AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #1 Del Skrevet 25. august 2024 Er dette noe flere har før eggløsningsslimet kommer? Se bilde. Anonymkode: f95a1...45b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #2 Del Skrevet 26. august 2024 Jeg får det ikke, hopper rett fra dry til EL slim. Anbefaler boken "The fifth vital sign" hvis du vil lære om sykluskartlegging (eller jobb sammen med noen profesjonelle som kan det.). Anonymkode: 6e57a...74a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #3 Del Skrevet 27. august 2024 Nei. Min er ganske tørr nesten helt til eggløsning. Til nøds litt sticky. Før og ved eggløsning får jeg vannete utflod, og ikke den typiske slimete utfloden. Kanskje en sjelden gang. Etter eggløsning går det noen dager også får jeg masse utflod hver dag fram til mensen. Å ha masse utflod etter EL er vistnok ikke så uvanlig, det er en beskyttelsesmekanisme livmoren har for å hindre at bakterier kommer inn etter implantasjon. Selv om bildet påstår noe annet. Slim og utflod er veldig individuelt, så det beste er å prøve å bli kjent med sin egen kropp. Når jeg får vannete utflod så vet jeg at eggløsning er rett rundt hjørnet. Hva som skjer i trusa ellers i syklusen er egentlig ikke så viktig for meg. 😛 Anonymkode: 86c92...3dc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå