Gå til innhold

Dårlig form etter å ha vært forkjøla

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært forkjøla en ukes tid men er nå på bedringens vei. Det jeg reagerer på er at jeg føler meg svimmel, får hjertebank av å gå opp trappen til andre etasje, føler meg energiløs og har hjernetåke. Er dette normal etter en forkjølelse? Kan være covid også, det vet jeg ikke da jeg ikke har testa meg. Har hatt covid 3 ganger før. Er så irriterende, har lyst å komme forsiktig i gang med trening igjen, men kroppen er liksom ikke helt med på laget. 

Anonymkode: 618a1...6c2

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har vært forkjøla en ukes tid men er nå på bedringens vei. Det jeg reagerer på er at jeg føler meg svimmel, får hjertebank av å gå opp trappen til andre etasje, føler meg energiløs og har hjernetåke. Er dette normal etter en forkjølelse? Kan være covid også, det vet jeg ikke da jeg ikke har testa meg. Har hatt covid 3 ganger før. Er så irriterende, har lyst å komme forsiktig i gang med trening igjen, men kroppen er liksom ikke helt med på laget. 

Covid kan fort gi slike etterdønninger.

Anonymkode: 2786e...9ec

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Det der har jeg ofte følt etter sykdom lenge før covid. Du har sikkert hatt feber og det sliter på kroppen

Anonymkode: b7145...b46

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Det der har jeg ofte følt etter sykdom lenge før covid. Du har sikkert hatt feber og det sliter på kroppen

Anonymkode: b7145...b46

Har ikke hatt feber, bare vært veldig slakk. 

Skrevet

Covid. Forbanna drit

Anonymkode: fbd16...4a1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...