Arild37 Skrevet 26. august 2024 #101 Del Skrevet 26. august 2024 (endret) Urealistisk eller ikke, dette er ikke noe som vil forandre seg, det ligger åpenbart i kvinners natur å like høye menn når nesten alle kvinner sier de heller foretrekker en høyere mann fremfor en lavere. Mulig kvinner ikke er ærlig med meg om dette siden jeg er høyere enn snittet selv, men har til gode å møte en kvinne som ikke foretrekker at mannen er høyere enn dem selv Men hvorfor klage på at det er urealistisk, vi menn har da også preferanser som kan være urealistisk. Det er nå bare slik verden er Endret 26. august 2024 av Arild37 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #102 Del Skrevet 26. august 2024 Coachshinny skrev (10 minutter siden): Hvorfor skulle han gå med høye sko, var det for å se høyere ut? Hehe, mente at han nektet meg å gå i høye sko😌 Anonymkode: c7a64...186 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #103 Del Skrevet 26. august 2024 Dette er jo via datingsider, og ikke nødvendigvis så viktig om man møter noen tilfeldig andre steder. Når man lager seg profil på ulike datingsider så tipper jeg både kvinner og menn legger inn det de tenker er attraktivt for dem og ikke det motsatte. Anonymkode: dd181...317 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #104 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Hvis bare dere dvergdamer kunne slutte å stjele de høye guttene fra oss Tårnfrider så kunne så mange flere blitt fornøyd! Please! Min venninne på 155 "stjal" en på ca 190. Jeg med mine 181 har langt færre å velge i blant så jeg hadde lyst til å protestere mot henne men klarte heldigvis å holde munn. 😱 Anonymkode: 1a0c6...06b Mange høye menn liker lave damer så hun stjal han vel neppe fra deg. Greit for genene og sønnene hun eventuelt får at de har mulighet til å bli høye. Sånn sett har du gode høydegener og kan finne en på rundt samme høyde som deg selv. Der er det greit utvalg vil jeg tro. Anonymkode: 4cb83...fdf 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 26. august 2024 #105 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hehe, mente at han nektet meg å gå i høye sko😌 Anonymkode: c7a64...186 Oki, da skjønner. Det må jo ha vært kjipt. Det er jo bare dårlig selvtillit og å nekte partner å gå i de sko og klær de måtte ønske.☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #106 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Ja! Så nettop artikkelen om ei på 32 som skal på jakten på kjærligheten, som primært får henvendelser av menn på 60+. Kommentarfeltet er menn som tenker det er helt naturlig og alder har ikke noe å si (Når de selv er gamle i forhold) Hvem må gå med sminke? Hvem må gå med høye hæler og push up bh? Må og må, men ja, kvinner har MYE mer press å seg. Standarden for menn er laaav og en del av dem har det for vane å fortelle oss hva vi liker(som at jeg på 30 sikkert burde unne meg en 65 åring idag..), lytter aldri. Betyr ikke at vi må finne oss i det da, takk for muligheten til å være singel så fremt det ikke er kjærlighet. Blir så ofte skuffet av mange menn, når de prater om kvinner. Tenk at det er normalt å høre vi eldes som melk? Hallo? Se deg i speilet. Du tror vi liker deg, basert på din egen mening og andre menn sin mening om at vi gjør... ikke det samme som hva kvinner faktisk blir betatt av. Mener ikke alle menn, det er fine karer der ute med fornuften på plass ❤️ Anonymkode: 3a1b4...2bf Dette var bra oppsummert. Kvinner får hets for det minste og alt er kvinner sin skyld. Og ja, menn vet visst bedre enn oss hva vi liker og ikke liker. De vet bedre enn oss hva vi føler også. Setter vi krav og sier meningen våre så er vi frekke og kravstore, vi er feminister, stygge, maskuline osv. Og ja, vi eldes som melk mens de innbiller seg at de eldes som vin. Husker da jeg var 30 så var det en mann som var 20 år eldre enn meg. Han likte meg og kunne fortelle meg at vi damer liker eldre menn. "Jah, dere damer liker eldre menn dere. Ja, det gjør dere" Bare sånn at jeg visste det liksom, eller kanskje han trodde at jeg på magisk vis ville like eldre menn når han tross alt sa der. Da jeg var 25 bar det en mann godt i 30 årene som sa jeg var for gammel. Kvinner mistet visst sjarmen etter de fylte 23 år. En som da var 27 hintet til at jeg var gammel da jeg var 19. En spurte om alderen min og jeg svarte jeg var 19 år. Då kom det fra kjeften til denne mindre pene karen at " det ser du på bilringene hennes det" Jeg var slank. En slank ung pen jente. Han gikk etter 16 åringer, men disse jentene var faktisk litt store og veldig usikre på seg selv stakkars. Men det er derfor mange menn "liker" yngre. De vil ha en de kan herse med og ikke tar tilbake. En annen jeg hater er den at når "nice guys" sier at alle jenter/damer vil ha bad guys. Det er så mye hets mot kvinner på alle mulige måter. At kvinner i dag endelig kan velge selv er ikke alle fornøyde med. Til og med gamledager skrepper skal ta kvinner. Liksom forsvare menn i alt. Men det er vel sånne pick me bitches. Anonymkode: d51b6...c5c 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #107 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dette var bra oppsummert. Kvinner får hets for det minste og alt er kvinner sin skyld. Og ja, menn vet visst bedre enn oss hva vi liker og ikke liker. De vet bedre enn oss hva vi føler også. Setter vi krav og sier meningen våre så er vi frekke og kravstore, vi er feminister, stygge, maskuline osv. Og ja, vi eldes som melk mens de innbiller seg at de eldes som vin. Husker da jeg var 30 så var det en mann som var 20 år eldre enn meg. Han likte meg og kunne fortelle meg at vi damer liker eldre menn. "Jah, dere damer liker eldre menn dere. Ja, det gjør dere" Bare sånn at jeg visste det liksom, eller kanskje han trodde at jeg på magisk vis ville like eldre menn når han tross alt sa der. Da jeg var 25 bar det en mann godt i 30 årene som sa jeg var for gammel. Kvinner mistet visst sjarmen etter de fylte 23 år. En som da var 27 hintet til at jeg var gammel da jeg var 19. En spurte om alderen min og jeg svarte jeg var 19 år. Då kom det fra kjeften til denne mindre pene karen at " det ser du på bilringene hennes det" Jeg var slank. En slank ung pen jente. Han gikk etter 16 åringer, men disse jentene var faktisk litt store og veldig usikre på seg selv stakkars. Men det er derfor mange menn "liker" yngre. De vil ha en de kan herse med og ikke tar tilbake. En annen jeg hater er den at når "nice guys" sier at alle jenter/damer vil ha bad guys. Det er så mye hets mot kvinner på alle mulige måter. At kvinner i dag endelig kan velge selv er ikke alle fornøyde med. Til og med gamledager skrepper skal ta kvinner. Liksom forsvare menn i alt. Men det er vel sånne pick me bitches. Anonymkode: d51b6...c5c Well said! Anonymkode: 068a8...e06 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 26. august 2024 #108 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Dette var bra oppsummert. Kvinner får hets for det minste og alt er kvinner sin skyld. Og ja, menn vet visst bedre enn oss hva vi liker og ikke liker. De vet bedre enn oss hva vi føler også. Setter vi krav og sier meningen våre så er vi frekke og kravstore, vi er feminister, stygge, maskuline osv. Og ja, vi eldes som melk mens de innbiller seg at de eldes som vin. Husker da jeg var 30 så var det en mann som var 20 år eldre enn meg. Han likte meg og kunne fortelle meg at vi damer liker eldre menn. "Jah, dere damer liker eldre menn dere. Ja, det gjør dere" Bare sånn at jeg visste det liksom, eller kanskje han trodde at jeg på magisk vis ville like eldre menn når han tross alt sa der. Da jeg var 25 bar det en mann godt i 30 årene som sa jeg var for gammel. Kvinner mistet visst sjarmen etter de fylte 23 år. En som da var 27 hintet til at jeg var gammel da jeg var 19. En spurte om alderen min og jeg svarte jeg var 19 år. Då kom det fra kjeften til denne mindre pene karen at " det ser du på bilringene hennes det" Jeg var slank. En slank ung pen jente. Han gikk etter 16 åringer, men disse jentene var faktisk litt store og veldig usikre på seg selv stakkars. Men det er derfor mange menn "liker" yngre. De vil ha en de kan herse med og ikke tar tilbake. En annen jeg hater er den at når "nice guys" sier at alle jenter/damer vil ha bad guys. Det er så mye hets mot kvinner på alle mulige måter. At kvinner i dag endelig kan velge selv er ikke alle fornøyde med. Til og med gamledager skrepper skal ta kvinner. Liksom forsvare menn i alt. Men det er vel sånne pick me bitches. Anonymkode: d51b6...c5c Det er så masse innebygd aggresjon og sinne, samt mistro. Men alle er jo ikke sånn, men klart de som er sånn, de fortjener å høre det og å få på pukkelen. Trodde vi var på vei mot gjensidig forståelse og respekt for hverandre. Ja det er både kvinnehat og kvinnehatere, det er duster av menn som legger føringen for alle. Og så er det endel kvinner og som har et opparbeidet sinne, som tar mange over samme kam. Har stor forståelse over for de kvinner som har opplevd hat rettet mot seg, overgrep og misbruk og for de som har opplevd hersjing og sjikane rettet mot seg. Dette er nok med å skape den aggresjonen vi ser. Nesten større aggresjon å spore hos kvinner enn hos menn, men klart det har sin årsak. Støtter deg i mye, men husk, - Alle menn er ikke sånn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #109 Del Skrevet 26. august 2024 Coachshinny skrev (3 minutter siden): Det er så masse innebygd aggresjon og sinne, samt mistro. Men alle er jo ikke sånn, men klart de som er sånn, de fortjener å høre det og å få på pukkelen. Trodde vi var på vei mot gjensidig forståelse og respekt for hverandre. Ja det er både kvinnehat og kvinnehatere, det er duster av menn som legger føringen for alle. Og så er det endel kvinner og som har et opparbeidet sinne, som tar mange over samme kam. Har stor forståelse over for de kvinner som har opplevd hat rettet mot seg, overgrep og misbruk og for de som har opplevd hersjing og sjikane rettet mot seg. Dette er nok med å skape den aggresjonen vi ser. Nesten større aggresjon å spore hos kvinner enn hos menn, men klart det har sin årsak. Støtter deg i mye, men husk, - Alle menn er ikke sånn. Man drukner sine egne poeng ved å avslutte med "ikke alle menn er sånn". Det vet vi, og vi sier ikke at alle menn ER sånn. Men vi må få lov å snakke om de mennene som faktisk er sånn uten at andre skal komme med en pekefinger i trynet på oss. Vi snakker selvsagt ikke om de som ikke er sånn, og det bør være helt unødvendig å påpeke det, fordi det er sunn fornuft. Mange kvinner har hatt høyst uheldige opplevelser med menn, ikke bare en eller to - men mange flere. Det må de jo få lov å snakke om, og de må få lov å være sint. Anonymkode: 068a8...e06 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #110 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Vi snakker selvsagt ikke om de som ikke er sånn, og det bør være helt unødvendig å påpeke det, fordi det er sunn fornuft Sånn generelt ja, når man snakker med oppegående folk i den virkelige verden. Men på KG så virker kvinner å tro at de fleste menn er sånn, så noen trenger tydeligvis den påminnelsen Anonymkode: 32423...39c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 26. august 2024 #111 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man drukner sine egne poeng ved å avslutte med "ikke alle menn er sånn". Det vet vi, og vi sier ikke at alle menn ER sånn. Men vi må få lov å snakke om de mennene som faktisk er sånn uten at andre skal komme med en pekefinger i trynet på oss. Vi snakker selvsagt ikke om de som ikke er sånn, og det bør være helt unødvendig å påpeke det, fordi det er sunn fornuft. Mange kvinner har hatt høyst uheldige opplevelser med menn, ikke bare en eller to - men mange flere. Det må de jo få lov å snakke om, og de må få lov å være sint. Anonymkode: 068a8...e06 Det hørtes litt sånn i forrige innlegg, siden det bare handlet om alt det gale, masse frustrasjon. Men forstår de som opplever dette og skal ikke tas lett på. I tillegg er dette litt avsporing fra tråden, som handler om høydepreferanser hos kvinner. Men støtter dere i mye. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #112 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Dette var bra oppsummert. Kvinner får hets for det minste og alt er kvinner sin skyld. Og ja, menn vet visst bedre enn oss hva vi liker og ikke liker. De vet bedre enn oss hva vi føler også. Setter vi krav og sier meningen våre så er vi frekke og kravstore, vi er feminister, stygge, maskuline osv. Og ja, vi eldes som melk mens de innbiller seg at de eldes som vin. Husker da jeg var 30 så var det en mann som var 20 år eldre enn meg. Han likte meg og kunne fortelle meg at vi damer liker eldre menn. "Jah, dere damer liker eldre menn dere. Ja, det gjør dere" Bare sånn at jeg visste det liksom, eller kanskje han trodde at jeg på magisk vis ville like eldre menn når han tross alt sa der. Da jeg var 25 bar det en mann godt i 30 årene som sa jeg var for gammel. Kvinner mistet visst sjarmen etter de fylte 23 år. En som da var 27 hintet til at jeg var gammel da jeg var 19. En spurte om alderen min og jeg svarte jeg var 19 år. Då kom det fra kjeften til denne mindre pene karen at " det ser du på bilringene hennes det" Jeg var slank. En slank ung pen jente. Han gikk etter 16 åringer, men disse jentene var faktisk litt store og veldig usikre på seg selv stakkars. Men det er derfor mange menn "liker" yngre. De vil ha en de kan herse med og ikke tar tilbake. En annen jeg hater er den at når "nice guys" sier at alle jenter/damer vil ha bad guys. Det er så mye hets mot kvinner på alle mulige måter. At kvinner i dag endelig kan velge selv er ikke alle fornøyde med. Til og med gamledager skrepper skal ta kvinner. Liksom forsvare menn i alt. Men det er vel sånne pick me bitches. Anonymkode: d51b6...c5c Dette virket kjent. Som om du beskriver hvordan det kan føles å være en mann. Vi opplever akkurat det samme gjennom livet. Men, akkurat som du oppsummerer det, så er det de ytterst få, men ubehagelige møtene med det motsatte kjønn som setter spor. Jeg våger å påstå at tilnærmet 100 prosent av alle dine møter med menn gjennom livet har vært helt nøytrale eller kanskje også positive. I min ungdom ble jeg veldig klar over dette da jeg jobbet i butikk. Jeg kunne gå gjennom en hel arbeidsdag og ha en god dag på jobb. Plutselig, helt på tampen kom det et vemmelig menneske innom som ødela hele dagen. Basert på dette mennesket skulle jeg komme frem til den konklusjonen at alle kundene i butikken er noe dritt. Nei, slik er det jo ikke. Menn som hater kvinner, og kvinner som hater menn, dere fokuserer på helt fullstendig gale ting. Da er det mye gøyere å lese om hun høye damen som blir forbanna fordi den lave dvergvenninen hennes stikker av med de høye mennene. Og ikke minst hun lave som kan få enhver høy mann om hun vil, bare å gå ut og hente. Fordi høye menn ikke har noen form for autonomi Anonymkode: 7ca37...1c6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #113 Del Skrevet 26. august 2024 Tenker du kan gi det en siste sjans jeg, for å få ro i sjelen. En slags ha det bra melding, hvor du beklager for den kvelden og at du forstår at du alene ødela for dere begge, og er lei for det. Det skader ikke, og viser at du tar ansvar for konsekvensene dette hadde Anonymkode: 7ca37...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #114 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Tallene til TS er basert på data om hvem kvinner faktisk velger ved dating. Kurvene her er hva kvinner og menn sier er viktig. Da svarer folk ofte normativt. Altså hvordan det burde være. Det er helt typisk at det ikke alltid er sammenheng mellom hva folk sier og hva de gjør. Ser jo på kurvene at kvinner ikke er spesielt opptatt av utdanning.....det vet vi jo er feil. Der er det gjort mye forsøk. Blant annet med falske profiler på sjekkeapper. Kvinner er veldig opptatt av mannens utdanning. Uansett: Man må ikke være høy for å få dame, men lave menn starter med et handicap. Anonymkode: 42719...3bf Som jeg skrev til ts, om du ikke vil tro på slike grafer får du begynne med å åpne øynene. Alle mulige typer menn har helt faktisk både dane og familie. Så hvem damer helt faktisk velger et svært så variert. Få hodet ut av egen ræv og jobb med innstilling og personlighet, og å være en god potensiell partner, så ordner nok dette seg betydelig bedre enn om man sitter og furter og skylder på. Selv menn som er vansiret og har handicap får gjerne dame og familie, men selvfølgelig kun om de er egnet som partner totalt sett. Furtegutter og incels er ikke egnet som partner. Folk liker generelt ikke mennesker som et negative, som skylder på alt og alle andre enn seg selv og som furter. Er du furtete og negativ til kvinner fungerer dette like effektivt på å få kvinner til å styre unna som å annonsere at du har herpes, kjønnsvorter og syfilis samtidig. Eller like effektivt som å si at du tenner på barn. Holdningene er da uspiselig for kvinner, og det er også fullstendig logisk. Menn som forakter kvinner er farlig for kvinner. Vi søker menn som elsker oss. Anonymkode: 45613...bff 1 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #115 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Som jeg skrev til ts, om du ikke vil tro på slike grafer får du begynne med å åpne øynene. Alle mulige typer menn har helt faktisk både dane og familie. Så hvem damer helt faktisk velger et svært så variert. Få hodet ut av egen ræv og jobb med innstilling og personlighet, og å være en god potensiell partner, så ordner nok dette seg betydelig bedre enn om man sitter og furter og skylder på. Selv menn som er vansiret og har handicap får gjerne dame og familie, men selvfølgelig kun om de er egnet som partner totalt sett. Furtegutter og incels er ikke egnet som partner. Folk liker generelt ikke mennesker som et negative, som skylder på alt og alle andre enn seg selv og som furter. Er du furtete og negativ til kvinner fungerer dette like effektivt på å få kvinner til å styre unna som å annonsere at du har herpes, kjønnsvorter og syfilis samtidig. Eller like effektivt som å si at du tenner på barn. Holdningene er da uspiselig for kvinner, og det er også fullstendig logisk. Menn som forakter kvinner er farlig for kvinner. Vi søker menn som elsker oss. Anonymkode: 45613...bff Dette har ikke med noe annet enn å innse realitetene. Uansett hva du sier så er dette tallene. Så kan man ta valg ut ifra det. Nå er ikke jeg under gjennomsnitts høyde, men fikk litt sjokk av å se at 45% av damer ikke godtar menn som ikke er over gjennomsnittshøyden. Anonymkode: 08201...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 26. august 2024 #116 Del Skrevet 26. august 2024 Jeg orker ikke å bla meg gjennom denne tråden, men jeg leste overskriften og jeg kjente bare… jeg er så lei av å høre om kvinners krav er urealistiske. Menn skal få lov til å ha alle mulige idiotiske krav, men kvinner skal bare holde kjeft og være glad over at en mann gidder 2 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 26. august 2024 #117 Del Skrevet 26. august 2024 13 minutter siden, AnonymBruker said: Dette har ikke med noe annet enn å innse realitetene. Uansett hva du sier så er dette tallene. Så kan man ta valg ut ifra det. Nå er ikke jeg under gjennomsnitts høyde, men fikk litt sjokk av å se at 45% av damer ikke godtar menn som ikke er over gjennomsnittshøyden. Anonymkode: 08201...131 Javel, hva så om det er sånn? Hva i helvete bryr det deg? 1 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 26. august 2024 #118 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Som jeg skrev til ts, om du ikke vil tro på slike grafer får du begynne med å åpne øynene. Alle mulige typer menn har helt faktisk både dane og familie. Så hvem damer helt faktisk velger et svært så variert. Få hodet ut av egen ræv og jobb med innstilling og personlighet, og å være en god potensiell partner, så ordner nok dette seg betydelig bedre enn om man sitter og furter og skylder på. Selv menn som er vansiret og har handicap får gjerne dame og familie, men selvfølgelig kun om de er egnet som partner totalt sett. Furtegutter og incels er ikke egnet som partner. Folk liker generelt ikke mennesker som et negative, som skylder på alt og alle andre enn seg selv og som furter. Er du furtete og negativ til kvinner fungerer dette like effektivt på å få kvinner til å styre unna som å annonsere at du har herpes, kjønnsvorter og syfilis samtidig. Eller like effektivt som å si at du tenner på barn. Holdningene er da uspiselig for kvinner, og det er også fullstendig logisk. Menn som forakter kvinner er farlig for kvinner. Vi søker menn som elsker oss. Anonymkode: 45613...bff Du har så rett, kunne nesten ikke vært skrevet bedre🧡 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 26. august 2024 #119 Del Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Dette har ikke med noe annet enn å innse realitetene. Uansett hva du sier så er dette tallene. Så kan man ta valg ut ifra det. Nå er ikke jeg under gjennomsnitts høyde, men fikk litt sjokk av å se at 45% av damer ikke godtar menn som ikke er over gjennomsnittshøyden. Anonymkode: 08201...131 Jeg tror dette handler mye mer om menns dårlige selvtillit enn mer om spørreundersøkelser. Det er og stor forskjell på ønskede preferanser og hva og hvilke partner enn ender opp med. Det handler mer om personlighet, følelser, forelskelse osv. Har aldri hørt om damer som blir forelsket eller faller for høyde. Det handler om mannen bak høyden, en som ikke klager å sutrer over alt og alle. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 26. august 2024 #120 Del Skrevet 26. august 2024 Blått skrev (26 minutter siden): Javel, hva så om det er sånn? Hva i helvete bryr det deg? Han har nok et mindreverdighetskompleks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå