Gå til innhold

Hvor i all verden kan man møte en ny kjæreste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tenker man møtes slik folk har gjort i alle år før internett. I sosiale sammenhenger, vis hobby / interesser, eller via organiserte singeltreff. Hva med DNT-tur? 

Anonymkode: 6a345...040

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg tenker man møtes slik folk har gjort i alle år før internett. I sosiale sammenhenger, vis hobby / interesser, eller via organiserte singeltreff. Hva med DNT-tur? 

Jeg er ikke TS, men har prøvd "alt" sånt - hobbyer, frivilligarbeid, turer, osv. Og alle datingappene som finnes. Komplett umulig. Men mulig det bare er meg det er noe feil med, som faktisk er uinteressant. 

Anonymkode: 2950a...636

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg er ikke TS, men har prøvd "alt" sånt - hobbyer, frivilligarbeid, turer, osv. Og alle datingappene som finnes. Komplett umulig. Men mulig det bare er meg det er noe feil med, som faktisk er uinteressant. 

Nei, det behøver det ikke være - men alle finner jo heller ikke noen, slik har det også alltid vært ❤️ Før sa man de har bare ikke truffet den rette ennå, det synes jeg er et godt uttrykk. Og fordi om det ikke har klaffet til nå, vet man aldri hva fremtiden bringer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Nei, det behøver det ikke være - men alle finner jo heller ikke noen, slik har det også alltid vært ❤️ Før sa man de har bare ikke truffet den rette ennå, det synes jeg er et godt uttrykk. Og fordi om det ikke har klaffet til nå, vet man aldri hva fremtiden bringer. 

Meg igjen -jeg ville bare legge til. Det å treffe noen via hobby er jo ikke noe man har «prøvd» og så funket det ikke. Det handler ikke om å melde seg inn i noe vilkårlig, og dersom man ikke finner noen der innen kort tid så funket det ikke. Det handler om å delta langvarig i noe som oppriktig intrsserer deg, uten «baktanker». Da tilhører du et sosialt miljø med likesinnede, og det er større sjanse for at relasjoner utvikler seg, både vennskap og romantisk. Og dess flere venner du har, så øker jo sjansen fir å kanskje finnne tonen med en av deres venner igjen? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Facebook dating, match eller Tinder. Kjenner mange hyggelige single menn som vil ha kjæreste og familie ☺️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

Meg igjen -jeg ville bare legge til. Det å treffe noen via hobby er jo ikke noe man har «prøvd» og så funket det ikke. Det handler ikke om å melde seg inn i noe vilkårlig, og dersom man ikke finner noen der innen kort tid så funket det ikke. Det handler om å delta langvarig i noe som oppriktig intrsserer deg, uten «baktanker». Da tilhører du et sosialt miljø med likesinnede, og det er større sjanse for at relasjoner utvikler seg, både vennskap og romantisk. Og dess flere venner du har, så øker jo sjansen fir å kanskje finnne tonen med en av deres venner igjen? 

Ja, har hatt samme hobby i to år og har tenkt å fortsette med det 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Å selvsagt bli med på flere ting, om det ikke er noen potensielle i det hele tatt i den hobbyen. 

Vi må jo bare fortsette å være sosial til vi møter riktig person.

Anonymkode: 093d9...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Å selvsagt bli med på flere ting, om det ikke er noen potensielle i det hele tatt i den hobbyen. 

Vi må jo bare fortsette å være sosial til vi møter riktig person.

Ja, absolutt, prøv gjerne nye ting. Dersom hovedinteressene din er strikking, er det kanskje ikke der det er flest menn? Men ikke gå inn i en hobby i «jaktmodus» heller, det vil jo føles påtrengende for de andre som er der for å dyrke hobbyen sin. Bare lev livet ditt og vær Tilstede på flere arenaer, og bli bedre kjent med flere mennesker. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja, absolutt, prøv gjerne nye ting. Dersom hovedinteressene din er strikking, er det kanskje ikke der det er flest menn? Men ikke gå inn i en hobby i «jaktmodus» heller, det vil jo føles påtrengende for de andre som er der for å dyrke hobbyen sin. Bare lev livet ditt og vær Tilstede på flere arenaer, og bli bedre kjent med flere mennesker. 

Sannt, da blir det ubehagelig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Hatt tinder i over ett år. Ingen jeg har fattet interesse for. 

Venner er opptatt av småbarn og møter derfor lite nye folk. Ønsker også en mann og et familieliv. 

Kjennes litt håpløst akkurat nå. Ser ikke mulighetene. 

Anonymkode: 6be5f...f3d

Alt begynner med deg selv. Nok av muligheter for den som er klar for det. Selv på tinder

Anonymkode: 60a04...263

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Alt begynner med deg selv. Nok av muligheter for den som er klar for det. Selv på tinder

Anonymkode: 60a04...263

Hva mener du med det? Tvinge frem en interesse som i utgangspunktet ikke er der? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Hvis du har sveipet nei til alle menn på Tinder i et helt år. Da bør du nok justere dine krav litt ned. Du er for kresen.

Anonymkode: 7d7fb...8e7

Er det virkelig sånn at man må møte noen kjapt for å ikkr være for kresen? Jeg er helt klart kresen, men må jo like den jeg skal gå inn i et forhold med. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

DNT-turer har et stort flertall kvinner. Var ikke mye å hente der.

Anonymkode: 9924d...536

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå har de begynt med separate påmelding etter kjønn, hverfall på lengre  turer, for å sikre mer jevn fordeling 😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men hva intesserer du deg for da? 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Er det virkelig sånn at man må møte noen kjapt for å ikkr være for kresen? Jeg er helt klart kresen, men må jo like den jeg skal gå inn i et forhold med. 

Bra du er kresen, virker som det er mer rart og galt enn fint der ute. Virkelig ikke verdt det, foruten når en er forelsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men hva intesserer du deg for da? 😊

Det var bare et innspill, jeg har kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.8.2024 den 21.26):

Hatt tinder i over ett år. Ingen jeg har fattet interesse for. 

Venner er opptatt av småbarn og møter derfor lite nye folk. Ønsker også en mann og et familieliv. 

Kjennes litt håpløst akkurat nå. Ser ikke mulighetene. 

Jeg bruker ikke Tinder eller datingapper, jobber ikke og er aldri ute på byen og slikt. Men jeg møter massevis av mannfolk på butikken, på bussen, på tur, via hobbyer.. Du må bare smile og være åpen for kontakt, eventuelt ta kontakt med mennene du møter. 

Anonymkode: 72ea1...04d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøvde i 4,5 år uten hell, sikkert vært på 50 tinderdates. Så møtte jeg kjærligheten helt uventet på en bar i utlandet. 

Anonymkode: bc566...d36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Jeg bruker ikke Tinder eller datingapper, jobber ikke og er aldri ute på byen og slikt. Men jeg møter massevis av mannfolk på butikken, på bussen, på tur, via hobbyer.. Du må bare smile og være åpen for kontakt, eventuelt ta kontakt med mennene du møter. 

Anonymkode: 72ea1...04d

Du må være eksepsjonelt pen 😅 Jeg er alt for høy og ikke veldig pen, så vilkårlige menn har overhodet ikke lyst til å prate med meg i hvert fall. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...