AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #1 Del Skrevet 26. august 2024 Føler ingen spesiell «kjærlighet» eller tilknytting til noen av vennene mine lengre. Helt ærlig så bryr jeg med svært lite om dem. Foretrekker heller å være alene som oftest, eller før jeg får tatt kontakt når jeg føler behovet for å være sosial har de allerede kontaktet meg. Noe som av og til blir tatt opp mellom oss at jeg aldri tar kontakt. Vet ikke helt hva jeg skal tenke om det, føler meg bare litt tom. Anonymkode: 59bce...531 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #2 Del Skrevet 26. august 2024 Det høres ut som at du er deprimert, og kanskje du skulle snakke med fastlegen om henvisning til en psykolog. Hvis du føler deg helt fornøyd og grei ved alltid (nesten) å være alene, så er det en annen sak. Da får du kommunisere dette til vennene dine, slik at dere kan ha mer sporadisk kontakt. Det er i hvert fall positivt at vennene dine etterlyser deg, og ønsker kontakt med deg. Det er mange som er ensomme, og som savner noen å ha kontakt med, det kan du lese i mange tråder på forumet. Anonymkode: f9788...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #3 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Føler ingen spesiell «kjærlighet» eller tilknytting til noen av vennene mine lengre. Helt ærlig så bryr jeg med svært lite om dem. Foretrekker heller å være alene som oftest, eller før jeg får tatt kontakt når jeg føler behovet for å være sosial har de allerede kontaktet meg. Noe som av og til blir tatt opp mellom oss at jeg aldri tar kontakt. Vet ikke helt hva jeg skal tenke om det, føler meg bare litt tom. Anonymkode: 59bce...531 Forsett sånn og du blir venneløs før eller siden. Greit at man vil være alene en periode . Men hvis det er alltid er de som spør…Jeg gir nok snart opp ett par vennskap pgr av dette. Føler meg tatt for gitt. De tar for gitt at jeg alltid skal være der. Gidder ikke mer. Anonymkode: e1a98...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 26. august 2024 #4 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Forsett sånn og du blir venneløs før eller siden. Greit at man vil være alene en periode . Men hvis det er alltid er de som spør…Jeg gir nok snart opp ett par vennskap pgr av dette. Føler meg tatt for gitt. De tar for gitt at jeg alltid skal være der. Gidder ikke mer. Anonymkode: e1a98...0fd Det synes jeg er litt rart av deg. Må det være enten eller, liksom? Jeg har det litt som Ts med at jeg ikke vil h kontakt så ofte. Men jeg føler kjærlighet og tilknytning. Bare det at jeg liker godt å være alene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 26. august 2024 #5 Del Skrevet 26. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Føler ingen spesiell «kjærlighet» eller tilknytting til noen av vennene mine lengre. Helt ærlig så bryr jeg med svært lite om dem. Foretrekker heller å være alene som oftest, eller før jeg får tatt kontakt når jeg føler behovet for å være sosial har de allerede kontaktet meg. Noe som av og til blir tatt opp mellom oss at jeg aldri tar kontakt. Vet ikke helt hva jeg skal tenke om det, føler meg bare litt tom. Anonymkode: 59bce...531 Hvis du kager på det, kan du jo bare si at du liker godt å være sammen med dem, men at du også liker godt alenetid. At du liker å ha den gode kontakten mellom dere, og vil savne det hvis det helt uteblir. I hvert fall sier jeg at jeg er veldig takknemlig for at de kontakter meg og vil ha meg med på ting. For jeg lier det så godt innimellom. men er så glad i å være alene også, at tiden ofte bare går. Endret 26. august 2024 av exictence Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #6 Del Skrevet 26. august 2024 exictence skrev (4 minutter siden): Det synes jeg er litt rart av deg. Må det være enten eller, liksom? Jeg har det litt som Ts med at jeg ikke vil h kontakt så ofte. Men jeg føler kjærlighet og tilknytning. Bare det at jeg liker godt å være alene også. Jeg skriver jo at det er greit å være alene. Jeg har stort behov for alenetid. Men går det mangen uker og måneder vil jo jeg treffe vennene mine. Og hvis jeg alltid er den som spør i ett vennskap og den andre ikke gidder…hva er vitsen da? Kan du fortelle meg det? Anonymkode: e1a98...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 26. august 2024 #7 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skriver jo at det er greit å være alene. Jeg har stort behov for alenetid. Men går det mangen uker og måneder vil jo jeg treffe vennene mine. Og hvis jeg alltid er den som spør i ett vennskap og den andre ikke gidder…hva er vitsen da? Kan du fortelle meg det? Anonymkode: e1a98...0fd Du må jo kjenne etter det selv hva du vil. Sånn som jeg tenker er noen mennesker mye mer flink til å ta kontakt enn andre. Så lenge vennene dine svarer deg og vil bli med på dine initiativ, ser jeg ikke noe i veien for at du er den som er den initiativrike, og vil fortsette med det. Men er det sånn at vennene aldri blir med eller ikke kommer med forslag på å gjøre ting er annen dag enn akkurat da du foreslo, ville jeg latt være med å kontakte dem mer. Noen vennskap dør ut. Det er nok nokså vanlig. Det kan være mange naturlige grunner til det. Og som her; at noen rett og slett ikke 0rker så mye sosialt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #8 Del Skrevet 26. august 2024 exictence skrev (16 minutter siden): Du må jo kjenne etter det selv hva du vil. Sånn som jeg tenker er noen mennesker mye mer flink til å ta kontakt enn andre. Så lenge vennene dine svarer deg og vil bli med på dine initiativ, ser jeg ikke noe i veien for at du er den som er den initiativrike, og vil fortsette med det. Men er det sånn at vennene aldri blir med eller ikke kommer med forslag på å gjøre ting er annen dag enn akkurat da du foreslo, ville jeg latt være med å kontakte dem mer. Noen vennskap dør ut. Det er nok nokså vanlig. Det kan være mange naturlige grunner til det. Og som her; at noen rett og slett ikke 0rker så mye sosialt. Ja, jeg er enig i det du skriver. Noen ganger dør vennskap ut. Og det er nok det som skjer med TS til slutt. Hvis hun overhodet ikke føler noe omsorg eller ønske om å være med vennene sine. Nå vet jeg ikke hvor ofte det er snakk om. Jeg hadde også syntes det var slitsomt hvis de ville henge hver uke f.eks. Men når det går flere måneder så forsvinner de nok til slutt. Anonymkode: e1a98...0fd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå