Gå til innhold

Billig- shampoo?

Tusseline

Anbefalte innlegg

Hei dere!

Sliter litt med pengeforbruket om dagen.. ;-)

Hva er den beste "billig-shampooen" som fås på super'n?

Svar mottas med takk, utenom Define! :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg liker godt den der shampoen som er i de mørkegule, litt høye flaskene..jeg kommer bare ikke på hva de heter dah-

:o

Vivality, kan det være det?Hmm

Også synes jeg at Herbal Essence er ok.

:roll:

Også Define er OK de også

Iallefall, det er min mening

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minnie Emmerdale

Wella og Loreal Elseve er vel blant de bedre. Har ikke brukt butikkshampoo på år og dag. Men jeg ville satset på Wella. Styr hvertfall unna Define som må være noe av det verste som finnes på markedet.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Minnie Emmerdale
Hva er det som er så ille med Define?

Gjør ett raskt søk så finner du flere tråder om merket Define. De aller fleste her inne er enige om at det er en elendig shampoo.

Milla

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har hatt store problemer med Herbal Essence, hodebunnen klør som bare fy etter å ha brukt den.

Når jeg ikke bruker frisørshampo tyr jeg til Naturelle, Natusan PH 5.5 eller Wella.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Bruker å bytte sjampo stadig vekk jeg, men merker lite forskjell. Bare at av noen klør jeg. Av og til begynner jeg å klø etter lengre tids bruk av et merke, så da bytter jeg igjen.

Hvilke merker du vil klø av, eller ikke føle deg fornøyd med, det er det igrunn bare prøving som kan vise... Om du normalt sett reagerer med kløe, kanskje velge noe uten mye parfyme. Men her vil du bare oppleve at noen anbefaler det andre ikke anbefaler. Selv klør jeg av Wella, og i det siste også av Herbal, så for tiden bruker jeg Define, og har ingen problemer med det, selv om "alle andre" tydeligvis hater den. Bytter nok igjen når jeg blir lei av lukta, eller ser en morsom reklame :)

Rent blir vel håret uansett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan kjøpe en litt billiger på frisør og.Da kan du ta Osmose fra Loreal,Lifetex og Kerastase.Du har de her mye lengre enn de fra super`n.Og de er ikke så veldig dyre.Du kan jo gå på en salong og høre,husker ikke priser på de.Kerastase er litt dyrere enn de to andre. :-? Klem fra c :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Dersom du kan bruke litt mer enn sjampoene på super'n så finnes det en "frisørsjampo" fra Finn & Gunnar som ikke er så dyr. Det er en frisørsjampo, men den selges på parfymerier. Her jeg bor har de den på Parfymelle og prisen er 89 kr for ei flaske med 500 ml.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...ser du har fått mange svar, men ville bare legge til at helsekosten også har gode sjampoer (litt dyrere enn dagligvare), for eksempel en olivensjampo fra Allison of Denmark som er super for tørt hår og lukter ganske godt (uten "syntetisk" duft). Ellers finnes det der et merke som heter Urtekram og de fører sjampoer uten kjemiske konserveringsmidler eller andre gufne stoffer (best i test om helse- og miljøvennlige sjampoer).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er plaget med eksem i hodebunnen og bruker babyshampo fra Natusan. Ellers bruker jeg Neutrogena eller hva den heter :) Balsam stjeler jeg fra kjæresten, men kan kun bruke den i tuppene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...