AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #181 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Videoen i denne tråden er ikke basert på noen spørreundersøkelse. Du trenger egentlig bare se de første 30 sekundene. Det er 128 000 speed dates hvor man ser hvilke menn som blir valgt. Svaret er at det ikke er noe problem for en mann å være middels høy eller litt under, men er man mye under så har det enorm negativ effekt på denne type dating. Tross alt er det sånn folk flest dater i dag. (Tinder, møtes for en kaffe etc) Da vil jeg si at menn under 170 starter med en stor ulempe. De kan sikkert matche med venner, medstudenter etc, etter å ha blitt kjent. Det er klart det er mye greiere å være 185, når det alene gjør at sjansen for å få neste date er mangedoblet. Det er like vanlig å være 170 som 190. Anonymkode: 42719...3bf Speeddates er hookup. Det har ingenting med forhold og normale menneskelige relasjoner å gjøre. Anonymkode: e7edd...006 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arild37 Skrevet 27. august 2024 #182 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kloke ord, og preferansene til kvinner er sjelden absolutte krav. Når alt kommer til alt er vi kvinner beredt på å kaste de fleste preferanser om vi får de rette følelser for en mann. Min mann er på ingen måte etter mine preferanser, slik jeg trodde de var da jeg var singel. Ønskelista jeg som singel kvinne hadde forsvant på mystisk vis da jeg kikket inn i to strålende øyne og kjente det i hele kroppen. Han er "feil" på utallige vis i forhold til hva jeg trodde jeg trengte og ønsket meg, men rett på den ene måten som overgår alt annet; Han er the one, mannen i mitt liv, den store kjærligheten. Magisk å oppleve selvfølgelig, men også ganske magisk angående at "Puff!", og alle tidligere preferanser forsvant veldig brått. Anonymkode: 45613...bff Er noe med det, når man først forelsker seg, så finner man ofte ut at man liker noe man ikke tenkte på forhånd Og det er der de evig single ofte gjør feil, har flere A4 ark med absolutte krav, istedetfor å være åpen for at man kan like noen man kanskje ikke trodde på forhånd 1 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 27. august 2024 #183 Del Skrevet 27. august 2024 Trek skrev (1 time siden): Du må skrive med brukernavn så jeg og mine minimedsøstre kan ta med trappestige og lift for å kuppe deg umiddelbart! Ingen tid å miste! Herlig🤣🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #184 Del Skrevet 27. august 2024 Coachshinny skrev (9 timer siden): Dating sider og spesielt speed dating er totalt styrt av preferanser og magefølelse. I sånne settings, stiller nok en på 185-190, godt foran en på 170 eller lavere. Sånn er det bare og ikke noe vi kan gjøre noe med. Men det er her nøkkelen ligger at den lave mannen må sjarmere å vekke kvinnens oppmerksomhet på andre områder enn høyde. Mulighetene er mange. Og han på 170 eller lavere, bør nok på det jevne søke mer likesinnede kvinner og ikke de på 180 og høyere. Men her er intet fasit. Ikke sjelden jeg på byen ser par med han som lav og hun ei høy Tårnfrid.🌷🥰 Det blir vist tall i videoen som sier at det fantes ingen korelasjon på at lave damer dro på dates/godtok flere lavere menn heller. De hadde samme krav som de andre damene. Anonymkode: 08201...131 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 27. august 2024 #185 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Det blir vist tall i videoen som sier at det fantes ingen korelasjon på at lave damer dro på dates/godtok flere lavere menn heller. De hadde samme krav som de andre damene. Anonymkode: 08201...131 Det kan jo være at de lavere damene nødvendigvis må ha en mann på 185 - 195. Men igjen, det er forskjell på speed dating og det virkelige liv der ute. Husk at speed dating kun ene og alene i hovedtrekk er styrt av preferanser og magefølelse. Husk og at menn også har sine preferanser som styrer i slike settings. 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #186 Del Skrevet 27. august 2024 Coachshinny skrev (8 minutter siden): Det kan jo være at de lavere damene nødvendigvis må ha en mann på 185 - 195. Men igjen, det er forskjell på speed dating og det virkelige liv der ute. Husk at speed dating kun ene og alene i hovedtrekk er styrt av preferanser og magefølelse. Husk og at menn også har sine preferanser som styrer i slike settings. Tror du har rett i det. Anonymkode: 08201...131 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #187 Del Skrevet 27. august 2024 Arild37 skrev (3 timer siden): Er noe med det, når man først forelsker seg, så finner man ofte ut at man liker noe man ikke tenkte på forhånd Og det er der de evig single ofte gjør feil, har flere A4 ark med absolutte krav, istedetfor å være åpen for at man kan like noen man kanskje ikke trodde på forhånd Tja, noen har nok urimelige krav, men noen er nok også bare hemmet av sjenanse og dårlig selvtillit, samt har ikke hatt flaks med å likevel treffe på en som ser dem. Det er litt flaks og uflaks også angående dette med å treffe den rette. Spesielt når man er forsiktig anlagt. Kombinasjonen urimelige krav og dårlig selvinnsikt på egen fremtoning virker imidlertid å være et problem for en del av begge kjønn. Jeg har truffet på kvinner som forbanner menn nord og ned også, og kaller menn urimelige (På samme måte som ts og diverse kaller kvinner urimelige.), og så har jeg innimellom tenkt angående den kvinnen "Om jeg hadde vært mann hadde jeg også løpt fort som f...! Du er faktisk helt ufyselig i språk og oppførsel, uten å skjønne det selv. Den der personligheten din tenker du at en mann skal dra med seg hjem til sin mor? Menn er absolutt helt rimelige når de styrer unna å gjøre det!". Og ja, det er en god del menn med like dårlig selvinnsikt. Selvinnsikt og innsikt i hva som virkelig står i veien for å finne partner er nok ofte vanskelig, og kanskje spesielt for personer som har tendenser til å bli misunnelig/bitter/sinna generelt når de ikke får det som de vil. Har man tendenser til å peke utover istedenfor å referere litt har man jo tendenser til det. Jeg kjenner ingen kvinner som endte opp med menn som var nøyaktig etter deres preferanser som singel. Eller ønskeliste får man vel heller kalle det. En ønskeliste de fleste kvinner kaster uten å nøle når vi får ekte følelser for en mann. Uansett om han da er lav, eller noe annet vi kanskje trodde var uaktuelt. Man burde ikke høre på single kvinner (eller menn). Hadde vært mye mer interessant med en undersøkelse om hvem vi helt faktisk valgte. Slike finnes, men ikke med så omfattende faktorer som man spør single om. Angående hvem vi faktisk endte opp med brukes veldig ofte bare tilgjengelig statistikk, som alder og inntekter. Man spør ikke gifte kvinner om høyde på faktisk ektemann. Ikke som jeg har sett iallefall. Ellet om han levde opp til preferansen for høyde son hun hadde før de møttes. At menn generelt pleier å være noe høyere enn sine koner er imidlertid helt naturlig uansett. Et annet resultat hadde vært rart, når menn i snitt er høyere enn kvinner. Preferanser eller ikke- som det selvfølgelig også er hos både menn og kvinner (menn flest vil heller ikke ha dame som er høyere enn dem)- så vil det naturligvis alltid være slik at de fleste kvinner er sammen med menn som er høyere enn dem. Anonymkode: 45613...bff 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #188 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Speeddates er hookup. Det har ingenting med forhold og normale menneskelige relasjoner å gjøre. Anonymkode: e7edd...006 Virkelig? Jeg vil tro organisert Speed-dating er folk som ser etter forhold. Mange forhold starter med dating eller sjekking. Det er klart det har noe å si. Det er som om en kvinne har uhelbredelig monobryn og en veldig stor vorte på nesa. De får også en mann til slutt, men det er vanskeligere å få den hun er forelsket i. Det er lett for andre å si at hun bare må skru på sjarmen. Man blir ikke mer sjarmerende av å stadig blir avvist heller. Man må ha litt selvtillit for å ha sjarm. Anonymkode: 42719...3bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 27. august 2024 #189 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Virkelig? Jeg vil tro organisert Speed-dating er folk som ser etter forhold. Mange forhold starter med dating eller sjekking. Det er klart det har noe å si. Det er som om en kvinne har uhelbredelig monobryn og en veldig stor vorte på nesa. De får også en mann til slutt, men det er vanskeligere å få den hun er forelsket i. Det er lett for andre å si at hun bare må skru på sjarmen. Man blir ikke mer sjarmerende av å stadig blir avvist heller. Man må ha litt selvtillit for å ha sjarm. Anonymkode: 42719...3bf Du er inne på noen poeng her, alt er ikke svart/hvitt her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 27. august 2024 #190 Del Skrevet 27. august 2024 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Tja, noen har nok urimelige krav, men noen er nok også bare hemmet av sjenanse og dårlig selvtillit, samt har ikke hatt flaks med å likevel treffe på en som ser dem. Det er litt flaks og uflaks også angående dette med å treffe den rette. Spesielt når man er forsiktig anlagt. Kombinasjonen urimelige krav og dårlig selvinnsikt på egen fremtoning virker imidlertid å være et problem for en del av begge kjønn. Jeg har truffet på kvinner som forbanner menn nord og ned også, og kaller menn urimelige (På samme måte som ts og diverse kaller kvinner urimelige.), og så har jeg innimellom tenkt angående den kvinnen "Om jeg hadde vært mann hadde jeg også løpt fort som f...! Du er faktisk helt ufyselig i språk og oppførsel, uten å skjønne det selv. Den der personligheten din tenker du at en mann skal dra med seg hjem til sin mor? Menn er absolutt helt rimelige når de styrer unna å gjøre det!". Og ja, det er en god del menn med like dårlig selvinnsikt. Selvinnsikt og innsikt i hva som virkelig står i veien for å finne partner er nok ofte vanskelig, og kanskje spesielt for personer som har tendenser til å bli misunnelig/bitter/sinna generelt når de ikke får det som de vil. Har man tendenser til å peke utover istedenfor å referere litt har man jo tendenser til det. Jeg kjenner ingen kvinner som endte opp med menn som var nøyaktig etter deres preferanser som singel. Eller ønskeliste får man vel heller kalle det. En ønskeliste de fleste kvinner kaster uten å nøle når vi får ekte følelser for en mann. Uansett om han da er lav, eller noe annet vi kanskje trodde var uaktuelt. Man burde ikke høre på single kvinner (eller menn). Hadde vært mye mer interessant med en undersøkelse om hvem vi helt faktisk valgte. Slike finnes, men ikke med så omfattende faktorer som man spør single om. Angående hvem vi faktisk endte opp med brukes veldig ofte bare tilgjengelig statistikk, som alder og inntekter. Man spør ikke gifte kvinner om høyde på faktisk ektemann. Ikke som jeg har sett iallefall. Ellet om han levde opp til preferansen for høyde son hun hadde før de møttes. At menn generelt pleier å være noe høyere enn sine koner er imidlertid helt naturlig uansett. Et annet resultat hadde vært rart, når menn i snitt er høyere enn kvinner. Preferanser eller ikke- som det selvfølgelig også er hos både menn og kvinner (menn flest vil heller ikke ha dame som er høyere enn dem)- så vil det naturligvis alltid være slik at de fleste kvinner er sammen med menn som er høyere enn dem. Anonymkode: 45613...bff Her er det mye reflektert og det meste er nok tett opp mot virkeligheten her jo. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #191 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 1.09): Etter undersøkelser viser dette hvor urealistiske høyde krav det er og at det er det desidert viktigste enkeltpunktet for damer. Dette viser hvor mye mer utsende fokus damer har. Anonymkode: 08201...131 Men dette er vel ikke så viktig for deg, du bor jo i Norge, vel? Og her ser jeg lave menn med kjærester, samboere, koner hver dag. Jeg er en dame på 176, og har mange mannlige kolleger som er lavere enn meg, som har dame. Ser par rundt i samfunnet - butikker, parker, osv, har absolutt inntrykk av at de fleste høyder funker. Anonymkode: 7682e...c47 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #192 Del Skrevet 28. august 2024 Jeg innrømmer glatt at jeg har høydekrav. Han må være ti cm høyere enn meg, men helst ikke så veldig mye mer. Så jeg utelukker både for lave, og for høye menn. Jeg utelukker også menn med ølvom, men det er mest fordi det tilsier en livsstil som ikke passer meg. Om han har synlige muskler eller ikke er til gjengjeld ikke viktig. Heller for lite enn for mye… Mulig jeg har urealistiske krav, men det virker jo ikke sånn når jeg aldri har hatt problemer med å finne menn som er attraktive for meg. Anonymkode: 25120...ac5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #193 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 5.20): Dette. At kvinner ønsker seg en mann med GJENNOMSNITTLIG høyde, kan da ikke være noe urimelig. Når menn derimot ønsker seg kvinner med BMI på 17-20, som da er langt UNDER gjennomsnittet, i tillegg til ung alder, pent ansikt, perfekt hud og sprettrumpe, er etter deres egen mening helt greit, "fordi menn er visuelle". 🤣🤣 Anonymkode: e7edd...006 Dette. Bare slutt ts. Er så lei av at alt er kvinners feil. Anonymkode: 2f721...e67 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #194 Del Skrevet 28. august 2024 Uanonym bruker skrev (På 26.8.2024 den 13.27): At en person (være seg mann eller kvinne) har en preferanse når han/hun er singel, er IKKE det samme som at han/hun har det som faktiske krav i virkeligheten. De fleste har preferanser når det kommer til utseende, men flertallet bryr seg ikke om disse dersom de møter noen de liker godt som ikke "oppfyller" alle preferansene. Tenkte du på dette ts, hvor mange single var med i undersøkelsen? Anonymkode: 2f721...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #195 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Tenkte du på dette ts, hvor mange single var med i undersøkelsen? Anonymkode: 2f721...e67 5782 Anonymkode: 42719...3bf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #196 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Speeddates er hookup. Det har ingenting med forhold og normale menneskelige relasjoner å gjøre. Anonymkode: e7edd...006 Akkurat dette. Det er så mange faktorer man må tenke på, ikke kun svart hvitt ifh tiltrekning og hva som gjør at de som var med i undersøkelsen svarte som de gjorde. Anonymkode: 2f721...e67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #197 Del Skrevet 28. august 2024 Trek skrev (På 27.8.2024 den 7.13): Dersom jeg ble spurt i en undersøkelse hva høyde preferansen min var så hadde jeg svart 180 som alle andre. Det betyr på ingen måte at det er ett krav for meg, bare at undersøkelsen ba meg sette ett tall og 180 ligger liksom fint til der mellom 170 og 190. Vil det si at jeg utelukker en fyr på 168 eller 193? Klart ikke! Samme her. Anonymkode: 2f721...e67 2 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #198 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Tenkte du på dette ts, hvor mange single var med i undersøkelsen? Anonymkode: 2f721...e67 Som sagt. Dette var ikke bare en spørreundersøkelse. Den så på hvem kvinner sa ja til og matchet med Anonymkode: 9b92e...bf0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coachshinny Skrevet 28. august 2024 #199 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg innrømmer glatt at jeg har høydekrav. Han må være ti cm høyere enn meg, men helst ikke så veldig mye mer. Så jeg utelukker både for lave, og for høye menn. Jeg utelukker også menn med ølvom, men det er mest fordi det tilsier en livsstil som ikke passer meg. Om han har synlige muskler eller ikke er til gjengjeld ikke viktig. Heller for lite enn for mye… Mulig jeg har urealistiske krav, men det virker jo ikke sånn når jeg aldri har hatt problemer med å finne menn som er attraktive for meg. Anonymkode: 25120...ac5 Det er jo sånn det er, du kan jo ikke endre på dine preferanser eller ønsker rundt fysiske mål. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #200 Del Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som sagt. Dette var ikke bare en spørreundersøkelse. Den så på hvem kvinner sa ja til og matchet med Anonymkode: 9b92e...bf0 Så de på mens kvinnen annerkjente hvem hun sa ja på? Tok de med personligheter, som muligheter for hvem som blir svipet på også? For mange der ute tenker hvem de sier seg ja til å møte. Har han hund og du ikke har lyst på hund eller er allergisk, vel skal man kaste bort alles tid å gå på date? Nei. Hva med alle som gir en ukoslig vibe, ved å ikke smile på bilder, se aggressive ut, se distanserte ut, skriver uaktuelle ting i bioen, viser tegn til å være player eller på å ikke passe med deg i det hele tatt. Om han på sin profil viser at han fester mye, ikke er sikker på barn og du er...liksom? Tenker de som undersøker over disse tingene? Anonymkode: 3a1b4...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå