AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #1 Skrevet 25. august 2024 Jeg er 10 dpo og kjenner en slags varm/sviende/brennende slags følelse i nedre del av magen. Lutealfasen min er 10-11 dager. Og jeg bruker å kjenne det ganske markant når mensen kommer. Da er det bare å komme seg på do. Det jeg kjenner på nå minner overhodet ikke om menssmerter. Når jeg søker på nett finner jeg mest info om magesår eller halsbrann, men det er altså ikke det 🤭 Noen som kjenner igjen denne følelsen i nedre del av magen og fant ut hva det var? Ts Anonymkode: 4dc02...4bd
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #2 Skrevet 26. august 2024 Nei høres ikke kjent ut her.. Anonymkode: c17ab...690 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #3 Skrevet 26. august 2024 Jeg har nylig lest om noe tilsvarende, men da i forbindelse med overgangsalderen, ikke graviditet. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/randi-andersen-har-brennende-smerter-man-blir-helt-desperat/16856725/ Anonymkode: 2046f...a5b 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #4 Skrevet 26. august 2024 Altså det kan jo være, men kan også være pms symptomer? Pleier å bli mere merkbart med alderen. Mine tidlig graviditets-symptomer og pms-symptomer er utrolig like, mye uroligheter og rare stikkinger/"smerter"/luft i magen/forstoppelse feks, men graviditetsfølelsen føles mer som et slags rart "trykk" på en måte i tillegg. Men man blir jo kanskje litt mer fokusert på hva som skjer der nede når man prøver å bli gravid, og da kan man jo legge merke til mye rart man ellers ikke gjør 😅 stress/forventninger kan jo også gjøre magen litt urolig. Vet ikke om det er sånn for andre, men for meg så er mine absolutt tidligste graviditetssymptomer (hvis jeg er usikker på om det er pms): helt strøken og fin hud og mer glans i håret, plutselig tett og rennende nese i noen dager uten forkjølelse, og plutselige frysninger som komme fra ingen steds som gjør meg kald inntil margen. Anonymkode: bc577...27d 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #5 Skrevet 26. august 2024 Takk for svar begge to. Jeg er 39 år og har oppfølging av gynekolog etter uheldig reaksjon på covid-vaksinen. Jeg spurte helt spesifikt sist om overgangsalderen og han sa det var ingen tegn til det, at jeg hadde "et flott underliv og reproduksjonssystem som var mer tidlig i 30-årene enn seint" 🤭 vi har ledd litt av den hjemme i ettertid. Vi prøver ikke aktivt å bli gravid, mer at skjer det så skjer det holdning. Har alltid hatt kraftige menssmerter, men heldigvis lite/ingen pms-symptom. Men det er nok som du sier, bare en variasjon i "nå-nærmer-mensen-seg". Jeg opplevde en kjemisk tidligere i år, og det var overhodet ingen tvil om at jeg var gravid, har det som deg med plutselige frysninger og en følelse i underlivet og nedre del av magen som ikke er til å ta feil av. I tillegg til mengder med vannete hvit utflod etter det festet seg. Og puppene vokste over natten 😅 det var heller ikke noen tvil om at det lille bøllefrøet ikke klarte seg, for det var fryktelig smertefullt den natten det stod på. Vi får se hva dette kan være, mensen er vel rett rundt hjørnet 😇 Ts Anonymkode: 4dc02...4bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå