AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #1 Skrevet 26. august 2024 Hvis en mann uoppfordret tar på seg en kondom før sex, synes du det er usexy? Motsatt; er det usexy om en dame uoppfordret gjør det samme? Altså ber om det- fysisk gjør det? Anonymkode: 26c1d...f67
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #2 Skrevet 26. august 2024 hæ? jeg er mann. bruker alltid kondom hvis ny og ukjent dame. Anonymkode: 8ca3f...c88
Irak Skrevet 26. august 2024 #3 Skrevet 26. august 2024 Kondom er en nødvendighet for å unngå seksuelt overførbare sykdommer, og uønsket graviditet... Det er sexy at en mann tar hensyn uoppfordret synes jeg 🏆. Det viser jo bare at han tar ansvar...
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #4 Skrevet 26. august 2024 Ei jeg rotet sammen med fra jobben tidligere i år, synes kondom var usexy og unødvendig. Vi lå sammen flere ganger, og jeg tømte meg i henne hver gang....nå er vårt elskerforhold over, og jeg ser alltid på magen hennes om den begynner å vokse...så føler meg ikke trygg før om ca 6 måneder 😇. Moralen er....Bruk kondom, da man aldri vet hva som skjer videre Anonymkode: 404de...314
Beloved Skrevet 26. august 2024 #5 Skrevet 26. august 2024 Tar på kondom uoppfordret når vi er klare for penetrasjonsstadiet av akten: supersexy og et stort pluss dersom man er ute etter en fast partner også. Veldig godt med menn som selv klarer å ta ansvar og initiativ. Om han derimot tar på kondomet "før sex" med trykk på "før", som i en time før det ble sex, midt i middagen for eksempel - skikkelig rart. Men det er vel ikke det som skjedde. 1
kommodevaran Skrevet 26. august 2024 #6 Skrevet 26. august 2024 Har blitt så tent at jeg ikke har visst hvor jeg skal gjøre av meg de gangene jeg har sett kjæresten sette på kondom. Vet ikke om det kommer av at jeg tenner på at han tar ansvar og klarer å passe på selv (har vært borti enkelte mannfolk tidligere som har nektet å bruke kondom fordi det er så eeeekkelt), eller om det en slags Pavlov-respons, at jeg tenner fordi det er et klart tegn på hva som kommer nå. Men uansett, gud bedre, så sexy det er!
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #7 Skrevet 26. august 2024 Det kommer litt ann på hvor mye før, hvis han har den på før vi i det hele tatt har begynt å rote så tror jeg at jeg hadde blitt litt satt ut, hvis han derimot tar den på seg i det vi er i ferd med å ha sex synes jeg det bare er kjempefint 😊 Anonymkode: fa054...326 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå