AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #1 Skrevet 26. august 2024 Både eksen og han jeg dater nå er veldig dårlig på dette med tid. Kan si feks "jeg kommer til deg klokka 19", tida går, og en time eller to etterpå så kommer meldinga "oi obs, tida gikk visst litt fort". Og når du da prøver å være grei og sier "skjønner, det er greit".... Så drøyer det fortsatt på før fyren får fingeren i gir. Både eksen og han jeg dater nå er sånn. Føler det er respektløst utenfor min tid. Men er dette kanskje typisk en mannegreie, eller har jeg bare vært uheldig?😅 Anonymkode: 7504f...a54
Fru Uperfekt Skrevet 26. august 2024 #3 Skrevet 26. august 2024 Du har vært uheldig, her er det jeg som er dårlig på tid (pga add, men gjør opp med det ved å så og si alltid være for tidlig) 1
Seff Skrevet 26. august 2024 #4 Skrevet 26. august 2024 Tror ikke det er en typisk mannegreie, men jeg hadde ikke giddet det der. De jeg har kjent, som har vært kronisk sene, har kommet +/- en halvtime, og det har jeg tenkt har vært litt irriterende, spesielt når man skal ha mat ferdig, men å konstant være flere timer sen? Og så unnskylde seg og så drøye det enda mer og komme enda senere? Nei, da prøver de ikke engang, og har åpenbart null respekt for andre og andres tid. Jeg hadde satt foten ned andre gang det skjedde og sagt at de bare kunne droppe å komme. 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #5 Skrevet 26. august 2024 Fru Uperfekt skrev (4 minutter siden): Du har vært uheldig, her er det jeg som er dårlig på tid (pga add, men gjør opp med det ved å så og si alltid være for tidlig) Hadde det bare vært for tidlig så ja.... Anonymkode: 7504f...a54
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #6 Skrevet 26. august 2024 Seff skrev (2 minutter siden): Tror ikke det er en typisk mannegreie, men jeg hadde ikke giddet det der. De jeg har kjent, som har vært kronisk sene, har kommet +/- en halvtime, og det har jeg tenkt har vært litt irriterende, spesielt når man skal ha mat ferdig, men å konstant være flere timer sen? Og så unnskylde seg og så drøye det enda mer og komme enda senere? Nei, da prøver de ikke engang, og har åpenbart null respekt for andre og andres tid. Jeg hadde satt foten ned andre gang det skjedde og sagt at de bare kunne droppe å komme. Ja halvtime her og der kan man på en måte godta. Er akkurat som du beskriver. Først en eller to timer seine, så unnskylde seg, så desto senere. Men ja enig, føler det er respektløst og grenseoverskridende. Dette var en av flere grunner til at det ikke funket med eksen. Andre gang det har skjedd med han jeg dater i kveld. Sa ifra til han at dette er ugreit, og jada han sa han forsto det, men at han "dessverre bare glemte tida". Må si jeg ble litt irritert der. Skal det fortsette sånn, er ikke dette liv laga Anonymkode: 7504f...a54
Seff Skrevet 26. august 2024 #7 Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja halvtime her og der kan man på en måte godta. Er akkurat som du beskriver. Først en eller to timer seine, så unnskylde seg, så desto senere. Men ja enig, føler det er respektløst og grenseoverskridende. Dette var en av flere grunner til at det ikke funket med eksen. Andre gang det har skjedd med han jeg dater i kveld. Sa ifra til han at dette er ugreit, og jada han sa han forsto det, men at han "dessverre bare glemte tida". Må si jeg ble litt irritert der. Skal det fortsette sånn, er ikke dette liv laga Anonymkode: 7504f...a54 Og hvis han bare "glemte tida", får man inntrykk av at avtalen med deg ikke var så viktig, med mindre det har skjedd noe ekstraordinært hos ham akkurat denne gangen. Og det virker jo ikke sånn. En date er jo vanligvis noe man ser fram til og som er viktig for en. Så hvis man "glemmer tida" og kommer mange timer for sent, signaliserer man at daten ikke betyr så mye, og det synes jeg er et veldig dårlig tegn tidlig i en datingprosess.
miSs. Skrevet 26. august 2024 #8 Skrevet 26. august 2024 Jeg datet en fyr en gang, som sa han gledet seg til å se meg igjen osv. når vi avtalte å møtes på nytt, så når dagen kom å vi skulle møtes måtte jeg mase og spørre om når han hadde tenkt til å komme, på 3. eller 4. date sa han jeg vet ikke, jeg sier ifra når jeg er på vei, og det gikk 2 timer..han var enda ikke på vei til meg. Endte opp med at jeg droppet hele fyren. Sånne folk gidder jeg bare ikke…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #9 Skrevet 26. august 2024 Seff skrev (4 minutter siden): Og hvis han bare "glemte tida", får man inntrykk av at avtalen med deg ikke var så viktig, med mindre det har skjedd noe ekstraordinært hos ham akkurat denne gangen. Og det virker jo ikke sånn. En date er jo vanligvis noe man ser fram til og som er viktig for en. Så hvis man "glemmer tida" og kommer mange timer for sent, signaliserer man at daten ikke betyr så mye, og det synes jeg er et veldig dårlig tegn tidlig i en datingprosess. Nei har heller ikke inntrykket av det skjedde noe ekstraordinært. Han sa ikke noe om det isåfall. Det ville jo isåfall ha "unnskyldt" det mer. Er veldig enig i hva du sier der. Skal gi det en siste sjanse og heller være lurt obs obs, ettersom han sa han forsto. Tok det ikke opp første gangen, så naiv som jeg var😅Men skjer det igjen, er det over og slutt. Fyren er jo veldig fin ellers, men dette er jo noe man blir gæren av i lengden Anonymkode: 7504f...a54
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #10 Skrevet 26. august 2024 miSs. skrev (2 minutter siden): Jeg datet en fyr en gang, som sa han gledet seg til å se meg igjen osv. når vi avtalte å møtes på nytt, så når dagen kom å vi skulle møtes måtte jeg mase og spørre om når han hadde tenkt til å komme, på 3. eller 4. date sa han jeg vet ikke, jeg sier ifra når jeg er på vei, og det gikk 2 timer..han var enda ikke på vei til meg. Endte opp med at jeg droppet hele fyren. Sånne folk gidder jeg bare ikke… Ja ikke sant, forstår godt du droppet! Anonymkode: 7504f...a54 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #11 Skrevet 26. august 2024 Det er ikke en manne ting. Alle suger på tid hvis det ikke er en prioritet. Anonymkode: 6d9bb...dc2 2
Fru Uperfekt Skrevet 26. august 2024 #12 Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hadde det bare vært for tidlig så ja.... Anonymkode: 7504f...a54 Jeg vet om problemene mine, hender jeg kommer forsinket for all del men da informerer jeg om det så snart jeg ser at det vil skje. Å komme forsent uten å gi beskjed = ikke respekt for andres tid i min bok 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #13 Skrevet 26. august 2024 Menn er nok i snitt litt mindre organisert enn kvinner. Flere kvinner har personlighetstrekk som går på det å være organisert. Anonymkode: 0521e...4aa
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #14 Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Både eksen og han jeg dater nå er veldig dårlig på dette med tid. Kan si feks "jeg kommer til deg klokka 19", tida går, og en time eller to etterpå så kommer meldinga "oi obs, tida gikk visst litt fort". Og når du da prøver å være grei og sier "skjønner, det er greit".... Så drøyer det fortsatt på før fyren får fingeren i gir. Både eksen og han jeg dater nå er sånn. Føler det er respektløst utenfor min tid. Men er dette kanskje typisk en mannegreie, eller har jeg bare vært uheldig?😅 Anonymkode: 7504f...a54 Nope- min eks var like punktlig som meg. Orker ikke folk som kimser med andres tid Anonymkode: 873b6...776
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #15 Skrevet 26. august 2024 Kommer de for sent til jobb også? Om ikke, du betyr bare ikke nok Anonymkode: d33a2...d35 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå