja, det er jo nettopp derfor jeg spør om hvorfor du er så sykelig opptatt av kjønn og legning…🙄 Anonymkode: c98dc...108
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #16 Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja, det er jo nettopp derfor jeg spør om hvorfor du er så sykelig opptatt av kjønn og legning…🙄 Anonymkode: c98dc...108 Mener du seriøst at det å kommentere noe jeg har observert er det samme som å være sykelig opptatt av temaet? Anonymkode: 22cf1...983
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #17 Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Mener du seriøst at det å kommentere noe jeg har observert er det samme som å være sykelig opptatt av temaet? Anonymkode: 22cf1...983 Ja, når man bryr seg om noe så grunnleggende som legningen og kjønnet til underholdere, da er det noe galt med deg. Anonymkode: c98dc...108
jaeols Skrevet 27. august 2024 #18 Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Du har en ufattelig dømmende holdning. De du refererer til,en liten brøkdel av de homofile, er i hverfall hyggelige, du er ufyselig. Tror du skal feie for egen dør først. Anonymkode: fcab3...cee Og du er et troll. Brøkdel, det er de fleste. Ta deg sammen!!
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #19 Skrevet 28. august 2024 De får oppmerksomhet fordi de er menn. Ja, med ekstremt oppmerksomhetsbehov i tillegg. Anonymkode: 0644e...4fd 1
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #20 Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (På 27.8.2024 den 15.51): Ja, når man bryr seg om noe så grunnleggende som legningen og kjønnet til underholdere, da er det noe galt med deg. Anonymkode: c98dc...108 Hvis du ikke ser at det kan være interessant å diskutere så kan jeg dessverre ikke hjelpe deg. Det så ut som jeg traff et ømt punkt hos deg siden du reagerer såpass. Det var i tilfelle ikke meningen. Anonymkode: 22cf1...983
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå