AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #1 Skrevet 25. august 2024 Jeg har vært forkjøla en ukes tid men er nå på bedringens vei. Det jeg reagerer på er at jeg føler meg svimmel, får hjertebank av å gå opp trappen til andre etasje, føler meg energiløs og har hjernetåke. Er dette normal etter en forkjølelse? Kan være covid også, det vet jeg ikke da jeg ikke har testa meg. Har hatt covid 3 ganger før. Er så irriterende, har lyst å komme forsiktig i gang med trening igjen, men kroppen er liksom ikke helt med på laget. Anonymkode: 618a1...6c2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #2 Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har vært forkjøla en ukes tid men er nå på bedringens vei. Det jeg reagerer på er at jeg føler meg svimmel, får hjertebank av å gå opp trappen til andre etasje, føler meg energiløs og har hjernetåke. Er dette normal etter en forkjølelse? Kan være covid også, det vet jeg ikke da jeg ikke har testa meg. Har hatt covid 3 ganger før. Er så irriterende, har lyst å komme forsiktig i gang med trening igjen, men kroppen er liksom ikke helt med på laget. Anonymkode: 618a1...6c2 Covid kan fort gi slike etterdønninger. Anonymkode: 2786e...9ec 1
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #3 Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har vært forkjøla en ukes tid men er nå på bedringens vei. Det jeg reagerer på er at jeg føler meg svimmel, får hjertebank av å gå opp trappen til andre etasje, føler meg energiløs og har hjernetåke. Er dette normal etter en forkjølelse? Kan være covid også, det vet jeg ikke da jeg ikke har testa meg. Har hatt covid 3 ganger før. Er så irriterende, har lyst å komme forsiktig i gang med trening igjen, men kroppen er liksom ikke helt med på laget. Anonymkode: 618a1...6c2 Det der har jeg ofte følt etter sykdom lenge før covid. Du har sikkert hatt feber og det sliter på kroppen Anonymkode: b7145...b46
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #4 Skrevet 25. august 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Det der har jeg ofte følt etter sykdom lenge før covid. Du har sikkert hatt feber og det sliter på kroppen Anonymkode: b7145...b46 Har ikke hatt feber, bare vært veldig slakk. Anonymkode: 618a1...6c2
AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #5 Skrevet 25. august 2024 Covid. Forbanna drit Anonymkode: fbd16...4a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå