Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 Populært innlegg #1 Skrevet 25. august 2024 Er fryktelig lei meg, forbanna og ekstremt skuffa. Skal prøve å fatte meg i korthet. Vi har 2 barn under 3år. Jeg hadde en ekstremt tung graviditet og har en begynnende barselsdepresjon, og babyen våkner fortsatt 15 ganger hver natt. Jeg ammer, og babyen ammes konstant, eller jeg sover sittende med babyen pga den er urolig. Eldste barnet er i trassalder og krever sitt. Jeg er utslitt, helt på felgen og føler at familien er i oppløsning omtrent. Seinest i går sa jeg at jeg føler barna hadde hatt det bedre med en annen mamma enn meg, for jeg strekker ikke til med så lite søvn. Det er nå snart 9 måneder siden jeg sov greit på natta. Vi har knapt hatt sex etter fødsel, fordi jeg ikke har lyst eller orker oppi alt det her. Mannen har null tålmodighet for eldste og kjefter og smeller, og det er meg begge barna vil ha til enhver tid. Hvis jeg prøver å gå på do alene, går han på snart 3år i oppløsning og oppfører seg som at jeg skal reise på seks uker ferie uten han, så det er enklere å bare ta han med. Samme i dusjen, eller på butikken, eller kun i 2.etasje for å hente en bleie. Jeg blir fotfulgt av noen 24t i døgnet. Greit nok. Så til saken: I natt da mannen kom å la seg i ett-tiden hadde jeg sovna etter en runde med amming, og han har bestemt seg for å ha sex. Jeg blir irritert for å bli vekka, desperat etter søvn. Sier tydelig «vekker du meg virkelig midt på natta når du vet jeg trenger den søvnen jeg kan få??». Han ignorerer meg og trenger seg på. Jeg blir helt stiv, fly forbanna og han fortsetter. Har sex med meg mens jeg ligger med ryggen til, helt låst. Jeg er så stiv i kroppen at han ikke får hendene mellom låra mine engang. Det er helt tydelig at jeg ikke vil, selv om jeg ikke sier stopp. Han gjør seg ferdig. Babyen våkner igjen, jeg ammer og gråter. Mannen sier «unnskyld, det skal ikke skje igjen», og sovner. Idag har vi knapt snakka til hverandre. Er dette greit av en ektemann?? Må jeg som kone godta dette siden vi ikke har hatt sex mer enn én gang siste halvåret? Anonymkode: 43258...d66 1 72
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 25. august 2024 Faen jeg blir kvalm... han vet han gjorde noe galt, han sa til og med unnskyld så han vet han forgrep seg på deg. Ja det er overgrep, selv om det er partneren din.. Anonymkode: 6ad44...85d 74 5 43
Gjest ZarahSweet Skrevet 25. august 2024 #3 Skrevet 25. august 2024 Det kalles voldtekt. Det er ALDRI greit. Hadde øyeblikkelig kastet han ut og forberedt skilsmisse.
Populært innlegg tussi84 Skrevet 25. august 2024 Populært innlegg #4 Skrevet 25. august 2024 Voldtekt er dette. Du skai forlate han og ta med barna! 34 2 22
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 Populært innlegg #5 Skrevet 25. august 2024 Nei, det er faktisk voldtekt. Bare du kan avgjøre hva du gjør med det. Jeg hadde nok pakket og reist. Mest sannsynlig vil du bedre takle denne perioden uten mannen. Anonymkode: dc450...413 34 2 18
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #6 Skrevet 25. august 2024 Det der gjorde min eks flere ganger mot meg når jeg sov. Det var hans rett til å ha sex av meg. Anonymkode: cb261...78d 1 10 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #7 Skrevet 25. august 2024 Jeg ble helt kvalm av å lese dette. For en forferdelig situasjonen. Hva feiler det denne mannen? Du har blitt tvinge til sex mot din vilje. og det du skriver om resten av familielivet er ikke bra det heller. Du får det lettere alene. Anonymkode: 29aa1...ddb 19 4 15
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #8 Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Er fryktelig lei meg, forbanna og ekstremt skuffa. Skal prøve å fatte meg i korthet. Vi har 2 barn under 3år. Jeg hadde en ekstremt tung graviditet og har en begynnende barselsdepresjon, og babyen våkner fortsatt 15 ganger hver natt. Jeg ammer, og babyen ammes konstant, eller jeg sover sittende med babyen pga den er urolig. Eldste barnet er i trassalder og krever sitt. Jeg er utslitt, helt på felgen og føler at familien er i oppløsning omtrent. Seinest i går sa jeg at jeg føler barna hadde hatt det bedre med en annen mamma enn meg, for jeg strekker ikke til med så lite søvn. Det er nå snart 9 måneder siden jeg sov greit på natta. Vi har knapt hatt sex etter fødsel, fordi jeg ikke har lyst eller orker oppi alt det her. Mannen har null tålmodighet for eldste og kjefter og smeller, og det er meg begge barna vil ha til enhver tid. Hvis jeg prøver å gå på do alene, går han på snart 3år i oppløsning og oppfører seg som at jeg skal reise på seks uker ferie uten han, så det er enklere å bare ta han med. Samme i dusjen, eller på butikken, eller kun i 2.etasje for å hente en bleie. Jeg blir fotfulgt av noen 24t i døgnet. Greit nok. Så til saken: I natt da mannen kom å la seg i ett-tiden hadde jeg sovna etter en runde med amming, og han har bestemt seg for å ha sex. Jeg blir irritert for å bli vekka, desperat etter søvn. Sier tydelig «vekker du meg virkelig midt på natta når du vet jeg trenger den søvnen jeg kan få??». Han ignorerer meg og trenger seg på. Jeg blir helt stiv, fly forbanna og han fortsetter. Har sex med meg mens jeg ligger med ryggen til, helt låst. Jeg er så stiv i kroppen at han ikke får hendene mellom låra mine engang. Det er helt tydelig at jeg ikke vil, selv om jeg ikke sier stopp. Han gjør seg ferdig. Babyen våkner igjen, jeg ammer og gråter. Mannen sier «unnskyld, det skal ikke skje igjen», og sovner. Idag har vi knapt snakka til hverandre. Er dette greit av en ektemann?? Må jeg som kone godta dette siden vi ikke har hatt sex mer enn én gang siste halvåret? Anonymkode: 43258...d66 Jeg har valgt å delamme, kanskje det kan være noe for deg? For nå bør du faktisk bli alene med disse barna. Hadde jeg vært deg så hadde jeg reist til krisesenter. Du ble faktisk voldtatt av samboeren din. Anonymkode: 5c64d...1ff 28 4 11
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #9 Skrevet 25. august 2024 Anmeld han til politiet. Det er straffbart å voldta. Anonymkode: 3b344...ed9 22 1 12
Anonymbruker*** Skrevet 25. august 2024 #10 Skrevet 25. august 2024 Det er mye man kan tilgi og bearbeide i et parforhold, men overgrep er i mine øyne totalt utilgivelig. Denne mannen burde ikke dele hus med mennesker som er svakere enn han. 25 15
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #11 Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Anmeld han til politiet. Det er straffbart å voldta. Anonymkode: 3b344...ed9 Du skjønner at ts helt sikkert ikke kommer til å gjøre det, og det er forståelig, men hun burde dra fra ham. Han hverken støtter eller bryr seg om hennes fysiske eller mentale helse. Anonymkode: 6ad44...85d 11 1 6
Gjest Hoia Skrevet 25. august 2024 #12 Skrevet 25. august 2024 (endret) Det er faktisk grunn til å ta kontakt med noen på et hjelpesenter. Komme deg unna ham. Er han sånn i din mest stressende situasjon i livet, vet du at du ikke kan stole på ham noen gang. Han har voldtatt deg. Du har selv ansvar for å bearbeide det, ikke bli værende hos en sånn mann, han kan ikke hjelpe deg med det. Også for dine barns skyld. Dette er faktisk eneste gangen, dette og vold, jeg tenker det er helt greit å anmelde, forlate, diverse. Du kan ikke bli i det der. Endret 25. august 2024 av Hoia
Kmff20 Skrevet 25. august 2024 #13 Skrevet 25. august 2024 Du fortjener bedre❤️ dette er ikke greit! Det er ikke greit! Det er voldtekt, selv om det er samboer. Håper du har mange gode å støtte deg på. Ta med barna å dra. Flytt inn med familie, krisesenter, venner. Dette kan du ikke bli i. 13 3 3
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 Populært innlegg #14 Skrevet 25. august 2024 Du ble voldtatt. Ikke at det betyr noe, men for ordens skyld: Jeg er mann selv, og dette er ikke noe "vi menn" ikke forstår at er en voldtekt eller oppfatter annerledes eller noe sånt jævla piss. Han voldtok deg, det er ingen tvil om det, og han hverken kan eller skal unnskyldes med noe som helst. Kom deg unna, søk hjelp og støtte og anmeld ham. Håper det går så lite jævlig det kan med deg, og alt godt til deg. Anonymkode: 24a5f...8bb 42 15 15
Bombasi Skrevet 25. august 2024 #15 Skrevet 25. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Er dette greit av en ektemann?? Må jeg som kone godta dette siden vi ikke har hatt sex mer enn én gang siste halvåret? Anonymkode: 43258...d66 Dette er overhodet ikke greit. Og det er noe du overhodet ikke skal godta. Og han skjønte absolutt hva han gjorde og at det ikke var greit. Hvordan du håndterer dette må du kjenne på selv. Du er din fulle rett til å håndtere dette akkurat slik du ønsker - uten å ta hensyn til mannen. Sett deg selv foran alt. Endret 25. august 2024 av Bombasi 10 3 8
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #17 Skrevet 25. august 2024 Voldtekt. Ikke noe hva, om eller men. Hilsen mann. Anonymkode: fca5b...82c 10 7 10
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #18 Skrevet 25. august 2024 Du ble voldtatt. Kom deg for guds skyld bort fra denne mannen ts! Anonymkode: 29a8d...dd9 8 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #19 Skrevet 25. august 2024 Kroppen din ble stiv, du klarte ikke si mer da han likevel fortsatte. Selvsagt er dette det groveste tillitsbruddet du kan bli utsatt for… Han overgrep seg på deg og ignorerte dine grenser da du sa ifra. Dette var ikke sex, dette var et overgrep. Du har nok ikke mye å gå på, men for din egen mentale helse vil jeg anbefale deg sterkt å kontakte krisesenter og fortelle det du skrev her. Eller legevakt. Anonymkode: 60d66...d67 9 6 6
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #20 Skrevet 25. august 2024 Begynte faktisk å gråte av dette innlegget. Vet så godt hvordan livet er med baby + et eldre barn. Man føler at alle skal ha noe av deg hele tiden og at kroppen din kun eksisterer for andres «bruk». Dette er selvfølgelig ok for barna som trenger Mamman sin. Men når da mannen din også trenger seg på og behandler deg som at du er «fritt vilt» sier det mye om han. Dette er dessverre ikke unikt! Skjedde med meg også i barseltiden. Anonymkode: 44471...2a9 6 24 2
Anbefalte innlegg