Gå til innhold

Hva er den mest sexy straffa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er den mest sexy straffa du har gitt/ fått?

Anonymkode: 27226...d55

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Straffet mann som ikke lystret med å binde han fast så han ikke kunne røre seg, og brukte han som leketøy, stoppet like før han kom gjentatte ganger og ga meg selv mange orgasmer med leketøy (fortsatt med han inne i meg, men uten bevegelse sånn at jeg ødela orgasmen hans).

Ble selv straffet med èn finger penetrering for hver orgasme jeg hadde gitt meg selv mens min dom var borte fra meg. Han krevde at jeg rapporterte hver orgasme, og han fikk bestemme hvor fingrene skulle (analt eller vaginalt). Var bundet fast til jeg greide å ta i mot det antallet han hadde bestemt som straff.

Ble også straffet fordi jeg ikke greide å holde tilbake egen orgasme, ved at han bandt meg fast og deep throatet meg med belte bak hodet mitt, og oppgaven var at jeg måtte få meg selv til å komme tre ganger før han slapp opp grepet. Jeg liker det røft, og jeg syntes det var utrolig digg å kjenne han langt nede i halsen, kjenne at det var vanskelig å puste, men kjenne at han ble hardere for hver gang jeg greide å komme for han.

Ellers likte jeg i mine bdsm-dager å gi min sub "valget" mellom to alternativer til straff. Var noe deilig ydmykende med å få de til å velge sin egen straff, i tillegg til straffen altså.. :)

Mye som har vært mer sadistisk enn dette, men du spurte om sexy, og dette har vært sexy for meg.. 🥰

Anonymkode: 9759d...8be

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Pepper på tunga og husarrest. 

Anonymkode: 0aeb7...4ce

• Liker 1
Skrevet

Ble straffet med utroskap uten at jeg helt forsto grunnen. Tror jeg "vant" tråden. 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det må være den gangen jeg ble bundet fast i en stol kliss naken, så begynte de to venninne å elske med hverandre. Jeg satt så nært at jeg kjente fittelukta, og ble umenneskelig kåt av å se og høre på dem. Etter et par timer slapp de meg løs, da lå det en dam av lystdråper av meg på gulvet. Hun ene ronket meg i maks i 15 sekunder før jeg svartnet, det kjentes ut som om hele ryggsøylen løsnet.. sexy jo.. Jeg ble superhappy av å bli så tålmodig pirret🤗

• Liker 2
Skrevet

Strippa for ungdomskjæresten min en gang, og jo det ble jo en slags straff, for han ble så kåt at det ble vanskelig 😂

Så her straffa jeg meg selv tror jeg 🤭😆😂. Vi lo godt av det vi da heldigvis 😂

Han tok det jo igjen for å si det sånn 😂. Så selv om det ikke fungerte der og da, så fikk jeg høre at han satt veldig pris på det, så det var jo gøy det da 🤩

• Hjerte 1
Skrevet (endret)

Oi, den mest sexy? 

Vanskelig. Har så mange å velge mellom, både hva han og jeg synes er den mest sexy/passende straffen. Må nevne to. 

1. Jeg ble festet til senga med tau mens han hentet inn tre velutstyrte karer som skulle bruke meg slik de ønsket og min kjære avsluttet det hele med å ta meg når de tre andre var ferdige. Rød på rumpa, stiv i kjeven og øm der nede. Det var ganske drøyt men veldig frekt og deilig. 

2. Ba min kjære sette på kuklåsen og gi meg nøkkelen tre dager før jeg skulle få besøk. Når gjesten (Bullen) kom måtte gubben forlate huset og la oss være i fred til han fikk beskjed om å komme hjem. Når han kom hjem måtte han slikke meg ren, jeg frigjorde han fra låsen og når han trodde han skulle få ta meg sa jeg at det kunne han glemme. Jeg runket han mens jeg fortalte om seansen med Bullen og at han ikke fikk slippe til da han ikke tilfredsstiller meg like godt. Han ble veldig ivrig av å høre at jeg snakket nedsettende til han og sekunder før det gikk for han så slapp jeg taket i p*kken hans og han fikk ødelagt orgasmen på en ydmykende måte, veldig pirrende straff. 

Endret av A_Cuckoldress
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Straffet mann som ikke lystret med å binde han fast så han ikke kunne røre seg, og brukte han som leketøy, stoppet like før han kom gjentatte ganger og ga meg selv mange orgasmer med leketøy (fortsatt med han inne i meg, men uten bevegelse sånn at jeg ødela orgasmen hans).

Ble selv straffet med èn finger penetrering for hver orgasme jeg hadde gitt meg selv mens min dom var borte fra meg. Han krevde at jeg rapporterte hver orgasme, og han fikk bestemme hvor fingrene skulle (analt eller vaginalt). Var bundet fast til jeg greide å ta i mot det antallet han hadde bestemt som straff.

Ble også straffet fordi jeg ikke greide å holde tilbake egen orgasme, ved at han bandt meg fast og deep throatet meg med belte bak hodet mitt, og oppgaven var at jeg måtte få meg selv til å komme tre ganger før han slapp opp grepet. Jeg liker det røft, og jeg syntes det var utrolig digg å kjenne han langt nede i halsen, kjenne at det var vanskelig å puste, men kjenne at han ble hardere for hver gang jeg greide å komme for han.

Ellers likte jeg i mine bdsm-dager å gi min sub "valget" mellom to alternativer til straff. Var noe deilig ydmykende med å få de til å velge sin egen straff, i tillegg til straffen altså.. :)

Mye som har vært mer sadistisk enn dette, men du spurte om sexy, og dette har vært sexy for meg.. 🥰

Anonymkode: 9759d...8be

Vi tro han fikk mange orgasmer da du først lot han komme😅🥰

Anonymkode: 10a8e...d42

Skrevet
A_Cuckoldress skrev (8 minutter siden):

Oi, den mest sexy? 

Vanskelig. Har så mange å velge mellom, både hva han og jeg synes er den mest sexy/passende straffen. Må nevne to. 

1. Jeg ble festet til senga med tau mens han hentet inn tre velutstyrte karer som skulle bruke meg slik de ønsket og min kjære avsluttet det hele med å ta meg når de tre andre var ferdige. Rød på rumpa, stiv i kjeven og øm der nede. Det var ganske drøyt men veldig frekt og deilig. 

2. Ba min kjære sette på kuklåsen og gi meg nøkkelen tre dager før jeg skulle få besøk. Når gjesten (Bullen) kom måtte gubben forlate huset og la oss være i fred til han fikk beskjed om å komme hjem. Når han kom hjem måtte han slikke meg ren, jeg frigjorde han fra låsen og når han trodde han skulle få ta meg sa jeg at det kunne han glemme. Jeg runket han mens jeg fortalte om seansen med Bullen og at han ikke fikk slippe til da han ikke tilfredsstiller meg like godt. Han ble veldig ivrig av å høre at jeg snakket nedsettende til han og sekunder før det gikk for han så slapp jeg taket i p*kken hans og han fikk ødelagt orgasmen på en ydmykende måte, veldig pirrende straff. 

Bullen ass.

Anonymkode: 2580e...a93

Skrevet
17 hours ago, imagineme said:

Ble straffet med utroskap uten at jeg helt forsto grunnen. Tror jeg "vant" tråden. 

Fikk du også kjeft og skylden for at hun var utro?

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Bullen ass.

Anonymkode: 2580e...a93

Vi kaller han ofte det ja, ganske normal betegnelse i slik type spill. Hva er problemet med det tenker du?

Skrevet

Jeg liker også godt å binde fast mannen.. Jeg har en stol på siden av sengen som jeg binder han fast i. Så må han se på når jeg leker med meg selv uten at han får gjort noe. 

Jeg erter han litt og stryker på han.. men aldri helt der han vil..

Så når jeg har kommet og er vel fornøyd må han stå på alle fire i senga mens jeg tar han med strapon til spruten står! 

Sier alltid at han må slikke opp alt sølet om han kommer for fort… 

Jeg får aldri straff😇😈

Anonymkode: cd22b...fae

• Hjerte 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg liker også godt å binde fast mannen.. Jeg har en stol på siden av sengen som jeg binder han fast i. Så må han se på når jeg leker med meg selv uten at han får gjort noe. 

Jeg erter han litt og stryker på han.. men aldri helt der han vil..

Så når jeg har kommet og er vel fornøyd må han stå på alle fire i senga mens jeg tar han med strapon til spruten står! 

Sier alltid at han må slikke opp alt sølet om han kommer for fort… 

Jeg får aldri straff😇😈

Spruter han "hands free" da, altså at det ikke er berøring av pikken? Det er en "straff" jeg digger 😊

• Hjerte 1
Skrevet
Cuck skrev (36 minutter siden):

Spruter han "hands free" da, altså at det ikke er berøring av pikken? Det er en "straff" jeg digger 😊

Det gjør han.. 

Første gangen så klarte han ikke å la være med å ta på seg selv.. så nå er jeg ekstra streng og piner han ekstra mye😈 Det er ikke greit å ikke høre etter! 

Koser meg når jeg ser han dirrer av lyst og frustrasjon! 

• Hjerte 1
Skrevet
Cuck skrev (2 timer siden):

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det gjør han.. 

Første gangen så klarte han ikke å la være med å ta på seg selv.. så nå er jeg ekstra streng og piner han ekstra mye😈 Det er ikke greit å ikke høre etter! 

Koser meg når jeg ser han dirrer av lyst og frustrasjon! 

Fantastisk. Sånn skal det være. Jeg har vært så heldig å bli straffet tilsvarende, men jeg lå på rygg med skrevende ben mens en kvinne tok meg med strap on. Når jeg, ivrig som jeg var, forsøkte å runke meg røsket hun vekk hånda mi med klar ordre om at her skulle jeg tømmes helt "hands free", som den patetiske cucken jeg er. Rett før jeg "sprutet" (det ble mer en tømming) så klasket hun meg litt ufølsomt rett på pungen så dette ble en cocktail av smerte, frustrasjon, litt nytelse, skrekk og spenning.

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Bli lagt på magen og bundet. Bli spanket til jeg hulker om nåde, så få fingre og kanskje munn inn som nådeløst og ertende kaller meg nedrige ting som blir søkk våt av slik behandling, 

tatt analt med vibrasjon eller berøring av klitoris mens rumpeballer og lår brenner av smerte 😌

Anonymkode: 7396c...a44

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...