AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #1 Skrevet 26. august 2024 1/8 overtok vi en eldre bolig. Allerede første natten vi sov der merket vi en skarp ekkel lukt på det ene soverommet. Så skarp at det var vanskelig å sove der. Vi tok så opp vegg til vegg teppe og plankebord og oppdaget masse rottebæsj, rotte reder og til og med et rotte skjelett. Altså var dette ikke nytt. Det er meldt inn til forsikringsselskapet. Likevel blir jeg nå nærmest beskyldt for å lyge av familien jeg kjøpte huset av. De mener det aldri har vært lukt der, og at ingen besøkende har reagert heller. Både dagen for visning og overtagelse var varme og solrike, så alt av vinduer og dører sto helt åpent. Dermed var det vanskelig å oppdage lukt da. Det føles utrolig ubehagelig å bli anklaget for løgn når dette ble oppdaget med en gang. De mener at denne lukten må ha oppstått nylig. Kan deres benektelse av lukten påvirke forsikringssaken? Anonymkode: c37a3...3a3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #2 Skrevet 26. august 2024 Jeg håper dere har tatt bilder av det dere oppdaget. Ellers blir det lett ord mot ord. Anonymkode: 24df0...cec 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå