AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #1 Skrevet 25. august 2024 Det lukter konstant nedentil. Har født, men det er nå over 16 uker siden. Er en konstant lukt og kommer en slags utflod hver dag, som også har denne lukta. Er ikke ekstrem vond lukt, men man kjenner den. Var absolutt ikke slik før fødsel. Lukter som jeg ikke dusjer ofte nok, selv om jeg dusjer eller spyler meg nedentil hver dag. Er det noe galt eller er det bare sånn nå? Anonymkode: c6219...481
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #2 Skrevet 25. august 2024 Har du blitt undersøkt etter fødsel? Kanskje sitter det gjen noe rester? Har du sex? Kanskje det er bakteriell vaginose? Sopp? Vasker du deg for ofte, og kanskje også med såpe? Det ødelegger den naturlige bakteriefloraen du er avhengig av for å ha et sunt og friskt underliv. Skjeden er selvrensende ❤️ Anonymkode: cb5af...e88 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #3 Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Har du blitt undersøkt etter fødsel? Kanskje sitter det gjen noe rester? Har du sex? Kanskje det er bakteriell vaginose? Sopp? Vasker du deg for ofte, og kanskje også med såpe? Det ødelegger den naturlige bakteriefloraen du er avhengig av for å ha et sunt og friskt underliv. Skjeden er selvrensende ❤️ Anonymkode: cb5af...e88 Har blitt undersøkt. Ble ikke sagt noe om det. Har sex, av og til. Er kun lukt så tror ikke det er sopp, men er ikke sikker. Vasker kun med vann Anonymkode: c6219...481
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #4 Skrevet 26. august 2024 Jeg føler også at jeg lukter nedentil.. de første ukene etter fødsel så stinket det virkelig. Det har heldigvis roet seg, men føler fortsatt det lukter slik du beskriver Anonymkode: 47e5c...5d3
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #5 Skrevet 26. august 2024 Er det kun deg som kjenner lukten? Anonymkode: 2de00...f7d
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #6 Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Er det kun deg som kjenner lukten? Anonymkode: 2de00...f7d Det har jeg ikke tørt å spørre samboer om. Men han har ikke kommentert det enda. Men tror jo han kjenner det. Anonymkode: c6219...481
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #7 Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Jeg føler også at jeg lukter nedentil.. de første ukene etter fødsel så stinket det virkelig. Det har heldigvis roet seg, men føler fortsatt det lukter slik du beskriver Anonymkode: 47e5c...5d3 Den første tiden var det ille😅 Heldigvis ikke sånn lenger men vil jo det skal bli slik det var Anonymkode: c6219...481
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #8 Skrevet 26. august 2024 Man har jo en litt annen hormonbalanse etter fødsel, iallfall om man ammer. Så det kan sikkert påvirke lukten i underlivet noe. Hvis det er en veldig sterk/tydelig odør, ville jeg nok kontakta lege. Selv er det åtte uker siden jeg fødte, og jeg har ikke tenkt på at underlivet lukter noe spesielt. Anonymkode: b6ce2...ab1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #9 Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det har jeg ikke tørt å spørre samboer om. Men han har ikke kommentert det enda. Men tror jo han kjenner det. Anonymkode: c6219...481 Du har ikke turt? Så utrolig ukomfortabelt for begge parter. Anonymkode: 642ac...721
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #10 Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Du har ikke turt? Så utrolig ukomfortabelt for begge parter. Anonymkode: 642ac...721 Altså eg har sagt jeg synes det lukter stramt. Men har ikke spurt han om han synes det lukter masse. Anonymkode: c6219...481
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå