Gå til innhold

Du skal selge boligen. Det er ingen hastverk med å selge.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takstmann skriver markedsverdi.Hvor langt under taksten hadde du vært villig til å gå? Når du må selge boligen før du kjøper ny.Som sagt så har du ingen hastverk med å selge.

Anonymkode: bb817...92a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om jeg ikke har hast eller MÅ selge boligen så ville jeg ikke gått noe under

Anonymkode: 664a5...ed3

• Liker 3
Skrevet

Hadde vurdert om utleie kunne dekke kostnadene. 

Anonymkode: 3cdbe...b90

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Takstmann skriver markedsverdi.Hvor langt under taksten hadde du vært villig til å gå? Når du må selge boligen før du kjøper ny.Som sagt så har du ingen hastverk med å selge.

Anonymkode: bb817...92a

Spørs helt på taksten. Mine foreldre solgte huset sitt og fikk sjokk da taksten ble så høy som den ble. 

De solgte for en halv mill under takst, siden de selv var strålende fornøyde med den summen. 

Anonymkode: fbfcf...87d

Skrevet

Står i akkurat denne situasjonen nå. Har hatt megler på besøk, og fått en foreløpig vurdering. Venter på takstmann.

For vår del så er vi ikke avhengig av å selge, og kan leie ut og leie oss noe annet noen år. Vi vet hva vi skal ha for huset ut fra meglers vurdering, hvis prisen blir den samme etter takstmann har vært på besøk, så er vi ikke villige til å gå under i det hele tatt.

I og med at vi har bestemt oss for å selge først, så føler jeg vi sitter med makten. Sist vi solgte hadde vi kjøpt hus først, og var avhengig av å selge og kunne ikke avslå bud som lå litt under takst. Denne gangen har vi ikke det presset, og kan si nei til alle bud som er lavere enn vi er villige til å selge for.

Anonymkode: d433e...48c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...