Gå til innhold

Hva betyr den grå søylen i skjermtid på iPhone?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg forstår ikke skjermtiden på iPhonen min. Når jeg går knn og ser viser den h ikke apper jeg har vært inne på, hvor lenge. Allikevel er søylen alltid høyere lysegrå, og summer mye høyere enn lm jeg plusser sammen.

Legger ved et bilde for å vise:

Her sier telefonen at jeg har 6t 20 min skjermtid den dagen, men under, der det spesifisert i sosialt, annet, informasjon og lesing blir summen bare 3t og 30 min (ca)

Hva betyr det?

IMG_7650.jpeg

Anonymkode: d7c6f...a18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fordi ikke alle aktiviteter synes. Det er mange kategorier, som underholdning, produktivitet og finans, shopping, helse, kreativitet osv. Mobilen prøver etter beste evne å kategorisere det du bruker tid på. Så om du surfer på nettleseren kan du lese helserelatert, litt nyheter, kanskje litt økonominytt osv. 

Derfor er ikke summen av de små identisk med totaltiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Dette lurer jeg også på. Svaret over er ikke rett, for resten av tiden handler ikke om kategorisering men man kan drille seg med til tid på enkeltapper og likevel går ikke tiden sammen. Den grå søylen kommer utenom. Sønnen min hadde mobilen liggende hjemme en dag denne uken, og det er registrert mye skjermtid i perioden men som grå søyle. 
Noen som vet hva det er?

Anonymkode: 95115...312

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...