AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #1 Skrevet 25. august 2024 Er dette greit eller ikke greit? jeg er en mann på 37 som har vært i et forhold i ca 8 mnd med ei vidunderlig kvinne på 40 år. Hun sier hun har lyst til å dra på besøk til ekskjæresten sin, vi bor begge i Kristiansands området (ikke sambo) og ekskjæresten bor ved Stavern som blir ca 2 timer unna. Hva tenker du om dette? jeg synes det er pussig, er jeg rar? Jeg er ikke usikker på forholdet, men reagerer jo da jeg har følelser for henne.. Anonymkode: 69452...826 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #2 Skrevet 25. august 2024 Det hadde vært et ekstremt stort såkalt "rødt flagg" for min del. Anonymkode: e18e7...a19 12
Cornix Skrevet 25. august 2024 #3 Skrevet 25. august 2024 Synes ikke det er rart du stusser på det egentlig. Har de opprettholdt et godt vennskap, eller kom dette nokså spontant? Hva sier hun når du snakker med henne? 4
Anononyma Skrevet 25. august 2024 #4 Skrevet 25. august 2024 Jeg tenker at det hadde vært uaktuelt og ferdigsnakka. 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #5 Skrevet 25. august 2024 Spørs på omstendighetene, tenker jeg. Hvordan deres forhold endte, ekskjærestens livssituasjon, felles nettverk dem imellom, om du har møtt vedkommende etc. Men jeg hadde lurt litt jeg også. Ville i hvert fall reagert hvis en partner som planla noe slikt ikke viste forståelse for at jeg syntes det var pussig og spurte litt om bakgrunnen. Anonymkode: 81a50...7aa 5 2
Påkrevd Skrevet 25. august 2024 #6 Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er dette greit eller ikke greit? jeg er en mann på 37 som har vært i et forhold i ca 8 mnd med ei vidunderlig kvinne på 40 år. Hun sier hun har lyst til å dra på besøk til ekskjæresten sin, vi bor begge i Kristiansands området (ikke sambo) og ekskjæresten bor ved Stavern som blir ca 2 timer unna. Hva tenker du om dette? jeg synes det er pussig, er jeg rar? Jeg er ikke usikker på forholdet, men reagerer jo da jeg har følelser for henne.. Anonymkode: 69452...826 Det kommer litt an på grunnen til at hun skal dra. Hadde det vært en god grunn, f.eks ordne opp i felles eiendeler eller noe, så greit. Men om det er snakk om å bare ha lyst til å henge med fyren, så ville jeg jo reagert. 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #7 Skrevet 25. august 2024 Har hun snakket om denne exn før? Har du møtt han? Er de venner? Du bestemmer selv hva du er komfortabel med, så om de kun er venner, så trenger du ikke syns det er greit. Bet du det er en ex? Hva sier hun om du blir med? Hva er grunnen til møtet, er han syk? Anonymkode: 40947...793 3
miSs. Skrevet 25. august 2024 #8 Skrevet 25. august 2024 Nei fra meg. Hvis hun fortsatt har behov for å besøke eks kjæreste, hvorfor har hun da valgt å gå inn i et nytt forhold? 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #9 Skrevet 25. august 2024 Først må du be om å få den eksakte grunnen til at hun ville besøke exen! Er vel egentlig takk og farvel uansett forklaring . Min exmann prøvde å be meg om tillatelse om å få ha sex med exen bare en siste gang sånn at det unnagjort .. liksom Mange rare mennesker rundt omkring Anonymkode: d0398...609 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #10 Skrevet 25. august 2024 Det kommer veldig an på hva situasjonen rundt er. Min mann var sammen med sin eks i 8 år, fra de var veldig unge, og i perioder bodde de litt med svigers (mens de ventet på å flytte inn i leilighet), da moren til eksen døde for noen år siden besøkte han henne. Hun har ny mann og barn med ham. Det var rett og slett for å støtte i en vanskelig periode, fordi de hadde delt noe sammen. Det synes jeg er fint, og jeg respekterer mannen min for å gjøre det. Anonymkode: 0cdb8...57e 3 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #11 Skrevet 25. august 2024 Vet ikke hva kona tenker om det, men det er ikke sjelden jeg treffer min eks-kjæreste. Jeg besøker henne, og hun besøker meg. Vel, egentlig er det vel slik at jeg besøker min bror, og min bror besøker meg, og exen min er sammen med min bror, så da treffer jeg henne også..... Anonymkode: bd58f...d64 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #12 Skrevet 25. august 2024 Skal du være med? Det er fortsatt rart, da. Anonymkode: 57768...261
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #14 Skrevet 25. august 2024 Cornix skrev (46 minutter siden): Synes ikke det er rart du stusser på det egentlig. Har de opprettholdt et godt vennskap, eller kom dette nokså spontant? Hva sier hun når du snakker med henne? Det ble slutt for flere år siden, 2018 eller noe, han er nevnt mange ganger som venn. Anonymkode: 69452...826
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #15 Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Har hun snakket om denne exn før? Har du møtt han? Er de venner? Du bestemmer selv hva du er komfortabel med, så om de kun er venner, så trenger du ikke syns det er greit. Bet du det er en ex? Hva sier hun om du blir med? Hva er grunnen til møtet, er han syk? Anonymkode: 40947...793 Han er nevnt mange ganger. Hun sier de er venner, jeg synes det er ubehagelig og vurderer å avslutte forholdet egentlig. Anonymkode: 69452...826
Cornix Skrevet 25. august 2024 #16 Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det ble slutt for flere år siden, 2018 eller noe, han er nevnt mange ganger som venn. Anonymkode: 69452...826 Hm. Men de har ikke hatt behov for å møtes... Det hadde ikke vært helt greit for meg - jeg forstår ikke hensikten - kan de ikke videochatte eller ta en telefonsamtale. Hvorfor må de møtes? Hadde forstått det om de var veldig nære venner, bodde i samme by, hadde vært sammen lenge - da er det greit med en kaffe i byen. Men reise såpass avgårde for et treff... Nja, får noen dårlige vibber. Synes du skal ta en ordentlig prat med henne - hun bør kunne være helt åpen om dette - hadde aldri verden gjort partner utrygg på denne måten. 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #17 Skrevet 25. august 2024 Å møte eksen når man er i et nytt forhold er for meg ikke normalt. Veldig merkelig. Anonymkode: f3aa8...daa
citysaint Skrevet 25. august 2024 #19 Skrevet 25. august 2024 Såfremt eks-kjæresten ikke er i terminal fase med alvorlig sykdom, så er det ugreit. 2
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #20 Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Han er nevnt mange ganger. Hun sier de er venner, jeg synes det er ubehagelig og vurderer å avslutte forholdet egentlig. Anonymkode: 69452...826 Det må da gå an å ha en fornuftig samtale med henne om dette? Eller er du såpass lite interessert at du bare avslutter? Rart at hun ikke skjønner dette selv, og at dere må ha en sånn samtale, men det er forsøket verd om du har lyst til å satse på henne. Det er selvsagt helt forståelig at du ikke synes noe om et sånt vennskap. Anonymkode: a5128...36e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå