Gå til innhold

Hvor i all verden kan man møte en ny kjæreste?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hatt tinder i over ett år. Ingen jeg har fattet interesse for. 

Venner er opptatt av småbarn og møter derfor lite nye folk. Ønsker også en mann og et familieliv. 

Kjennes litt håpløst akkurat nå. Ser ikke mulighetene. 

Anonymkode: 6be5f...f3d

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det finnes flere datingapper enn Tinder da. Jeg har blitt kjent med en kjempehyggelig fyr på Facebook dating. 

Tinder har jeg aldri vært og med de historiene jeg hører om den appen, så skal jeg ikke inn der heller 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suksesshistoriene gjennom Tinder er i ekstremt fåtall blant veldig mange søkende. Og det er vel det som er problemet, at det er for mange som er søkende, som skaper selekteringskultur, høye skuldre og forventninger. 

At mange forblir på Tinder i mange år uten å lykkes er dessverre standarden. 

Du må tenke nytt. Kanskje prøve andre apper eller nettsider, og så søke etter menn sosialt i ditt nærmiljø. Sistnevnte er særlig undervurdert i en tid vi mer går rundt og skuler på hverandre enn å oppsøke hverandre.

Det ordner seg, bare vær tålmodig. :D 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan jo skje hvor som helst, så lenge det er en potensiell mann for deg der. Prøv å vær åpen for å bli kjennt med menn, kanskje er det noen du allerede kjenner du kan legge til på nett/be på date? Bli med på ulike aktiviteter, smil til folk, "mist" noe på butikken som en samtale starter 😅

Finne flere veninner 😊

Anonymkode: 093d9...ce6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal komme med en klisje her, men meld deg på et kurs/lag/forening/et eller annet som interesserer deg der du møter andre mennesker.

Jeg gjorde nylig det og det første som skjedde var at jeg møtte en svært interessant mann. Det var utvilsomt gnist der - som beleilig nok startet i en felles interesse. Nå skal det være sagt at vi er godt gift på hver vår kant begge to, så det er ikke noe mer der, men, hvis ikke vi hadde hatt partner fra før kunne det fort blitt noe!

Anonymkode: 267a0...4dc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bombasi skrev (30 minutter siden):

Suksesshistoriene gjennom Tinder er i ekstremt fåtall blant veldig mange søkende. Og det er vel det som er problemet, at det er for mange som er søkende, som skaper selekteringskultur, høye skuldre og forventninger. 

At mange forblir på Tinder i mange år uten å lykkes er dessverre standarden. 

Du må tenke nytt. Kanskje prøve andre apper eller nettsider, og så søke etter menn sosialt i ditt nærmiljø. Sistnevnte er særlig undervurdert i en tid vi mer går rundt og skuler på hverandre enn å oppsøke hverandre.

Det ordner seg, bare vær tålmodig. :D 

Opplevder mer at det ikke er noen aktuelle på tinder. Mye casual, helt andre typer enn meg, ikke norske osv. Det må jo være noen som matcher både personlighet og utseende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frivillig på lokale arrangementer, som festivaler av forskjellig slag? Meld deg inn i en forening, interesseorganisasjon, politisk parti e.l. Er du ikke interessert i politikk kan du på medlemsmøter bare si det- har aldri hatt interesse av politikk, men tenkte jeg skulle endre på det! 

Anonymkode: 082b5...89a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Kvinneguiden? Finn den personen med det motsatte kjønn som har de mest interessante og smarte utsagnene og send en melding? 😂

Anonymkode: 6b0e0...9d9

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje sjekke om det er noe speed dating i byen din? eller diverse vennetreff og lignende på fb arrangementer. Har selv hatt mer nytte av happn enn tinder. Eventuelt om venner kan ordne en date til deg, hvis du tør det?
Så fins det jo sånn singelturer på diverse hytter osv. Den norske turistforeningen har det av og til?
Sliter selv med det samme, men har nå 4 datingapper og prøver å treffe en i mnd eller noe sånt 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

På Kvinneguiden? Finn den personen med det motsatte kjønn som har de mest interessante og smarte utsagnene og send en melding? 😂

Anonymkode: 6b0e0...9d9

Nei.

Anonymkode: 093d9...ce6

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Venner er opptatt av småbarn og møter derfor lite nye folk. Ønsker også en mann og et familieliv. 

Kanskje prøve å kontakte noen av de som du "ikke fatter interesse for"? Møt noen i det virkelige liv før du utelukker dem helt.

Anonymkode: 8fd78...2a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

På seiltur med Christian Radich. Eller på Singelfestivalen på Hadeland Folkemuseum. Eller som frivillig i Røde Kors. Eller på tur med DNT. Mulighetene er der. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Du må be om det.. mange mange ganger. Du trenger ikke be til gud slik som kristne gjør.. du kan be til din beskytter eller en venn du har i himmelen. Mange tror dette er sprøyt og tullball.. men de som virkelig prøver, får før eller siden ønsket sitt oppfylt. Kjenner jeg får gåsehud av å skrive dette.. for jeg fått ønske oppfylt 5 ganger. Så joda, jeg tror på et liv etter døden, jeg har sett mange av mine, som sitter ved det runde bordet🤗

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Kanskje prøve å kontakte noen av de som du "ikke fatter interesse for"? Møt noen i det virkelige liv før du utelukker dem helt.

Anonymkode: 8fd78...2a0

Det har jeg prøvd dette året. Ikke mer interesse av å ha møttes 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å utvide nettverket ditt, ikke minst finne andre single, men ikke nødvendligvis for dating i første omgang. Det kan komme mye bra ut av vennskap. Kom deg ut og møte andre med like interesser som deg selv. Jeg vet at det kan være vanskelig, men det er faktisk det som må til. Plutselig dukker det opp en venn av en venn eller noe og.. Pang!😁

Anonymkode: d894c...e18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min oppskrift er å si til meg selv. "Nå skal jeg fanden ikke ha kjæreste, det blir digg å være singel! yeeey!". og vipps, så har jeg ny kjæreste 😅

Anonymkode: 75986...660

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har sveipet nei til alle menn på Tinder i et helt år. Da bør du nok justere dine krav litt ned. Du er for kresen.

Anonymkode: 7d7fb...8e7

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner meg igjen i det du skriver OG har gjort som man blir rådet til. Jobber som frivillig i en organisasjon hvor jeg treffer mange, tatt jobber som frivillig på festivaler, vært på DNT-turer og er i det hele tatt ganske sosial. Men nei, fortsatt like vanskelig. Jeg har ikke vært på Tinder, da - men vurderer nesten om jeg bare MÅ det. Ikke noe særlig gøy for selvfølelsen å føle at alle andre treffer noen, bare ikke en selv.

Anonymkode: 5affb...53d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...