AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #1 Skrevet 25. august 2024 Har fått trøbbel med en piercing jeg tok i ørebrusken for ikke så lenge siden. Har gjort litt vondt et par dager og jeg har skylt og renset, men jeg har ikke sett bak øret. Ser nå at bakdelen har forsvunnet inn, så det er nok ganske hovent. Har også fått litt feber. Kjenner at jeg har fått en hoven mandel på den siden. Lege eller piercer i morgen? Anonymkode: 8e492...8d8
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #2 Skrevet 25. august 2024 Har du tatt den ut? Anonymkode: 81996...08e
PusheenPusheen Skrevet 25. august 2024 #3 Skrevet 25. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Har fått trøbbel med en piercing jeg tok i ørebrusken for ikke så lenge siden. Har gjort litt vondt et par dager og jeg har skylt og renset, men jeg har ikke sett bak øret. Ser nå at bakdelen har forsvunnet inn, så det er nok ganske hovent. Har også fått litt feber. Kjenner at jeg har fått en hoven mandel på den siden. Lege eller piercer i morgen? Anonymkode: 8e492...8d8 Lege hvis du trenger antibiotika. Og så til piercer for å få en større barbell. Har du betennelse, bør du ha et smykke i, slik at såret ikke lukker seg rundt betennelsen. Endret 25. august 2024 av PusheenPusheen
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #4 Skrevet 25. august 2024 Antibiotika først Anonymkode: 7c966...2a1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #5 Skrevet 25. august 2024 Nei, bakdelen sitter inni bak, så jeg får ikke tatt den ut. Har tatt ørepiercing et par ganger tidligere, men aldri hatt trøbbel før. Anonymkode: 8e492...8d8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå