Gå til innhold

Hvilket rusmiddel går han på

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lenge hatt mistanke om at det som er min kjæreste/eks, ruser seg når han er ute. Noe han er hver eneste helg og i hele sommer. Flere forteller meg at han: satt med rykninger/ticks i ansiktet og sleiket seg unormalt mye rundt munnen. Taleflom og overdeler det meste. Er totalt uerfaren med rusmidler. Hvilket rusmiddel kan dette være?

Anonymkode: 2c8dd...955

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kokain? 

Anonymkode: 16aa8...db2

• Nyttig 1
Skrevet

Kokain. Kan føre med seg pratsomhet og rastløshet. Noen får også en følelse av å være fysisk sterke og ha stor mental kapasitet 

Anonymkode: 8af20...226

• Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har lenge hatt mistanke om at det som er min kjæreste/eks, ruser seg når han er ute. Noe han er hver eneste helg og i hele sommer. Flere forteller meg at han: satt med rykninger/ticks i ansiktet og sleiket seg unormalt mye rundt munnen. Taleflom og overdeler det meste. Er totalt uerfaren med rusmidler. Hvilket rusmiddel kan dette være?

Ritalin?

Anonymkode: fbfe5...130

Skrevet

Mdma muligens

Anonymkode: 74176...97b

• Nyttig 1
Skrevet

Hver helg? Kola. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Amfetamin

Anonymkode: da23c...337

• Liker 2
Skrevet

Alkohol

Kokain

Amfetamin

Mdma

Blanding av disse 

Anonymkode: 71c3b...08a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Amfetamin (unormal kjevektivitet - som eksempel å slikke seg mye rundt munnen er et av de klassiske tegnene på amfetaminbruk)

Anonymkode: 50bef...c0e

• Liker 3
  • Nyttig 4
Skrevet

Kan være så mangt. Mdma og amfetamin fører begge til anstrengelser i kjeven. Syns det høres ut som en av dem. 

Men det mest vanlige er vel kokain og mdma.

Anonymkode: b5f30...e76

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Amfetamin (unormal kjevektivitet - som eksempel å slikke seg mye rundt munnen er et av de klassiske tegnene på amfetaminbruk)

Anonymkode: 50bef...c0e

Jeg har sett dette ved kokainbruk også. Spesielt om den som er rusa forsøker å skjule at de har tatt noe, overanstrengelse for å se nykter ut. 

Anonymkode: 16aa8...db2

Skrevet

Tenker kokain dersom han ikke er så ekstrem at han også er på amfetaminkjøret. Dessverre er det mange menn som bruker kokain da det drar damer pga økt selvtillit.

Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Ritalin?

Vil utvide til å si ADHD-medisin generelt, fins flere enn Ritalin. 

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor bryr du deg om hva en eks inntar? 

Anonymkode: 2668c...a8c

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, dette lurte jeg også på, men hun skriver jo kjæreste/eks, så de har kanskje et av-og-på-forhold?

Anonymkode: 63175...48d

Skrevet
Majer skrev (42 minutter siden):

Tenker kokain dersom han ikke er så ekstrem at han også er på amfetaminkjøret. Dessverre er det mange menn som bruker kokain da det drar damer pga økt selvtillit.

Er det mer ekstremt med amfetamin enn med kokain?🤔

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, dette lurte jeg også på, men hun skriver jo kjæreste/eks, så de har kanskje et av-og-på-forhold?

Anonymkode: 63175...48d

Er det virkelig relevant? Det er gode grunner til at jeg velger å ikke utdype flere detaljer. Og ja, da kan jeg si, at om det kun var en eks, da er det ikke lengre min sak.

Setter veldig stor pris på innspill dere alle har gitt.

Det blir flere og flere bevis på at jeg har vært totalt blind for dette, og trodd på hver eneste løgn jeg er blitt serverer i mange år nå. Med store konsekvenser. 

• Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Hva om hun hadde skrevet venn? Hva så? Om de fortsatt befinner seg i samme omgangskrets? Kanskje han har barn? 

Spørsmålet er mer hvorfor DU bryr deg om hvorfor noen stiller et spørsmål, hva er din intensjon med å stille det?

• Liker 1
Skrevet

Spørsmålet er vel heller hvorfor gidder du å bruke tid på en som tydeligvis ikke bruker tiden sin på deg?

Anonymkode: 369c4...b30

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...