AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #1 Skrevet 25. august 2024 Jeg lurer på om det er andre som er plaget av angst stort sett hele tiden og hva dere i så fall gjorde med det? Jeg har kompleks ptsd og det eneste stedet jeg føler meg noenlunde trygg er i bilen i fart med låste dører. Hjemme er et av de verste stedene jeg kan være, så jeg klarer ikke være i leiligheten uten å bruke støydempende headset hele tiden. Jeg forsøker å holde meg hjemmefra så mye jeg kan, om så bare sitte i den parkerte bilen i timevis. På jobb føles det som jeg spiller skuespill. Jeg bruker en annen dialekt, har en annen væremåte, prøver å passe inn og ikke lage drama eller konflikt. Jeg forteller ingenting personlig og unngår sosiale ting. Men jeg er utslitt. Jeg hater å bo her med mennesker overalt, og selv om jeg bare sitter musestille inne hos meg selv med headset så er jeg redd for at noen skal komme og klage på noe. Jeg tør ikke gjøre noe som lager lyd. Jeg tør bare hente post eller gå ut med søppel veldig sent på kvelden eller veldig tidlig om morgenen. Noen som har råd om hva jeg kan gjøre? Jeg går allerede i terapi, men det hjelper absolutt ingenting. Anonymkode: cf9f1...7d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå