Gå til innhold

Festeblødninger, (Graviditet)

Pretty Princess

Anbefalte innlegg

Jeg tok ut p-staven min den 6.08 og har hatt sex med samboeren min i de siste ukene på grunn av at vi prøver å få barn.før jeg tok ut p-staven så hadde jeg mensen fra 29.07-5.08. 

Men den 11.08 til 17.08 fikk jeg små kramper i magen som minnet om mensen smarter, disse smertene gikk over den 17.Når jeg skulle på toalettet den 24 så fikk jeg litt lyserosa «utflod» på papiret eller noe form for det, og det varte kun to ganger jeg satt på do så gikk det over. Har ingen sympotomer på noe som helst smerter eller mensen. 
så lurer jeg på om dette er festeblødninger? Jeg har og testet meg i dag den 25 for å se om det er posetiv test men jeg fikk negativ på dette. Så lurer jeg og på bør jeg vente med å teste igjen etter et par dager på grunn av at det kan væra for tidelig? Er ganske ny på dette så håper noen har hatt samme erfaring og kan evt hjelpe meg for å forstå bedre.♥️🫣

Endret av Pretty Princess
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan ingen si...de fleste får ikke festeblødning. Og du vet kanskje ikke om du hadde eggløsning.

Dette kan være eggløsning...eller bare hormonelle ubalanse 

Men mener du at du fikk lyserosa på papiret den 24 august? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mommyaka skrev (3 minutter siden):

Det kan ingen si...de fleste får ikke festeblødning. Og du vet kanskje ikke om du hadde eggløsning.

Dette kan være eggløsning...eller bare hormonelle ubalanse 

Men mener du at du fikk lyserosa på papiret den 24 august? 

Tusen takk for svar, men ja den 24 så fikk jeg lyserosa blod på papiret. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pretty Princess skrev (Akkurat nå):

Tusen takk for svar, men ja den 24 så fikk jeg lyserosa blod på papiret. 

Om det skulle vært der kan du ikke teste før om 4-6 dager

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mommyaka skrev (Akkurat nå):

Om det skulle vært der kan du ikke teste før om 4-6 dager

Ja oki da vet jeg litt mer☺️takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pretty Princess skrev (21 minutter siden):

Jeg tok ut p-staven min den 6.08 og har hatt sex med samboeren min i de siste ukene på grunn av at vi prøver å få barn.før jeg tok ut p-staven så hadde jeg mensen fra 29.07-5.08. 

Men den 11.08 til 17.08 fikk jeg små kramper i magen som minnet om mensen smarter, disse smertene gikk over den 17.Når jeg skulle på toalettet den 24 så fikk jeg litt lyserosa «utflod» på papiret eller noe form for det, og det varte kun to ganger jeg satt på do så gikk det over. Har ingen sympotomer på noe som helst smerter eller mensen. 
så lurer jeg på om dette er festeblødninger? Jeg har og testet meg i dag den 25 for å se om det er posetiv test men jeg fikk negativ på dette. Så lurer jeg og på bør jeg vente med å teste igjen etter et par dager på grunn av at det kan væra for tidelig? Er ganske ny på dette så håper noen har hatt samme erfaring og kan evt hjelpe meg for å forstå bedre.♥️🫣

1- Kun 15% av alle svangerskap gir festeblødning. 

2 - Det er mye diskusjon i helsemiljøet om festeblødning i det hele er en Reel greie, eller om det faktisk bare er en vanlig tidlig svangerskapsblødning - som er mye vanligere at man opplever iløpet av de første ukene av et svangerskap. 

3 - Ingen her kan si noe om hva du opplever. 

4 - Ville ventet 4-5 dager til og testet igjen.

5 - Så tett på at du har sluttet på prevensjon, så kan syklus være ustabil og uregelmessig en stund. Man kan da oppleve småblødninger som ikke har noe betydning. 

Anonymkode: 1c9fb...af1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

1- Kun 15% av alle svangerskap gir festeblødning. 

2 - Det er mye diskusjon i helsemiljøet om festeblødning i det hele er en Reel greie, eller om det faktisk bare er en vanlig tidlig svangerskapsblødning - som er mye vanligere at man opplever iløpet av de første ukene av et svangerskap. 

3 - Ingen her kan si noe om hva du opplever. 

4 - Ville ventet 4-5 dager til og testet igjen.

5 - Så tett på at du har sluttet på prevensjon, så kan syklus være ustabil og uregelmessig en stund. Man kan da oppleve småblødninger som ikke har noe betydning. 

Tusen hjertelig takk for svar☺️

men ja da vet jeg litt mer og kan evt prøve å teste senere men du har nåkk rett i det med at syklusen kan vær ustabil ble bare litt bekymret🌸

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pretty Princess skrev (2 minutter siden):

Tusen hjertelig takk for svar☺️

men ja da vet jeg litt mer og kan evt prøve å teste senere men du har nåkk rett i det med at syklusen kan vær ustabil ble bare litt bekymret🌸

Lykke til 🌹🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Lykke til 🌹🤞

Tusen takk betyr mye! ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...