AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #1 Skrevet 25. august 2024 Ja, overskriften sier alt, men dette er da mitt forhold. Om jeg virkelig lytter, og bekrefter alle hennes greier, gjør akkurat som hun vil, og ikke glemmer ting osv, så kan det hende at vi kanskje har sex. Det er da om hun har lyst, føler for det, alt er på stell, hun ikke må sove eller tidlig opp osv. Jeg er jo et helt vanlig menneske som til og med har egne «dumme meninger og utsagn» , så vi har da sex ca hverandre måned, 6 ganger i åeet kanskje? Hun sier det er normalt opplegg når man er i jobb, har barn osv, men jeg har lest at sunne nære forhold har sex ca en gang per uke??! Vet ikke hva jeg vil, men er bare frustrert! Anonymkode: d327e...77b 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #3 Skrevet 25. august 2024 Hahaha… nei. Sex er ikke en belønning, og fraværet av sex er ikke en straff (med unntak av bdsm?). Anonymkode: ab7c3...492 5 4
Cornix Skrevet 25. august 2024 #4 Skrevet 25. august 2024 Har ingen mann. Men om jeg hadde det så nei - man har sex fordi man synes det er deilig å være intime og lekne sammen. 1 2 2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #5 Skrevet 25. august 2024 Haha nei, menn derimot har gjort det med meg. Sikkert for å ha kontrollen. Anonymkode: 10840...c3a
Trolltunge Skrevet 25. august 2024 #6 Skrevet 25. august 2024 (endret) Nei, men jeg hadde selvfølgelig mister lysta på ham om han ikke hadde respekt for meg til å lytte når jeg prater og til å bry seg om mine ønsker og behov. Jeg ville selvfølgelig ikke vært sammen med noen som ikke gjorde det. Sexlyst hadde forsvunnet først ja. Er imidlertid temmelig sikker på at jeg ikke krever mer ører og omtanke fra ham enn han også krever/trenger og får andre veien også, for han et en temmelig intens og krevende fyr. Hadde vært interessant å høre fra din fru. Å gjøre "alt hun ønsker og lytte til henne" kan være alt fra at hun er urimelig til at du ikke tar din del av ansvaret og ikke er en ok partner generelt. Selvinnsikt er vanskelig for de fleste. At hun skal ha lyst før dere har sex bør forsåvidt også være en selvfølge. Selvfølgelig skal ingen ha sex når de ikke har lyst. Vi har begge glede av vårt sexliv, men så er vi også begge opptatt av å være gode partnere for hverandre generelt også. Har ikke noe grums som ødelegger lysta. Endret 25. august 2024 av Trolltunge 6 11
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #7 Skrevet 25. august 2024 Jeg elsker sex. Null logikk i å straffe meg selv om jeg synes kjæresten er teit innimellom 🤷🏻♀️🤭 Han skal utnyttes hovedsakelig hver gang vi treffes og hver natt vi er sammen. Og morgensex👀 Anonymkode: 0d089...60d 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #8 Skrevet 25. august 2024 Jeg er trådstarter og basert på samtaler med kvinnelige kollegaer, venner osv er jeg minimum på gjennomsnittet. Jeg er ikke flink til å lage mat, men alle andre ting er jeg god på, og da også veldig flink og engasjert med barna. Jeg vasker, bretter og legger inn klær. Jeg holder styr på avtaler ift skole, kjører til idrett, holder styr på alt av økonomi/regninger. Jeg kjøper gjerne klær til barna, også høytider. Jeg prioriterer familie fremfor en tur på byen/ venner osv. Jeg tar også med barn og barnas venner på opplevelser type badeland, parker osv. Jeg holder huset vårt i bra stand, og passer på begge bilene. Som sagt, det jeg vet jeg er dårlig er mat. Ikke det st jeg ikke lager middag for det gjør jeg minst en gang i uken, men det blir gjerne enkel mat. Det skjer jo også at det er hele uker der hun ikke lager middag også, pga jobb, trening osv Jeg føler egentlig at jeg er flink selv om jeg sikkert kunne gjort mer. Problemet slik jeg ser det er hennes enormt høye krav og forventninger til alt + hennes utrolig lave egne energi. Nei, hun er ikke syk, men hun blir så sliten av å jobb 5 dager i uken. Men det gjør jeg også med en mer fysisk krevende jobb en henne? Jada, forstår at kvinner trenger overskudd for å ha lyst på sex, men om man ikke kan holde et slag minimum en gang så er det kanskje ikke et holdbart forhold? Jeg synes jeg fortjener å ha et sexliv uten å oppleve at det nærmest er en belønning når hun finner det for godt. Anonymkode: d327e...77b 5 1
BobbySocks Skrevet 25. august 2024 #9 Skrevet 25. august 2024 Du vet at du kan ta ansvar for dit eget liv? 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #10 Skrevet 25. august 2024 Ja, men da må jeg få fra henne. Hun kommer ikke til å forandre seg. Vi har snakket om dette «hundre ganger» Anonymkode: d327e...77b 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #11 Skrevet 25. august 2024 Selvfølgelig ikke. Anonymkode: f64d3...80a 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #12 Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er trådstarter og basert på samtaler med kvinnelige kollegaer, venner osv er jeg minimum på gjennomsnittet. Jeg er ikke flink til å lage mat, men alle andre ting er jeg god på, og da også veldig flink og engasjert med barna. Jeg vasker, bretter og legger inn klær. Jeg holder styr på avtaler ift skole, kjører til idrett, holder styr på alt av økonomi/regninger. Jeg kjøper gjerne klær til barna, også høytider. Jeg prioriterer familie fremfor en tur på byen/ venner osv. Jeg tar også med barn og barnas venner på opplevelser type badeland, parker osv. Jeg holder huset vårt i bra stand, og passer på begge bilene. Som sagt, det jeg vet jeg er dårlig er mat. Ikke det st jeg ikke lager middag for det gjør jeg minst en gang i uken, men det blir gjerne enkel mat. Det skjer jo også at det er hele uker der hun ikke lager middag også, pga jobb, trening osv Jeg føler egentlig at jeg er flink selv om jeg sikkert kunne gjort mer. Problemet slik jeg ser det er hennes enormt høye krav og forventninger til alt + hennes utrolig lave egne energi. Nei, hun er ikke syk, men hun blir så sliten av å jobb 5 dager i uken. Men det gjør jeg også med en mer fysisk krevende jobb en henne? Jada, forstår at kvinner trenger overskudd for å ha lyst på sex, men om man ikke kan holde et slag minimum en gang så er det kanskje ikke et holdbart forhold? Jeg synes jeg fortjener å ha et sexliv uten å oppleve at det nærmest er en belønning når hun finner det for godt. Anonymkode: d327e...77b Problemet her er at ingen har rett til å ha en godt og adekvat sexliv, men alle har lov til p ikke bli i et forhold. Akkurat som at man ikke bør ha sex om man ikke føler for det.. Anonymkode: 04654...56a 3 5
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #14 Skrevet 25. august 2024 Jeg drister meg til å svare ja. Men ikke som belønning for å støvuge og lage middag, det kan jeg fint ordne selv. Men for å få meg til å føle meg elsket, attraktiv, ønsket og begjært. Små drypp av flørt tidligere på dagen, litt intern humor, en omtenksom handling - de tingene fører oftere til sex her i heimen Se meg, er nok stikkordet for meg. Anonymkode: d48a9...e07 11 1 6
OffTheBlock Skrevet 25. august 2024 #16 Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Ja, overskriften sier alt, men dette er da mitt forhold. Om jeg virkelig lytter, og bekrefter alle hennes greier, gjør akkurat som hun vil, og ikke glemmer ting osv, så kan det hende at vi kanskje har sex. Det er da om hun har lyst, føler for det, alt er på stell, hun ikke må sove eller tidlig opp osv. Jeg er jo et helt vanlig menneske som til og med har egne «dumme meninger og utsagn» , så vi har da sex ca hverandre måned, 6 ganger i åeet kanskje? Hun sier det er normalt opplegg når man er i jobb, har barn osv, men jeg har lest at sunne nære forhold har sex ca en gang per uke??! Vet ikke hva jeg vil, men er bare frustrert! Anonymkode: d327e...77b Kunne ikke falt meg inn. MEN, jeg blir jo langt mer tent når mannen har en superdag hvor han virkelig ser meg, og gjør dagen min enklere og bedre. Når han på magisk vis greier å holde stressnivået mitt nede har jeg masse overskudd til kvelden - det overskuddet går jo gjerne til sex. Hadde jeg vært deg ville jeg spurt henne om hun greier å identifisere situasjoner eller handlinger som har gjort at hun tenner, og prøve å gjøre mer av det. Kanskje er hun mer typen som trenger å være i en viss sinnsstemning eller ha overskuddsenergi, men det må du finne ut av. Kanskje har ikke lysten hennes noe med deg å gjøre i det hele tatt. Rimelig sikker på at det ikke er noe straffe-dynamikk inne i bildet... 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #17 Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ja, overskriften sier alt, men dette er da mitt forhold. Om jeg virkelig lytter, og bekrefter alle hennes greier, gjør akkurat som hun vil, og ikke glemmer ting osv, så kan det hende at vi kanskje har sex. Det er da om hun har lyst, føler for det, alt er på stell, hun ikke må sove eller tidlig opp osv. Jeg er jo et helt vanlig menneske som til og med har egne «dumme meninger og utsagn» , så vi har da sex ca hverandre måned, 6 ganger i åeet kanskje? Hun sier det er normalt opplegg når man er i jobb, har barn osv, men jeg har lest at sunne nære forhold har sex ca en gang per uke??! Vet ikke hva jeg vil, men er bare frustrert! Anonymkode: d327e...77b Har 3 barn på 1-6 år, begge jobber fulltid. Har sex ca 4 ganger i uka til tross for krangel eller dårlig stemning. Anonymkode: 2fd81...bd3 2 3 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #18 Skrevet 25. august 2024 Tja, ikke direkte MEN når jeg har en mann som bidrar på eget initiativ med hus og hjem, og som får meg til å føle meg bra, så er jeg selvsagt mer på tilbudssiden på hva sexen inneholder enn om jeg er utslitt fysisk og psykisk. Vi har sex hver dag, men skal jeg ha energi til å initiere noe mer enn en kjappis må jeg innimellom ha overskudd til timesvis med lek. Anonymkode: 47f98...308 4
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #19 Skrevet 25. august 2024 Det høres mest ut som at dere har kommet inn i et negativt mønster der hun har mistet lysten på sex med deg som et resultat av negative følelser...? Har dere prøvd parterapi? Hun må få lyst på deg igjen, og da må nok dynamikken mellom dere endres. De færreste kvinner er fornøyd med sex noen ganger i året, så sannsynligvis ligger det noe mer bak hennes manglende sexlyst. Det er ihvertfall hva jeg tenker.... Anonymkode: 77b5d...e69 1 3
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #20 Skrevet 25. august 2024 Eksen var så åpenbart sånn. Og det er ikke akkurat noe gøy med sex lenger om man merker det blir brukt som en form for belønning, fikk helt avsmak på henne da. Anonymkode: b258a...b24 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå