AnonymBruker Skrevet 25. august #1 Del Skrevet 25. august Slik jeg forstår det så har spl på sykehus noe dårligere grunnlønn, men bedre tillegg. Spl i kommunen har bedre grunnlønn, men lavere tillegg? Pluss de har ikke nattevaktstillegg da de har egne nattevakter. Så hva lønner seg? Anonymkode: c83c9...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #2 Del Skrevet 25. august Jeg har bedre lønn i helseforetaket enn i kommunen. Spesialsykepleier med maks ansiennitet. Anonymkode: 4e38f...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #3 Del Skrevet 25. august Jeg hadde 580.000 i kommunen, byttet til sykehus og gikk ned til 550.000. Utbetalingen pr mnd er så og si helt lik nå som da Anonymkode: f8526...b57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. august #4 Del Skrevet 25. august AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg hadde 580.000 i kommunen, byttet til sykehus og gikk ned til 550.000. Utbetalingen pr mnd er så og si helt lik nå som da Anonymkode: f8526...b57 Hvilken turnus likte du best? Anonymkode: c83c9...bd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå