AnonymBruker Skrevet 25. august #1 Del Skrevet 25. august Hei! Begynte I fast stilling 2 juli. Hadde noen opplæringsvakter de dagene jeg hadde fri fra gamle jobben(22 april, 23 april), for å få opplæringsvaktene unnagjort og klar til 2 juli. Teller de fra de dagene jeg hadde opplæring som begynt i ny jobb? Altså at jeg har jobbet siden mars? Eller juli? Med tanke på egenmeldingsrettigheter. Anonymkode: 9e584...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blålilla Skrevet 25. august #2 Del Skrevet 25. august Hva står i kontrakten din som første arbeidsdag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #3 Del Skrevet 25. august Det har egentlig ikke noe å si, for når det går så lang tid uten at du har vakter der så starter man opptjening på nytt igjen. Vikarer, deltidsansatte, tilkallingshjrlp etc må jobbe minst en gang hver 14 dag for å ha rett til sykepenger. Du har ikke vært fast ansatt før 2 juli, så uansett om man tenker du var deltidsansatt eller tilkallingshjelp etter opplæringsvakter, så startet opptjening av sykepenge-rettigheter 2 juli. Anonymkode: a1c86...b35 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #4 Del Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det har egentlig ikke noe å si, for når det går så lang tid uten at du har vakter der så starter man opptjening på nytt igjen. Vikarer, deltidsansatte, tilkallingshjrlp etc må jobbe minst en gang hver 14 dag for å ha rett til sykepenger. Du har ikke vært fast ansatt før 2 juli, så uansett om man tenker du var deltidsansatt eller tilkallingshjelp etter opplæringsvakter, så startet opptjening av sykepenge-rettigheter 2 juli. Anonymkode: a1c86...b35 Takk for svar! Anonymkode: 9e584...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå