AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #1 Skrevet 25. august 2024 Hei jeg vurderer å ha afterski bursdag ute til vinteren. Noen som har hatt/vært på ett sånt tema og har noen gode forslag til mat jeg kan servere? Må være noe som er litt enkelt, så ikke jeg bruker for mye tid på det når gjestene er her. Takk! Anonymkode: 6263a...f6e
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #2 Skrevet 26. august 2024 Jeg hadde laget til diverse småretter / koldtbord på forhånd, som stort sett kan serveres kaldt. Spekemat, lefserull, melonbiter, kanapeer, potetsalat etc - og kanskje noe lett grillmat som kan varmes kjapt. Stor punsjbolle og diskokule. Høres gøy ut 😊 Anonymkode: dbfcf...aad
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #3 Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (På 26.8.2024 den 19.09): Jeg hadde laget til diverse småretter / koldtbord på forhånd, som stort sett kan serveres kaldt. Spekemat, lefserull, melonbiter, kanapeer, potetsalat etc - og kanskje noe lett grillmat som kan varmes kjapt. Stor punsjbolle og diskokule. Høres gøy ut 😊 Anonymkode: dbfcf...aad Høres ikke så fristende ut ute i kulda på vinteren? Jeg foreslår suppe med godt brød til! Noe som varmer skikkelig i kroppen. Anonymkode: 9a2fc...f61
AnonymBruker Skrevet 28. august 2024 #4 Skrevet 28. august 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Høres ikke så fristende ut ute i kulda på vinteren? Jeg foreslår suppe med godt brød til! Noe som varmer skikkelig i kroppen. Anonymkode: 9a2fc...f61 Åja, ser nå hun skriver ute - beklager 😂 Når jeg har vært på afterski har vi alltid vært inne i et lokale 😊 utendørs hadde jeg tenkt bål og bålpanne, enig - kanskje suppe eller noe i gryta over bålet, grillmat 😊 Anonymkode: dbfcf...aad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå