AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #221 Del Skrevet 28. august 2024 Blått skrev (22 minutter siden): Jeg skulle ønske at man kunne fokusere på seg selv. Aner ikke om noen kvinner har urealistiske forventninger til høyde, men hva så om noen har det? Hvilken rolle spiller? Man kan ikke endre folk eller deres preferanser. De har ansvar for eget liv og livet er et løp der man lærer mens man lever. Den der evige runddansen som foregår i tråder som dette… Mine dater har vært alt fra.. jeg vet ikke helt ærlig.. det eneste jeg husker er at jeg syns det var slitsomt til tider med han på 197, da jeg måtte på tærne og han måtte ned med nakken. Var ikke noe spontant kyss på munnen der.. Jeg tenker at de som stadig legger ut slike tråder som denne burde kommet seg ut i den virkelige verden, bidratt til frivillig arbeid, stått på for andre - og få et forhold til den virkeligheten det er normalt å leve i. Å leve i en nettboble hvor useriøse aktører manipulerer sårbare personer for å tjene penger på å skape hat og polarisering mellom mennesker - det er dét som gjør at folk får et urealistisk forhold til andre. Om en mann eller kvinne har visse preferanser og man selv ikke oppfyller akkurat dem - neivel, men det er jammen mange nok andre som synse man oppfyller de kravene hvis man tar ansvar for eget liv, egne relasjoner, og man viser at man er et anstendig og godt menneske som vil andre vel. Anonymkode: 629bc...fc4 2 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #222 Del Skrevet 28. august 2024 Hva vil du egentlig oppnå med dette innlegget? Tror du de som har høydepreferanser endrer dem fordi du sier de er urealistiske? Det gjør man ikke før man ser at de preferansene man har står i veien for forhold, forutsatt at forhold er viktigere enn preferansene. Og hvis 45% av kvinnene ikke vil ha menn under gjennomsnittshøyde, hvordan kan det ha seg at de fleste av disse mennene har partnere? Menn har forøvrig også høydepreferanser. Det vet man når man som meg er 1.79 høy. Anonymkode: c8dd8...bae 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #223 Del Skrevet 28. august 2024 Blått skrev (29 minutter siden): Du kan ikke tvinge noen til å like deg. Vet ikke hvorfor det er så vanskelig for deg å forstå. Her er det fordommene dine som snakker. Jeg er ikke lav, jeg er ikke singel. Jeg er ikke ute etter tips for å bli attraktiv. Jeg diskuterer sak fordi jeg synes det er interessant. Jeg diskuterer alt mulig annet også. Det aller mest interessante er hvordan noen går helt fra konseptene i denne tråden. Det er ikke måte på hva slags dritt og personangrep man skal ta imot. Hva er det jeg har skrevet som er så provoserende? Anonymkode: 42719...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #224 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva vil du egentlig oppnå med dette innlegget? Tror du de som har høydepreferanser endrer dem fordi du sier de er urealistiske? Det gjør man ikke før man ser at de preferansene man har står i veien for forhold, forutsatt at forhold er viktigere enn preferansene. Og hvis 45% av kvinnene ikke vil ha menn under gjennomsnittshøyde, hvordan kan det ha seg at de fleste av disse mennene har partnere? Menn har forøvrig også høydepreferanser. Det vet man når man som meg er 1.79 høy. Anonymkode: c8dd8...bae Ikke rart at lave menn likevel finner seg kjæreste når 65% av kvinner ikke har det kravet. 65% av kvinner er vanvittige mengder kvinner. Rart at dette blir et tema. Jeg er sikker på at de fleste, både kvinner og menn, er utenfor preferansene til betydelig større andel enn at 45% ikke er interessert i dem. Uten at det stopper flesteparten fra å finne sin partner etterhvert. Å måtte lete en stund og være litt frustrert over at kjærligheten er vanskelig å finne er helt normalt. Kjærligheten er vanskelig å finne. Punktum. Anonymkode: 45613...bff 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #225 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Her er det fordommene dine som snakker. Jeg er ikke lav, jeg er ikke singel. Jeg er ikke ute etter tips for å bli attraktiv. Jeg diskuterer sak fordi jeg synes det er interessant. Jeg diskuterer alt mulig annet også. Det aller mest interessante er hvordan noen går helt fra konseptene i denne tråden. Det er ikke måte på hva slags dritt og personangrep man skal ta imot. Hva er det jeg har skrevet som er så provoserende? Anonymkode: 42719...3bf Du unødig skader lave menns selvtilitt med useriøse clickbait forskning på nett med andre ord. Du må tenke lengre enn til nesa di. Anonymkode: 3a1b4...2bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #226 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Du unødig skader lave menns selvtilitt med useriøse clickbait forskning på nett med andre ord. Du må tenke lengre enn til nesa di. Anonymkode: 3a1b4...2bf Jeg har ikke lagt ut noe forskning. Jeg skrev i første innlegg at lave menn også får dame. Det kan da alle se. Det eneste som vanskelig kan bortforklares er at de har en ulempe i rene datingsituasjoner. Det er det tydeligvis ikke takhøyde for å si her. Tror ikke lave menn har noe problem med denne diskusjonen. Det virker som om noen kvinner ikke takler deres preferanser er oppe til diskusjon. Da går det i svart. Som mann er jeg vant til at våre evt gammeldagse holdninger og preferanser blir diskutert og problematisert. Det er ikke alltid jeg liker det, men jeg oppfører meg OK på nettet. Anonymkode: 42719...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #227 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg har ikke lagt ut noe forskning. Jeg skrev i første innlegg at lave menn også får dame. Det kan da alle se. Det eneste som vanskelig kan bortforklares er at de har en ulempe i rene datingsituasjoner. Det er det tydeligvis ikke takhøyde for å si her. Tror ikke lave menn har noe problem med denne diskusjonen. Det virker som om noen kvinner ikke takler deres preferanser er oppe til diskusjon. Da går det i svart. Som mann er jeg vant til at våre evt gammeldagse holdninger og preferanser blir diskutert og problematisert. Det er ikke alltid jeg liker det, men jeg oppfører meg OK på nettet. Anonymkode: 42719...3bf Du er ikke alene om å snakke om lave menn, og ofte nok, ironisk, så er ikke dere som absolutt skal påpeke at dating blir vanskelig, ikke en gang lave selv. Hva om jeg gjorde en stor sak om å diskutere om kvinner med mindre midje enn meg kanskje kan få problemer med det, eller kvinner med mindre pupper eller om en venn har sakt han ikke liker store pupper, burde gni det inn ikkke sannt? Kanskje høyere kvinner er en interesant samtale, eller klassikeren høyere vekt. Kan jo også slå til med en for tynn, eller lave kvinner for den del, har noen ord i minnet for det også eller hva? Mørke kvinner når jeg er lys, den blir jo fin. Det er så mye, som folk kan diskutere, som om jeg med rødt hår vil slite med å møte noen, om jeg har for slapp rumpe, kanskje jeg vil slite siden jeg bruker 40 i sko noen ganger, eller kanskje vi skal gå rett til underliv å diskutere det? Kanskje jeg bør bruke denne dagen på å virkelig sette meg inn i om de med kort hår egentlig er så attraktive for menn. Å hva med dem som har hatt en kjønnssykdom, åh som jeg lurer. Åh for ikke å snakke om kvinner som har ligget med flere enn meg det må jeg virkelig påpeke for å sette igang en samtale om, å tror du ikke kvinner som ikke suger kuk er upopulære eller? Å hva med barnemødre, eller hva med de som ikke har barn er de ikke rare eller hva? La oss kjøre på å dømme noen idag folkens, å hver gang noen med sunn fornuft melder seg inn og prøver å spre litt hverdagslig håp, snur vi det om til at de lyver, for det må jo være at det har truffet en annen type nerve enn at jeg sprer overdrevnenhet og unødvendig dårlig selvtilitt, for folk kan ikke like ulike ting nei nei nei. Hvorfor? Alle kan oppleve kjærlighet, hvorfor av alle ting i verden, må noen av dere absolutt røre i en gryte som kan påvirke noen, å da andre enn dere slev? Dere er ikke eneste person i verden. Er det virkelig nødvendig, når du burde ha sett du som er så fryktelig interisert, at det er et veldig giftig miljø runst dating nettop på grunn av ekstremisme, generelaisering, ensomhet og usikkerhet. Om du ikke har problemet, slutt å påpeke andre sine mulige problem. Det kan gjøre det større enn det er, for folk skal ha selvtilitten til å møte livet også. Du kan være uheldig å plante et frø i noen, så tørr de ikke være sårbar eller prøve seg. Anonymkode: 3a1b4...2bf 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
knooters Skrevet 28. august 2024 #228 Del Skrevet 28. august 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Hver gang jeg ser en video av ei med kvinnelige former er det en arme av menn som ber henne slanke seg, fordi de preferanser modell tynn. Sier ikke at men ikke liker former, men for meg virker det som at kvinner liker former bedre for å være ærlig. Kvinner bryr seg om høyde, menn bryr seg om høyde. Betyr ikke at alle kvinner er kåte på 190+. Det har vært en del av nettet å fetisjere høyde forskjell, men i det virkelige liv betyr ikke høyde noe mer enn at folk passer sammen og blir glade i hverandre. Så på tinder kan det sikkert bety noe, men om de møtes betyr det mindre igjen, da er de tilbake på normal terrenget hvor alt teller. Anonymkode: 3a1b4...2bf Det er nettopp det. VI kan si at menn bryr seg om høyde, kvinner bryr seg om høyde, menn bryr seg ikke om høyde, kvinner bryr seg ikke om høyde - og alt dette er sant. Fordi det kommer jo faktisk an på hvilke personer innenfor gruppen "kvinner" eller gruppen "menn" vi velger oss ut. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #229 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du er ikke alene om å snakke om lave menn, og ofte nok, ironisk, så er ikke dere som absolutt skal påpeke at dating blir vanskelig, ikke en gang lave selv. Hva om jeg gjorde en stor sak om å diskutere om kvinner med mindre midje enn meg kanskje kan få problemer med det, eller kvinner med mindre pupper eller om en venn har sakt han ikke liker store pupper, burde gni det inn ikkke sannt? Kanskje høyere kvinner er en interesant samtale, eller klassikeren høyere vekt. Kan jo også slå til med en for tynn, eller lave kvinner for den del, har noen ord i minnet for det også eller hva? Mørke kvinner når jeg er lys, den blir jo fin. Det er så mye, som folk kan diskutere, som om jeg med rødt hår vil slite med å møte noen, om jeg har for slapp rumpe, kanskje jeg vil slite siden jeg bruker 40 i sko noen ganger, eller kanskje vi skal gå rett til underliv å diskutere det? Kanskje jeg bør bruke denne dagen på å virkelig sette meg inn i om de med kort hår egentlig er så attraktive for menn. Å hva med dem som har hatt en kjønnssykdom, åh som jeg lurer. Åh for ikke å snakke om kvinner som har ligget med flere enn meg det må jeg virkelig påpeke for å sette igang en samtale om, å tror du ikke kvinner som ikke suger kuk er upopulære eller? Å hva med barnemødre, eller hva med de som ikke har barn er de ikke rare eller hva? La oss kjøre på å dømme noen idag folkens, å hver gang noen med sunn fornuft melder seg inn og prøver å spre litt hverdagslig håp, snur vi det om til at de lyver, for det må jo være at det har truffet en annen type nerve enn at jeg sprer overdrevnenhet og unødvendig dårlig selvtilitt, for folk kan ikke like ulike ting nei nei nei. Hvorfor? Alle kan oppleve kjærlighet, hvorfor av alle ting i verden, må noen av dere absolutt røre i en gryte som kan påvirke noen, å da andre enn dere slev? Dere er ikke eneste person i verden. Er det virkelig nødvendig, når du burde ha sett du som er så fryktelig interisert, at det er et veldig giftig miljø runst dating nettop på grunn av ekstremisme, generelaisering, ensomhet og usikkerhet. Om du ikke har problemet, slutt å påpeke andre sine mulige problem. Det kan gjøre det større enn det er, for folk skal ha selvtilitten til å møte livet også. Du kan være uheldig å plante et frø i noen, så tørr de ikke være sårbar eller prøve seg. Anonymkode: 3a1b4...2bf Jeg synes det er helt greit å problematisere at mange menn har rigide krav til hva kvinner skal gjøre i senga og hva slags kropp de skal ha. Jeg har skrevet flere ganger på KG at mann må ha analsex/rimming/svelging for å gå inn i et forhold så har han et problem. Han kutter ned utvalget drastisk på et tvilsomt grunnlag. Stor sjanse for å ende med ingen partner eller feil partner. Hvis forskning viser en stor andel av menn på 50+ velger bort kvinner med barn så bør det diskuteres. Jeg mener altså at det med høyde hos menn er litt i samme kategori. Anonymkode: 42719...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 28. august 2024 #230 Del Skrevet 28. august 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Her er det fordommene dine som snakker. Jeg er ikke lav, jeg er ikke singel. Jeg er ikke ute etter tips for å bli attraktiv. Jeg diskuterer sak fordi jeg synes det er interessant. Jeg diskuterer alt mulig annet også. Det aller mest interessante er hvordan noen går helt fra konseptene i denne tråden. Det er ikke måte på hva slags dritt og personangrep man skal ta imot. Hva er det jeg har skrevet som er så provoserende? Anonymkode: 42719...3bf Sukk.. Det som det handler om er at du kan ikke tvinge noen til å like deg. Fokuser på de som liker deg, fokuser på de du kan få og ta litt ansvar for ditt eget liv. Du kan ikke endre andre mennesker, men du kan velge hvem som du ønsker å omgi deg med og hvilket liv du ønsker å leve. Det du mener er urealistisk og dumt, kan hende at andre syns er fint. Du har ansvar for deg og kun deg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 28. august 2024 #231 Del Skrevet 28. august 2024 21 minutter siden, knooters said: Det er nettopp det. VI kan si at menn bryr seg om høyde, kvinner bryr seg om høyde, menn bryr seg ikke om høyde, kvinner bryr seg ikke om høyde - og alt dette er sant. Fordi det kommer jo faktisk an på hvilke personer innenfor gruppen "kvinner" eller gruppen "menn" vi velger oss ut. Jepp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 28. august 2024 #232 Del Skrevet 28. august 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Ikke rart at lave menn likevel finner seg kjæreste når 65% av kvinner ikke har det kravet. 65% av kvinner er vanvittige mengder kvinner. Rart at dette blir et tema. Jeg er sikker på at de fleste, både kvinner og menn, er utenfor preferansene til betydelig større andel enn at 45% ikke er interessert i dem. Uten at det stopper flesteparten fra å finne sin partner etterhvert. Å måtte lete en stund og være litt frustrert over at kjærligheten er vanskelig å finne er helt normalt. Kjærligheten er vanskelig å finne. Punktum. Anonymkode: 45613...bff Dette er bare en tråd fra en mann som igjen prøver å tvinge på andre sine meninger fordi han vet best.. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 28. august 2024 #233 Del Skrevet 28. august 2024 (endret) 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg tenker at de som stadig legger ut slike tråder som denne burde kommet seg ut i den virkelige verden, bidratt til frivillig arbeid, stått på for andre - og få et forhold til den virkeligheten det er normalt å leve i. Å leve i en nettboble hvor useriøse aktører manipulerer sårbare personer for å tjene penger på å skape hat og polarisering mellom mennesker - det er dét som gjør at folk får et urealistisk forhold til andre. Om en mann eller kvinne har visse preferanser og man selv ikke oppfyller akkurat dem - neivel, men det er jammen mange nok andre som synse man oppfyller de kravene hvis man tar ansvar for eget liv, egne relasjoner, og man viser at man er et anstendig og godt menneske som vil andre vel. Anonymkode: 629bc...fc4 Veldig enig med deg. Man har ansvar for sitt eget liv, man må ta vare på seg selv. Og jeg som guttemamma syns det er utrolig synd at det skal spres så mye hatefulle holdninger fra andre menn. De er hverandre verst på så mange måter og kritiserer hverandre mest. Hva med å bygge hverandre opp? Istedenfor å rive hverandre ned? Endret 28. august 2024 av Blått 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #234 Del Skrevet 28. august 2024 Blått skrev (2 minutter siden): Sukk.. Det som det handler om er at du kan ikke tvinge noen til å like deg. Fokuser på de som liker deg, fokuser på de du kan få og ta litt ansvar for ditt eget liv. Du kan ikke endre andre mennesker, men du kan velge hvem som du ønsker å omgi deg med og hvilket liv du ønsker å leve. Det du mener er urealistisk og dumt, kan hende at andre syns er fint. Du har ansvar for deg og kun deg. Du leste altså én eneste setning av innlegget mitt.... Resten tok du på magefølelsen. Igjen. Anonymkode: 42719...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #235 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (57 minutter siden): Du er ikke alene om å snakke om lave menn, og ofte nok, ironisk, så er ikke dere som absolutt skal påpeke at dating blir vanskelig, ikke en gang lave selv. Hva om jeg gjorde en stor sak om å diskutere om kvinner med mindre midje enn meg kanskje kan få problemer med det, eller kvinner med mindre pupper eller om en venn har sakt han ikke liker store pupper, burde gni det inn ikkke sannt? Kanskje høyere kvinner er en interesant samtale, eller klassikeren høyere vekt. Kan jo også slå til med en for tynn, eller lave kvinner for den del, har noen ord i minnet for det også eller hva? Mørke kvinner når jeg er lys, den blir jo fin. Det er så mye, som folk kan diskutere, som om jeg med rødt hår vil slite med å møte noen, om jeg har for slapp rumpe, kanskje jeg vil slite siden jeg bruker 40 i sko noen ganger, eller kanskje vi skal gå rett til underliv å diskutere det? Kanskje jeg bør bruke denne dagen på å virkelig sette meg inn i om de med kort hår egentlig er så attraktive for menn. Å hva med dem som har hatt en kjønnssykdom, åh som jeg lurer. Åh for ikke å snakke om kvinner som har ligget med flere enn meg det må jeg virkelig påpeke for å sette igang en samtale om, å tror du ikke kvinner som ikke suger kuk er upopulære eller? Å hva med barnemødre, eller hva med de som ikke har barn er de ikke rare eller hva? La oss kjøre på å dømme noen idag folkens, å hver gang noen med sunn fornuft melder seg inn og prøver å spre litt hverdagslig håp, snur vi det om til at de lyver, for det må jo være at det har truffet en annen type nerve enn at jeg sprer overdrevnenhet og unødvendig dårlig selvtilitt, for folk kan ikke like ulike ting nei nei nei. Hvorfor? Alle kan oppleve kjærlighet, hvorfor av alle ting i verden, må noen av dere absolutt røre i en gryte som kan påvirke noen, å da andre enn dere slev? Dere er ikke eneste person i verden. Er det virkelig nødvendig, når du burde ha sett du som er så fryktelig interisert, at det er et veldig giftig miljø runst dating nettop på grunn av ekstremisme, generelaisering, ensomhet og usikkerhet. Om du ikke har problemet, slutt å påpeke andre sine mulige problem. Det kan gjøre det større enn det er, for folk skal ha selvtilitten til å møte livet også. Du kan være uheldig å plante et frø i noen, så tørr de ikke være sårbar eller prøve seg. Anonymkode: 3a1b4...2bf Du har rett i dette. Man kan nesten lure på om det er menns konkurranseinstinkter som slår til ofte, og at høye menn prøver å psyke ut lavere menn så de faller ut av konkurransen om kvinnene. På samme måte som det også ofte er menn som driver frem tråder om hvor viktig penisstørrelse er, selv om de ikke har penis under gjennomsnittet selv, og kanskje til og med har stor penis. Ja er jo også mange menn som lager tråder hvor de skal få kvinner til å få komplekser for diverse, fra vekt til alder, tilsynelatende kun for å være ugrei. Mange mennesker som har stor glede av å trykke andre ned tydeligvis. Ifølge de menn er jeg null verdt både på grunn av noen kilo overvekt og min alder forøvrig, og likevel er jeg altså både i forhold og opplever jevnlig at menn viser interesse. Ja jeg har til og med rødlig hår og fregner, og det var det for litt siden en tråd hvor jeg ble fortalt at det var absolutt uønsket. Merkelig nok har jeg aldri merket noe til det heller. Det er mange nok som ikke synes slikt. Ja folk har preferanser, men det er også så mange mennesker i verden at ingen har behov for å være innen alles preferanser. Det holder oftest at noen synes man er helt ok som man er. Anonymkode: 45613...bff 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #236 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Jeg synes det er helt greit å problematisere at mange menn har rigide krav til hva kvinner skal gjøre i senga og hva slags kropp de skal ha. Jeg har skrevet flere ganger på KG at mann må ha analsex/rimming/svelging for å gå inn i et forhold så har han et problem. Han kutter ned utvalget drastisk på et tvilsomt grunnlag. Stor sjanse for å ende med ingen partner eller feil partner. Hvis forskning viser en stor andel av menn på 50+ velger bort kvinner med barn så bør det diskuteres. Jeg mener altså at det med høyde hos menn er litt i samme kategori. Anonymkode: 42719...3bf Men det er da kvinner som liker anal. Og ingen skal måtte være med noen med barn, om de ikke vil. Om de da ender singel så er det deres ansvar. Ingen skal måtte leve med noen som er imot den du er. Å tenk på barna, hvem bryr seg om hva de potensielle menne hadde tenkt, barn kan ikke ha en stefar som ikke liker dem uansett om du skjønner? Å Jeg vil ikke ha en mann som drømmer om en sexuell handling jeg ikke har lyst på, så blir det slitsomt i lengden og jeg ender med å kanskje bli presset til noe jeg ikke vil. Da er det bedre verden fortsetter å være på det viset at vi ikke tromper folk til å like det de ikke liker, å heller oppfordrer folk til å forstett å lete, så får upreferansene være fri til å gjøre det samme. Menn med lavere høyde får kjærester! Anonymkode: 3a1b4...2bf 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #237 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du har rett i dette. Man kan nesten lure på om det er menns konkurranseinstinkter som slår til ofte, og at høye menn prøver å psyke ut lavere menn så de faller ut av konkurransen om kvinnene. På samme måte som det også ofte er menn som driver frem tråder om hvor viktig penisstørrelse er, selv om de ikke har penis under gjennomsnittet selv, og kanskje til og med har stor penis. Ja er jo også mange menn som lager tråder hvor de skal få kvinner til å få komplekser for diverse, fra vekt til alder, tilsynelatende kun for å være ugrei. Mange mennesker som har stor glede av å trykke andre ned tydeligvis. Ifølge de menn er jeg null verdt både på grunn av noen kilo overvekt og min alder forøvrig, og likevel er jeg altså både i forhold og opplever jevnlig at menn viser interesse. Ja jeg har til og med rødlig hår og fregner, og det var det for litt siden en tråd hvor jeg ble fortalt at det var absolutt uønsket. Merkelig nok har jeg aldri merket noe til det heller. Det er mange nok som ikke synes slikt. Ja folk har preferanser, men det er også så mange mennesker i verden at ingen har behov for å være innen alles preferanser. Det holder oftest at noen synes man er helt ok som man er. Anonymkode: 45613...bff Det er misstenkelig hvor mye noen har lyst til å problematisere noe som mange(Folk flest) er vel istand til å nyte livet med ja. Har egentlig aldri møtt noen som har fortalt meg at de ønsket å være innenfor alle sine preferanser, så det er så rart at vi har denne samtalen, som at det skal være en konsekvens å ikke bli likt av alle. Å bli likt av alle vil jo også by på mange flere problemer. Anonymkode: 3a1b4...2bf 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #238 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Men det er da kvinner som liker anal. Og ingen skal måtte være med noen med barn, om de ikke vil. Om de da ender singel så er det deres ansvar. Ingen skal måtte leve med noen som er imot den du er. Å tenk på barna, hvem bryr seg om hva de potensielle menne hadde tenkt, barn kan ikke ha en stefar som ikke liker dem uansett om du skjønner? Å Jeg vil ikke ha en mann som drømmer om en sexuell handling jeg ikke har lyst på, så blir det slitsomt i lengden og jeg ender med å kanskje bli presset til noe jeg ikke vil. Da er det bedre verden fortsetter å være på det viset at vi ikke tromper folk til å like det de ikke liker, å heller oppfordrer folk til å forstett å lete, så får upreferansene være fri til å gjøre det samme. Menn med lavere høyde får kjærester! Anonymkode: 3a1b4...2bf Du har mye "valid points", og kudos for at du ikke går rett i personangrep. Jeg mener at folk tåler, eller bør tåle at man diskuterer forskning. Ellers får de ligge unna diskusjonsforum. Dette er tross alt en fagfellevurdert artikkel i bunn her. Den sier noe som er litt sjokkerende i mine øyne, uansett hvordan man vrir og vender på det. Jeg tror ikke vi blir mer enige enn det. Anonymkode: 42719...3bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blått Skrevet 28. august 2024 #239 Del Skrevet 28. august 2024 19 minutter siden, AnonymBruker said: Du leste altså én eneste setning av innlegget mitt.... Resten tok du på magefølelsen. Igjen. Anonymkode: 42719...3bf Jeg leste alt du skrev, men oppriktig talt, så er det mye du sier i innlegget som jeg ikke tror på og velger å respondere på grunn av det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #240 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har mye "valid points", og kudos for at du ikke går rett i personangrep. Jeg mener at folk tåler, eller bør tåle at man diskuterer forskning. Ellers får de ligge unna diskusjonsforum. Dette er tross alt en fagfellevurdert artikkel i bunn her. Den sier noe som er litt sjokkerende i mine øyne, uansett hvordan man vrir og vender på det. Jeg tror ikke vi blir mer enige enn det. Anonymkode: 42719...3bf Det er bare det. Du kaller det forskning. Det paralellt med at folk får seg kjæreste og sex uansett om de består som attraktiv eller ikke av denne forkningen. Da lurer jeg hva denne forskningen er godt for, å hvorfor vi hver eneste dag skal snakke om forkning, ikke om sola, havet, nano teknologi, fuglevinger, sukker i mat, om chernobil fortsatt er kreftfremkallende for oss i Norge etter mange år, men på hvilken måte noen er stygge og skal leve alene. Å det i et ensomt samfunn. Dere skader med denne såkalte forkningen. Anonymkode: 3a1b4...2bf 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå