AnonymBruker Skrevet 25. august 2024 #1 Skrevet 25. august 2024 Hei. Jeg er en tidligere pasient og da jeg hadde psykolog spurte psykologen min om han kunne skrive oppgave om meg. Han spurte meg rett før vi avsluttet behandlingen. Han sa han skulle sende meg en kopi når han er ferdig. Jeg glemte å spørre han hvor lang tid slike oppgaver tar å skrive. Er det noen her som vet? Er det som en masteroppgave som tar et semester? Eller er det noe man rasker sammen på en helg? Anonymkode: 1a025...e2a
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #3 Skrevet 29. august 2024 Alt fra to uker til noen år. Det er ingen frist og man kan levere når man vil/kan. Anonymkode: 86ad4...6a7
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #4 Skrevet 29. august 2024 Just now, AnonymBruker said: Alt fra to uker til noen år. Det er ingen frist og man kan levere når man vil/kan. Anonymkode: 86ad4...6a7 Tusen takk! TS Anonymkode: 1a025...e2a
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #5 Skrevet 29. august 2024 Det er ikke et stort arbeid, det tar noen uker å skrive. Men selve spesialiseringen tar lang tid, så det spørs om vedkommende var klar for skriving med en gang, eller om det skal skje på et senere tidspunkt. Anonymkode: 939b8...0d2
Agatha Skrevet 29. august 2024 #6 Skrevet 29. august 2024 Du burde ha fått en skriftlig informasjon hvor du samtykker til at dette skal gjøres. Dette er et krav i følge etiske retningslinjer ved alle utdanningsinstitusjoner.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2024 #7 Skrevet 29. august 2024 7 minutter siden, AnonymBruker said: Det er ikke et stort arbeid, det tar noen uker å skrive. Men selve spesialiseringen tar lang tid, så det spørs om vedkommende var klar for skriving med en gang, eller om det skal skje på et senere tidspunkt. Anonymkode: 939b8...0d2 Takk for svar. 6 minutter siden, Agatha said: Du burde ha fått en skriftlig informasjon hvor du samtykker til at dette skal gjøres. Dette er et krav i følge etiske retningslinjer ved alle utdanningsinstitusjoner. Takk for svar. jeg har skriftlig samtykket til at han kan skrive om meg. TS Anonymkode: 1a025...e2a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå