AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #1 Skrevet 25. august 2024 Noen som har erfaring med sekk til barn i barnehage, er snakk om storebarnsavdeling. Jeg tenker enten urban mini på 10 liter eller classic mini på 12 liter? Hva er deres erfaringer? Er feks. begge store nok og begge gode å bære? Anonymkode: 0e09f...0dc
Anonymbk Skrevet 25. august 2024 #2 Skrevet 25. august 2024 Vi har fra Beckmann og er veldig fornøyd. Vi valgte den pga godt regntrekk, og god polstring.
Anonym6789 Skrevet 25. august 2024 #3 Skrevet 25. august 2024 Vi har urban mini og er fornøyd, men det eneste den brukes til er å frakte klær, matboks og frukt. De bruker den ikke på tur, da de voksne har med lunsj
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #4 Skrevet 25. august 2024 Anonymbk skrev (1 time siden): Vi har fra Beckmann og er veldig fornøyd. Vi valgte den pga godt regntrekk, og god polstring. Hvilken av de har dere? Anonymkode: 0e09f...0dc
Anonymbk Skrevet 25. august 2024 #5 Skrevet 25. august 2024 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvilken av de har dere? Anonymkode: 0e09f...0dc Vi har to ulike, denne er en av de😊Ser jeg ikke skrev noe om det over; men de bruker den til matboks og flaske. Opplever at det er tilstrekkelig med plass til det de måtte ha behov for. I tillegg til matboks og flaske, vil det være plass til en termos (barnetermos) i sekken, dersom det skulle være behov. Endret 25. august 2024 av Anonymbk 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #6 Skrevet 26. august 2024 Vi har 10L til vår på småbarnsavdeling. De har jo ikke med sekk på tur så det er bare fordi hun synes det er gøy med egen sekk til og fra barnehagen. Den er ganske liten så jeg ville nok kjøpt 12L til storebarnsavdeling om jeg skulle kjøpt ny, så den holder hele storebarnsperioden. Anonymkode: b4024...f07
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #7 Skrevet 26. august 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Vi har 10L til vår på småbarnsavdeling. De har jo ikke med sekk på tur så det er bare fordi hun synes det er gøy med egen sekk til og fra barnehagen. Den er ganske liten så jeg ville nok kjøpt 12L til storebarnsavdeling om jeg skulle kjøpt ny, så den holder hele storebarnsperioden. Anonymkode: b4024...f07 Selv om de ikke skal bruke den på tur på storebarnsavdeling heller? Anonymkode: 0e09f...0dc
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #8 Skrevet 26. august 2024 8 hours ago, AnonymBruker said: Selv om de ikke skal bruke den på tur på storebarnsavdeling heller? Anonymkode: 0e09f...0dc Hm ja tror faktisk det. Den er såpass liten at den er lite praktisk så om jeg skulle kjøpt ny sekk og barnet var 3+ ville jeg kjøpt 12L så den kan holde litt lenger Plutselig trenger 5-åringen en sekk til noe om det er tur med barnehagen eller på fritiden Anonymkode: b4024...f07 1
AnonymBruker Skrevet 26. august 2024 #9 Skrevet 26. august 2024 Just now, AnonymBruker said: Hm ja tror faktisk det. Den er såpass liten at den er lite praktisk så om jeg skulle kjøpt ny sekk og barnet var 3+ ville jeg kjøpt 12L så den kan holde litt lenger Plutselig trenger 5-åringen en sekk til noe om det er tur med barnehagen eller på fritiden Anonymkode: b4024...f07 Kan legge til at mitt barn er heller stor for alderen har man et veldig lite barn så må jo det tas med i beregningen. Kanskje ta med barnet i butikken og prøv de to størrelsene hvis barnet er veldig liten. Anonymkode: b4024...f07
AnonymBruker Skrevet 27. august 2024 #10 Skrevet 27. august 2024 https://www.getinspired.no/barn/tilbehor/ryggsekker/bergans-lilletind-12l-be-3280-spaceblue?gad_source=1&gclid=CjwKCAjw8rW2BhAgEiwAoRO5rNhFqqwitDfLHd_iDFWvLyp3eGj7XfuUmwftLsZU2BFt_apztWd8DRoCQjsQAvD_BwE Dette er også en kjempegod sekk til barnehage. Denne hadde min gutt. Ellers er begge de du nevner gode barnehagesekker, men jeg ville nok valgt Classic mini, siden den er litt større , bedre belte, og kan brukes litt lenger 😊. Men i Urban har du god nok plass til drikkeflaske, og matboks, hvis det bare er det du trenger 😊. Anonymkode: b90b0...cce
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå