Gå til innhold

Damers høydekrav er urealistiske

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvordan skal høye menn skule høyden sin, for å ikke friste kvinner?

Anonymkode: 3a1b4...2bf

Neimen, nå må du komme litt nedpå igjen. Det er nok mer enn høyden det kommer an på. Du blir nok ikke nedrent av klare kvinner fordi du bare er en mann med høyde😅😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er ikke for ingenting at når jeg er på byen,så ser jeg mange høye menn med normal kropp,som opptrer veldig avlslappet og rolige,mens short kingsene ofte har en kropp som er 110% trent. Det er super-fit,de er ofte høylydt og følelsen av at de må ta over rommet,super tighte dyre klær etc. Så jo,jeg tror absolutt at de kortere menna sliter litt mer,og føler de må kompensere ved at "alt annet" er ekstremt bra.

Fortell meg ikke at dette er feil,for dette har jeg sett i både Oslo og Bergen på byen. 

Endret av Fant80
  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Ja!

Så nettop artikkelen om ei på 32 som skal på jakten på kjærligheten, som primært får henvendelser av menn på 60+. Kommentarfeltet er menn som tenker det er helt naturlig og alder har ikke noe å si (Når de selv er gamle i forhold)

Hvem må gå med sminke? Hvem må gå med høye hæler og push up bh? 

Må og må, men ja, kvinner har MYE mer press å seg. Standarden for menn er laaav og en del av dem har det for vane å fortelle oss hva vi liker(som at jeg på 30 sikkert burde unne meg en 65 åring idag..), lytter aldri. Betyr ikke at vi må finne oss i det da, takk for muligheten til å være singel så fremt det ikke er kjærlighet.

Blir så ofte skuffet av mange menn, når de prater om kvinner. Tenk at det er normalt å høre vi eldes som melk? Hallo? Se deg i speilet. Du tror vi liker deg, basert på din egen mening og andre menn sin mening om at vi gjør... ikke det samme som hva kvinner faktisk blir betatt av.

Mener ikke alle menn, det er fine karer der ute med fornuften på plass ❤️ 

Takk, et fint svar❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

De har ikke vett i nøtta.

Hvem har ikke vett i nøtta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Å enda verre. Har vi noen steder i verden hvor kvinner behandler menn like ille? Se på NRK, kvinner har ikke lov til å syns eller se på andre menn enn sin egen familie. De blir visket ut av sine liv.

Kvinner er ikke problemet, menn er.

Hva skal vi gjøre?

I hvilke settings? Her i denne tråden er det visst et høydeproblem som er tema? Ja kvinner blir generelt ille behandlet rundt om i verden og er forferdelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant80 skrev (7 minutter siden):

Det er ikke for ingenting at når jeg er på byen,så ser jeg mange høye menn med normal kropp,som opptrer veldig avlslappet og rolige,mens short kingsene ofte har en kropp som er 110% trent. Det er super-fit,de er ofte høylydt og følelsen av at de må ta over rommet,super tighte dyre klær etc. Så jo,jeg tror absolutt at de kortere menna sliter litt mer,og føler de må kompensere ved at "alt annet" er ekstremt bra.

Fortell meg ikke at dette er feil,for dette har jeg sett i både Oslo og Bergen på byen. 

Det er nok en snev av sannhet i dette, selv om det er mange grader og nyanser. Ser jo korte menn og opptre normalt avslappet og er rolige. Og å høye menn som både kan være høylytte, utagerende, ta rommet og å være fit og veltrente. Men ja, du har nok litt rett, kortere menn prøver mer, ofte velbygde, muskuløse og går dyrt kledd i supertighte klær. Kanskje denne manglende avslappetheten er en like stor årsak som den manglende høyden? Men nok noe rett har du. Men som jeg skrev her, tror og dette handler om genetikk og hva vi har nedarvet gjennom generasjoner der den store mannen var beskyttende og trygg.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fant80 skrev (40 minutter siden):

De høye mennene er som regel etnisk norske, og har en mer behersket kultur.

Anonymkode: 98599...777

• Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker said:

De høye mennene er som regel etnisk norske, og har en mer behersket kultur.

Anonymkode: 98599...777

Selv om jeg ikke ønsker å fremstå rasistisk på noe som helst måte. Noe jeg ikke er. Så ja,dette er faktisk tilfelle.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så idiotisk, ts. Nå må folk gi seg med dette. Ja, noen kvinner har høydekrav, men det gjelder langt i fra alle. Du må jo ikke gå etter kvinner med et krav til at partner er høyere enn hva du er. På samme måte som at jeg ikke går etter menn som mener at kvinner må være syltynne, eller har andre krav jeg ikke innfrir. Men jeg går jo ikke rundt og syter over at det finnes menn som har krav jeg ikke kan innfri.

Anonymkode: 73d38...b32

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Etter undersøkelser viser dette hvor urealistiske høyde krav det er og at det er det desidert viktigste enkeltpunktet for damer.

Dette viser hvor mye mer utsende fokus damer har.

Anonymkode: 08201...131

Gjør det? Trodde det viste antall mulige konkurenter om den dama som foretrakk høyden.

Nå er det slik at en må vinne i konkurransen om den aktuelle damen uansett antall deltagere.

Så da går det fint an å ikke ha draget om en er innafor på høyden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Etter undersøkelser viser dette hvor urealistiske høyde krav det er og at det er det desidert viktigste enkeltpunktet for damer.

Hva skal kvinner gjøre da, mener du? Jeg har prøvd små korte menn, men klikker i vinkel med en gang .. 

Anonymkode: 1cc56...f22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er da ikke et problem at kvinner vil ha høyere menn enn seg selv? Menn er høyere enn kvinner. Om du blir valgt bort av kvinner, er nok ikke høyden grunnen

Anonymkode: db1d0...849

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en høy kvinne, og ja jeg har et krav om at mannen skal være høyere enn meg. Jeg har blitt valgt bort på grunn av høyden min jeg og, klikker ikke i vinkel av den grunn. Folk har preferanser 🤷‍♀️

Anonymkode: 5f317...dd0

• Liker 16
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Dette. At kvinner ønsker seg en mann med GJENNOMSNITTLIG høyde, kan da ikke være noe urimelig. Når menn derimot ønsker seg kvinner med BMI på 17-20, som da er langt UNDER gjennomsnittet, i tillegg til ung alder, pent ansikt, perfekt hud og sprettrumpe, er etter deres egen mening helt greit, "fordi menn er visuelle". 🤣🤣

Anonymkode: e7edd...006

Å avvise halvparten av menn bare på grunn av høyde er ikke urimelig? Menn vil ikke bare ha 17-20 bmi. Det er allmennkunnskap at kvinner er mer kresne enn menn også på utseende 

Anonymkode: 9b92e...bf0

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Så idiotisk, ts. Nå må folk gi seg med dette. Ja, noen kvinner har høydekrav, men det gjelder langt i fra alle. Du må jo ikke gå etter kvinner med et krav til at partner er høyere enn hva du er. På samme måte som at jeg ikke går etter menn som mener at kvinner må være syltynne, eller har andre krav jeg ikke innfrir. Men jeg går jo ikke rundt og syter over at det finnes menn som har krav jeg ikke kan innfri.

Anonymkode: 73d38...b32

Kan man endre vekten? Kan man endre høyden? Få menn vil ha syltynne kvinner. Det er en unik preferanse i motsetning til høyde som bortimot alle kvinner har en preferanse for, noen mer enn andre 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hvor vanskelig er det å forstå at kvinners mandat fra naturen er å skape så overlevelsesdyktige barn som overhodet mulig???

Hadde kvinner pult hver bidige hobbit som kom forbi hadde vi vært utryddet for lenge sia.

Og kvinners krav er ikke urealistiske heller, trengs bare en sprut for å lage et barn og det er absolutt ingen fordel for menneskeheten at alle menn får barn.

• Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er ikke kresen på høyde jeg altså, rager bare 160 cm over bakken så svært sjeldent en mann er lavere enn meg 😄

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann på 192 med god utdanning og greit høy inntekt kan jeg bekrefte at disse faktorene ikke er en ulempe på "kjøttmarkedet". I tiden jeg var singel opplevde jeg også at skostørrelse 48 også medførte økt interesse. Selv om denne myten vel er vitenskapelig avkreftet. 

Anonymkode: b7d22...4fd

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe kvinner generelt har, så er det altfor lite krav til menn de blir sammen med! Lista er så sinnsykt langt nede at det er godt gjort av menn å ikke bli plukka!

Dette 'høydekravet' det refereres til, er det hovedsaklige overflatiske kvinner har. Men det er kanskje de menn ønsker?? Ikke vet jeg. Er det noen som har krav til hvordan man ser ut, så er det jo nettopp det menn har til kvinner. Snakk om å kaste stein i glasshus.

Fy søren så glad jeg er for at jeg ikke ser etter en mann!

Anonymkode: e21e8...a00

• Liker 8
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er det noe kvinner generelt har, så er det altfor lite krav til menn de blir sammen med! Lista er så sinnsykt langt nede at det er godt gjort av menn å ikke bli plukka!

Dette 'høydekravet' det refereres til, er det hovedsaklige overflatiske kvinner har. Men det er kanskje de menn ønsker?? Ikke vet jeg. Er det noen som har krav til hvordan man ser ut, så er det jo nettopp det menn har til kvinner. Snakk om å kaste stein i glasshus.

Fy søren så glad jeg er for at jeg ikke ser etter en mann!

Anonymkode: e21e8...a00

Kvinner har få krav? Da har ikke menn krav i det hele tatt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...