AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #1 Skrevet 26. august 2024 Prøver å gå ned i vekt, men merker at jeg ikke klarer trening og sund kost samtidig. enten trener jeg som fy og spiser sånn 5000kcal per dag, er nødvendigvis ikke usunne produkter bare jævelig mye mat. Blir sulten hele tiden. Hvis jeg ikke trener er det ikke noe problem. Vil gjerne trene da, men funker liksom ikke da. Anonymkode: 94442...27f
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #2 Skrevet 26. august 2024 Da spiser du jo feil. Spiser du rent, kan du jo spise store mengder mat. Spiser du f eks 600 g søtpotet, 400 g kyllingfile, og 400 g brokkoli til middag, har du fremdeles mye igjen på frokost og kvelds. Anonymkode: 4c08d...f54
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #3 Skrevet 26. august 2024 Absolutt ikke. Spiser omtrent 1kg kjøtt for dagen med ris/potet og grønnsaker. Pluss proteinshake om morningen, grovbrød og egg. Pluss kvelds da skiver med egg. Av og til våkner jeg midt på natten for å spise mer. Regnet ut at det blir mellom 4-5k kcal pr dag. Anonymkode: 94442...27f
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #4 Skrevet 26. august 2024 Kaloritelling er en mildt sagt unøyaktig vitenskap om du ikke har tilgang til hyperavansert utstyr. Det du må se på er om du faktisk blir slankere (ikke bare lettere, for hvis du trener kan du lett gå opp i vekt samtidig som du går ned i fettprosent siden muskelmasse veier mer enn fett). Økt appetitt er et tegn på at treningen fungerer. Anonymkode: f7653...7cd
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #5 Skrevet 26. august 2024 Det jeg ville eksperimentert med er for eksempel å halvere treningsmengden i den perioden du aktivt skal gå på kaloriunderskudd. Og muligens droppe alt som er høyintensiv utholdenhet. Eventuelt periodisere kaloriunderskudd periodene med å spise vedlikeholdskalorier for eksempel i 4 fire uker og trene hardt, og deretter bytte til kaloriunderskudd (du kan også vurderer ganske kraftig kaloriunderskudd per dag, feks 1000 kcal) i 2-3 uker og trene mindre. Og bytte frem og tilbake frem til du er fornøyd med vekta. Det "enkleste" for mange er å spise masse mager protein og fiberrik kosthold også på vedlikeholdsperiodene. For det er ofte det man uansett må spise fremover for å beholde vekta etterpå. Lar man kostholdet skli ut så kan det være vanskeligere å hente seg inn igjen. Anonymkode: d685e...0b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå